Birleştirilmiş Ekipman Ustalarının Mücadelesi (2)

226 46 0
                                    

Onları çevreleyen topluluk, ancak Zhou Weiqing'in bir Birleştirilmiş Ekipman Parşömenine tamamen odaklandığını gördükleri anda onun Birleştirilmiş Ekipman Ustası unvanına inandılar. Aslında hiçbirinin onun kazanacağına dair inancı yoktu, ama yine de kalpleri sarsılmıştı. Sonuçta Zhou Weiqing Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Ustası olmak için inanılmayacak kadar genç görünüyordu. Gelecekteki potansiyeli ölçülemezdi.

Dizayn etme kısmında, bir Yüksek Seviye Birleştirilmiş Ekipman Ustası olan Yun Li, doğal olarak bir hayli hızlıydı. Zhou Weiqing ise bilinçli olarak yavaşladı ve dizaynını Yun Li'den birkaç dakika sonra tamamladı.

İkisi birbirlerinin dizaynlarını incelerken yüz ifadeleri değişti. Zhou Weiqing'in dizaynı oldukça karmaşıktı, ama Yun Li'nin dizaynı da basit görünmüyordu, büyük bir kalkana aitti. Zhou Weiqing, bu kalkanın Toprak Nitelikli Cennetsel Cevher Ustalarına uygun olduğunu gördü. Orta Seviyenin en üst limitinde bir dizayndı, Yüksek Seviye olmaya bir tık uzaklıktaydı. Bu Yun Li, küstah ve tez canlı görünse de oldukça tedbirliydi. Sonuçta iddianın ucunda özgürlüğü vardı.

Yun Li kafasını kaldırıp Zhou Weiqing'e baktığında Zhou Weiqing de ona bakmaktaydı. Yun Li ciddi bir şekilde lafa girdi: "Başlayalım o zaman."

Zhou Weiqing cevap verdi: "Tamamdır."

Basit bir anlaşmadan sonra ikisi de eş zamanlı olarak yanlarına dönerek dükkan sahiplerinden malzemeleri istedi.

"3 adet Kırmızı Kılıç Kuşu Tüyü, 1 Mavi Zirve Taşı, 1 Mumlu Yeşim, 1 gram elmas, 1 Büyük Toprak Denetçisi Kertenkele Özü ..." Zhou Weiqing ihtiyacı olan kıymetli malzemeleri hızlıca sıraladı. "... hepsi toz olana kadar karışacak, ayrıca bir kase Büyük Toprak Denetçisi Kertenkele Kanına da ihtiyacım olacak."

Qin Feng gereken materyalleri not alarak hazırlamak üzere dükkana koşturdu. Sonuçta bunlar Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni için gerekli malzemelerdi, burası da Ticaret Merkezinin göbeğiydi, yani doğal olarak içeride hepsinden bol miktarda vardı.

Diğer tarafta Yun Li de Zhou Changxi'ye ihtiyacı olan malzemeleri söyledi. Zhou Changxi ve Qin Feng materyalleri hazırlamakla meşgulken, Zhou Weiqing veYun Li de bir kez daha birbirlerini izlemeye başlamışlardı.

Yun Li sakin bir şekilde konuştu: "Anlaşılan seni küçümsemişim. Dizaynına bakarak bile gerçek bir Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Ustası olduğunu söyleyebilirim."

Zhou Weiqing içten bir kahkaha atarak konuştu: "Peki kaç yaşında olduğumu bilmek ister misin? Söylemekte sakınca görmüyorum... Daha 17 yaşında bile değilim. Hiç 16 yaşında bir Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Ustası duydun mu? Eğer duymadıysan neye dayanarak ilerde bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olamayacağımı söylüyorsun?" Zhou Weiqing doğal olarak rakibinin özgüvenini zedeleyecek bir hamle yapmaktan kaçınmamıştı.

Yun Li'nin yüz ifadesi hafifçe değişse de ciddiyetini korudu: "Henüz konuşmak için çok erken. Bunun cevabını bahsimiz sonuçlandığında alacağız."

Zhou Weiqing sinsi bir surat ifadesiyle sırıttı.

Kısa bir bekleyişten sonra iki tarafın da Birleşim Mürekkebi malzemeleri hazırlanmıştı ve saygıdeğer Birleştirilmiş Ekipman Ustaları Mürekkeplerini tamamlamaya başladı. Bu bir Birleştirilmiş Ekipman Ustasının en önemli yeteneklerinden biriydi, Uzaysal Nitelikli Cennetsel Enerjilerini doğru anda kullanmaları ve doğru miktarları katmaları gerekliydi.

Bu açıdan Zhou Weiqing, doğal olarak Yun Li'yle kıyaslanamazdı. Sonuçta Yun Li, Zhou Weiqing'ten 10 yıl daha tecrübeliydi.

Yun Li Birleşim Mürekkebini tamamlayıp ilk parşömenini yaratmaya başladığında, Zhou Weiqing hala dikkatli bir şekilde Birleşim Mürekkebini hazırlamakla meşguldü. Shangguan Bing'er ve Qin Feng'in kaşları endişe içinde kalkmıştı. Onları çevreleyen topluluksa ölümcül bir sessizlik içindeydi, bu şartlar altında sıkı çalışan Birleştirilmiş Ekipman Ustalarını rahatsız etmemeleri gerektiğini biliyorlardı. Nezaket kurallarından bahsetmeye gerek bile yoktu, yetenekli Birleştirilmiş Ekipman Ustalarını gücendirmek göze almayacakları bir tehlikeydi.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin