Eğer seni bırakırsam, artık bir karım olmaz! (2)

312 53 0
                                    

Shangguan Bing'er'in yanıt vermediğini gören Zhou Weiqing'in sağ eli bir ok daha saplamak konusunda tereddüt etmedi, bu sefer göğsüne yakın bir noktayı seçmişti. Shangguan Bing'er tepki veremeden yeni bir *pssh* sesi duyuldu ve yeniden kanlar saçıldı.

Zhou Weiqing dişlerini sıkarken vahşi tarafını göstermişti. Alnından akan terlere rağmen, hiç kıpırdamadan aynı kararlılıkla duruyordu, sanki bedenine 2 ok saplı değil gibiydi. Bir kez daha ellerini arkaya attı ve yeni bir ok çekti. "Yeter artık!" Shangguan Bing'er nihayet teslim oldu ve yeşil bir ışığın çakışıyla oku tutan elini kavradı.

"Seni aptal! Ölmekten korkmuyor musun? Acıdan korkmuyor musun? Neden kendini yaralıyorsun?"Zhou Weiqing'in kanlar içindeki gövdesine baktığında kalbindeki öfke buharlaştı. Ellerini kaldırarak kan akışını durdurmaya yeltendi ama Zhou Weiqing onun ellerini yakaladı.

"Önce kendimi açıklayayım, bu iş hallolunca onunla ilgileniriz." Zhou Weiqing'in sesi yumuşak ve nazikti, gözlerinde aşk vardı. Tüm yaptığı bir kumar oynamaktı, onun da kendisine karşı hisleri olabileceği ihtimaline oynamıştı ve sonunda kız onu durdurmuştu. İşe yaramıştı, Shangguan Bing'er'in sözlerinden sonra başardığından emin oldu.

"Hayır, ölmek mi istiyorsun sen? Önce kanamanı durdurayım, sonra açıklamanı dinleyeceğim, tamam mı?" Shangguan Bing'er hıçkırıklar arasında bunları söyledi ve ellerini Zhou Weiqing'in kavramasından kurtardı. Elindeki oku alarak yere fırlattı ve sonrasında ellerini yaralara yerleştirerek Cennetsel Enerjisini Zhou Weiqing'in bedenine aktardı, oklar bedeninden çıktığında kan akışını da hızlıca durdurdu.

Ardından Zhou Weiqing'in yakasını yırttı ve yaraları gördü, derin bir nefes aldı; yaralar da gerçekten derindi.

Gerçekte, eğer Zhou Weiqing Cennetsel Cevherlerini aktive etmeseydi ve siyah incinin şeytani aurası olmasaydı şimdiye kadar ölebilirdi. Aslında, siyah inciyi ilk yuttuğunda, yumruğundaki bir kan damlası büyük bir Yıldız Ağacını yok etmişti, şimdiyse çok daha fazla kan kaybetmişti.

Shangguan Bing'er hızlıca temiz beyaz bir tişört çıkardı ve parçalara ayırarak yaraları sarmak için kullandı.

Zhou Weiqing yalnızca boş boş dikilerek kızın kendisini bandajlamasını izledi. Gerginliği sonunda azalmıştı, ciddi gözlerine canlılık gelmişti.

Yaraları hızlıca sardıktan sonra Shangguan Bing'er'in alnı tamamen ter içinde kalmıştı ve elleri de Zhou Weiqing'in kanıyla kaplıydı.

"Hadi yan tarafa geçip dinlenelim." Zhou Weiqing'e baktığında yalnızca solgun yüzünü ve kapalı gözlerini gördü. Şok içinde kollarını tuttu, ama bunu yaptığı anda Zhou Weiqing'in bedeni kollarına yığılmıştı bile.

"Küçük Şişman, Küçük Şişman beni korkutma!" Shangguan Bing'er çabucak onu kaldırdı. Daha güçlü düşmanlarla yüzleştiğinde, hatta orman kurdu sürüsüyle karşılaştığında, bu kadar ağır yaralar almamıştı; ama ölümden bu kadar korkan Zhou Weiqing sırf onun için bu hale gelmişti, söylenecek başka ne vardı ki?

Shangguan Bing'er onu aceleyle yol kenarına çekti, bir ağaca yaslanarak Zhou Weiqing'i kucakladı.

Zhou Weiqing yavaşça gözlerini açarak gülümsemeye çalıştı: "Bing'er, ben iyiyim. Sen beni dinlemeye niyetli olduğun sürece 2 ok daha yiyebilirim." Saçmalıyor değildi. Kalbinden vurulmadığı sürece iki yarayı daha kaldırabilirdi. Şu anda Shangguan Bing'er'in zayıflığından faydalanmayacaksa, durumu avantajına çevirmeyecekse ona Zhou Weiqing denemezdi. Onun sıcak kucaklayışıyla rahatlamışken, omzu çok acısa ve başını döndürse de çok mutluydu, az önce bir kavanoz bal yemiş gibiydi.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin