Büyük Bir Acı Çekiyor Gibi Haykırmalıyız! (1)

263 52 0
                                    

Cai Cai soğuk bir şekilde konuştu: "Sahiden de bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömeninin paha biçilemez olduğu söylenebilir. Ancak bu yalnızca bir dizayn. Bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olarak, bir dizayna sahip olmakla onu yaratmanın farklı şeyler olduğunu biliyor olmalısın. Yoksa bana bu Parşömeni yaratmayı başardığını mı söyleyeceksin? Benimle kafa bulma."

Zhou Weiqing başını sallayarak cevap verdi: "Tabii ki hayır, henüz o yetenekte değilim. Ancak Müdire Hanım, size iki şey söyleyeceğim."

"Öncelikle... yakın gelecekte bu Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini yaratabileceğime güvenim tam. Nedenini sormayın, bu bir sır ve sizin bu konuda iddialaşmayacağınıza da eminim. İkincisi, henüz bu parşömenleri yaratamıyor olsam da bu, öğretmenimin bunu yapamayacağı anlamına gelmez. Oh doğru, unutmuşum, üçüncü bir şey daha vardı. Ellerinizdeki dizaynın bir setin ilk parçası olduğunu söylememişim. Bu sete gelince ... Birleştirilmiş Ekipman Ustası dünyasında, herkesin dilinde olan ama kimsenin şahit olmadığı bir şey vardır - Efsanevi Birleştirilmiş Ekipman Seti."

"Ne dedin sen?" Cai Cai sonunda sakinliğini kaybetmiş ve ayağa kalkarak gözlerini Zhou Weiqing'e dikmişti. Gözleri parlıyordu ve bedeninden yoğun bir baskı hissi yayılıyordu.

Kalın bir Cennetsel Enerji Zhou Weiqing'i sarmaya başlamıştı. Ming Wu'nunki kadar karşı konulamaz görünmese de, kızın yetişim seviyesinin Ming Wu'nunkinden çok daha fazla olduğu açıktı.

Onun ayağa kalktığını gören Zhou Weiqing, sakin bir şekilde yerine oturdu ve parmaklarını sandalyesinin kollarına vurmaya başlayarak hafifçe gülümsedi. "Size yalnızca bir tavsiye veriyorum Müdire Hanım, Fei Li İmparatorluğunun muhtemel bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustasıyla düşman olmasına izin vermeyin ... özellikle de elinde Efsanevi Birleştirilmiş Ekipman Seti olan biriyle. Böyle bir senaryoda korkarım ki sorumluluk alamazsınız. Ayrıca bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası bu dünyada asla yalnız kalmaz. Sanırım ne demek istediğimi anlıyorsunuz."

Zhou Weiqing'e bakmayı sürdüren Cai Cai'nin ifadesi oldukça çirkinleşmişti. Cennetsel Yay İmparatorluğundan gelen bu küçük herifin bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni Dizaynı çıkaracağını, hatta Efsanevi bir Setin parçası olduğunu söyleyeceğini beklemezdi! Doğal olarak ne gerektiğini biliyordu, eğer Zhou Weiqing'in söyledikleri doğruysa, tam gücüne ulaştığında tek başına bile Fei Li İmparatorluğuna büyük bir hasar verebilirdi. Üstelik onun da söylediği gibi, bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası asla yalnız olmazdı ... daha da kötüsü Zhou Weiqing'i yetiştiren ve ona Efsanevi Birleştirilmiş Ekipman Set Dizaynı veren öğretmeni ailesinden ya da grubundan olabilirdi! Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerinin nadir bulunduğu bu zamanlarda yüksek seviye Birleştirilmiş Ekipman Ustalarını gücendirmek İmparatorluk için intihar demek olurdu. Cai Cai, yalnızca Zhou Weiqing için bunu kesinlikle yapamazdı.

Ancak Cai Cai birkaç dakika içinde sakinleşti ve bir kez daha koltuğuna oturarak soğuk bir kahkaha attı. Dizaynları Zhou Weiqing'e göstererek soğukça konuştu: "Beni bir parça kağıtla korkutmaya mı çalışıyorsun? Sen ya da öğretmenin bunu şans eseri bir yerlerde bulduysanız bu beni alay malzemesi yapmaz mı?"

Zhou Weiqing kendi kendine düşündü: Baş etmesi ne zor biri. Neyse ki hazırlıklıyım.

Zhou Weiqing kendine güvenen bir bakış attı: "Haklısınız Müdürüm. Dedikleri gibi, görmek inanmaktır. Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Dizaynını gördünüz sanıyorum ki?"

Cai Cai kafasını sallayarak cevap verdi: "Bir çift çekiç..."

O konuşmayı bitirdiği saniyede Zhou Weiqing'in sağ eli bir ışık çıkardı. Kalın altın-siyah renkli ışık yayıldı ve Zhou Weiqing'in bedenini sardı.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin