"Sevgili karıcım, gerçekten bu odayı ona vermek mi istiyorsun? Da Huang ve Er Huang'ı görmez mi o zaman?" Zhou Weiqing, Shangguan Bing'er'e bunu sormadan edemedi.
Shangguan Bing'er yanıtladı: "Bırakalım görsün. Asil ailelerin Cennetsel Canavarları yok mu sanıyorsun? Bu yaygın bir olay!"
Zhou Weiqing'in gözleri devrildi ve bir anda sırıttı: "Heh heh, sen onun tehdidinden mi korktun? Biricik kocana azıcık da mı güvenmiyorsun?"
Shangguan Bing'er soğuk bir humph sesinden sonra cebinden bir mendil çıkardı. "Ağzının suyunu sil o zaman. Humph! Ben gidip odamı seçeceğim."
"Errr..." Zhou Weiqing mendili aldı ve konuşmaya devam etti. "Bing'er, açıklamamı dinle! Bilinçli yapmadım!"
Ming Hua tam odasına girmek üzereyken kahkaha atarak seslendi: "Açıklama mı? Açıklamak üstünü örtecek bir şeylerin olduğu anlamına gelir... gerçeği mi örteceksin? Haha... Odama gelip biraz oturmak ister misin? Az önce... çok canımı acıttın!"
"Seninle sonra görüşeceğiz! Madem burda kalmak istiyorsun, iyi... Ev sahibi amca, parayı bu kızdan alın!"
Ve Zhou Weiqing bunu söyledikten sonra Shangguan Bing'er'in peşinden gitti.
Shangguan Bing'er kendi odasını seçmişti. Bu ev kesinlikle yurt odalarından kat kat iyiydi, ayrıca mobilyaları da oldukça yeniydi.
"Bing'er, bana kızdın mı? O... Herkesin güzelliği takdir edecek gözleri vardır, ben de yalnızca bakıyordum. Onun hakkında başka bir şey düşünmedim." Zhou Weiqing kızın yanına gitti. Onun kendisiyle ilgilenmediğini görünce gergin bir şekilde bunları söylemeden edememişti.
Shangguan Bing'er bir anda durdu ve acınası görünümlü Zhou Weiqing'e bakmak için arkasını döndü. "Küçük Şişman, seninle bir şey konuşacağım."
"Ah?" Zhou Weiqing, Shangguan Bing'er'in silik gülüşünü görünce tedirgin oldu ve dürüst bir şekilde sordu: "Tamam, konu ne?"
Shangguan Bing'er hafifçe iç çekti ve cevap verdi: "Annem dedi ki, eğer çok güçlü birini kocam olarak seçersem bazı şeylere hazırlıklı olmalıymışım. Güçlü erkeklerin kadın hayranları hiç eksik olmazmış. Seni durdurmaya çalışmamın anlamı yok ya da annemin adımlarını izleyip onunla aynı hataları yapmaya da niyetim yok. Yalnızca bana bir söz vermeni istiyorum. Başka bir kızdan hoşlansan bile, beni asla unutmamalısın. Daha da önemlisi, o kız benim onayımı da almalı. Aksi takdirde bunu benden sonsuza dek saklayacak bir yol bulsan iyi edersin. Anlaşıldı mı?"
Zhou Weiqing onu dinlerken gözlerini kırptı ve kalbine bir bıçağın saplandığını hissetti. Shangguan Bing'er'e bakarken kalbi sevgi ve hassaslık doluydu. Kollarını açtı ve kızı sert bir şekilde kucakladı. Sebebini bilmiyordu ancak bir tehlike hissediyordu, sanki onun kendisini her an terk edebileceğinden korkuyor gibiydi.
Shangguan Bing'er de ona sarıldı ve konuşmasını hafif bir tonla sürdürdü: "Küçük Şişman, sana güvenmiyor değilim. Eğer kalbimizdeki sorunları çözemezsek, gelecekte mutlu olamayız. Senden yalnızca bana bu konuda asla yalan söylememeni istiyorum."
Zhou Weiqing kekeleyerek yanıtladı: "Bing'er, sana yalan söylemeyeceğim, bunu kesinlikle yapmayacağım. Gelecekte neler olacağını bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. Ama senin beni terk edeceğini düşününce, buna dair en ufak bir olasılığın varlığını hissedince kalbim dehşet doluyor, bu beni ölümden de çok korkutuyor. Bing'er, eğer gelecekte bir hata yaparsam, beni azarla, beni döv, ne istersen yap... Ama beni asla bırakma, olur mu?"
Zhou Weiqing genellikle kurnaz ve sinsi biri olsa da, Shangguan Bing'er bu kez samimi olduğunu anlamıştı ve bu sözler onun derinliklerine dokunmuştu. Eğer asla başka bir kızı beğenmeyeceğini falan söyleseydi biraz hayal kırıklığı içinde buna gülebilirdi. Ancak bu sözler samimiydi, kalbinden geldiği belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...