Efsanevi Birleştirilmiş Ekipman Seti (3)

261 52 0
                                    

"Dur! Yanına gitme, yapabileceğimiz bir şey yok."

"Küçük Wei'nin Dantian'ı çatlamış. Eğer Cennetsel Enerjimizle ona yardımcı olmaya çalışırsak bu etkiyi tersine çevirip her şeyi daha da kötü hale getirir." Feng Yu'nun kaşları çatılmıştı ve şakaklarındaki bir damarı belirgin şekilde kabarmıştı.

Huyan Aobo sinirle cevap verdi: "Ama... öylece durup ölmesini izleyemeyiz! Bu nasıl olabilir... nasıl olabilir ? Hepsi benim suçum, o gariban çocuğun bu kadar çok çalışmasına izin verdim...öyle olmasa yetişiminin kontrolünü kaybetip çigong sapmasına girmezdi. "

İkili ne yapacaklarını bilemeden dikilmeye devam ederken, Zhou Weiqing tarafından kenara fırlatılan küçük beyaz kaplan Zhou Weiqing'in üzerine atladı.

Normalde minicik olan bedeni, sıçrayışının ortasında bir kez daha iri beyaz bir kaplana dönüştü. Yere indiğinde ön patilerini Zhou Weiqing'in omuzlarına koydu ve büyük bedeniyle onun mücadelesini engelledi.

Şişman Kedinin ani dönüşümü Huyan Aobo ve Feng Yu'yu şok etti. Bu sefer de Feng Yu öne atılmak üzereyken Huyan Aobo tarafından durduruldu. "Kıpırdama, o şey Küçük Wei'ye yardım ediyor."

Şişman Kedinin bedeninden yayılan parlak beyaz ışık, Zhou Weiqing'in tüm bedenini örterken, kaplanın yüzü de doğrudan Zhou Weiqing'e dönüktü, hatrı sayılır ağırlığı ve kuvvetiyle onun 4 uzvunu sabit tutmaktaydı. Aynı anda, onun bedeni de Zhou Weiqing'ten yayılan kanlı sisle sarmalanıyordu.

Şişman Kedinin kafasındaki derin mavi 'Kral' dövmesi aydınlandığında, kaplan, yüzünü yavaşça Zhou Weiqing'in kafasına değdirdi ve 'Kral' dövmeleri birbirine temas etti. Kaplanın ağzından çıkan kalın beyaz sis, Zhou Weiqing'in bulabildiği her boşluğuna dolarak gözeneklerini tıkamaya başladı.

Zhou Weiqing Şişman Kedinin üzerine yaptığı baskıyı hissetmiyordu, tek hissedebildiği ani bir serinlik ve rahatlıktı, yırtılmış olan dantianı da bir şekilde durdurulmuştu. Ve acısı bu serinlikle beraber azalmaya başladı.

Ayrıca içi manyakça bir kana susamışlıkla, şeytanilikle, her türlü negatif duyguyla dolu olsa da, Şişman Kedi tarafından bastırıldığı için hareket edemiyordu. Beyaz sisin etkisiyle, kaynayan Cennetsel Enerjisi sakinleşmeye ve normal gaz halinden yoğunlaşıp küçük damlacıklar haline gelerek meridyenlerinde akmaya başladı.

Zhou Weiqing belki de Şişman Kedinin yardımı olmasa bile bu durumdan kurtulabilirdi, sonuçta bedeninin iyileşme hızı çok yüksekti. Ama, 4 ay boyunca Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerine böylesine odaklandıktan sonra, ruhuna fazla yük binmişti. Dahası, böylesi bir acıyı tecrübe ettikten sonra tüm bilinci yıkılıp kendisini deliye döndürmek üzereydi; eğer bu yaşanırsa, 12. Ölüm Akapunktur Noktasını başarıyla açsa bile fonksiyonlarını yitirip hayatına bir sebze gibi devam edebilirdi! Şişman Kedi de bu olasılığı fark etmiş ve bu sebeple harekete geçmişti.

Şişman Kedi, gözlerinde oldukça hızlı bir şekilde beliren panikle, Zhou Weiqing'in bedeninin aşırı güçlü bir çekim gücüne sahip olduğunu gördü, bedeni saldığı beyaz sisi açgözlü bir şekilde tüketiyordu. Alınları da öylesine birleşmişti ki istese de ayrılamıyordu. Zhou Weiqing'in gözlerindeki kana susamışlık iyice derinleşti.

Şişman Kedi içten içe şöyle düşünüyordu: Piç! Ben hayatını kurtarıyorum ve o gidip beni Tüketiyor! Zhou Weiqing'in çoktan bilincini kaybettiğini ve hepsini istemsizce yaptığını bilse de hala tehlikedeydi. Sonuçta, Tüketim sürecinde, enerjilerini kontrol edemiyorlardı ve Zhou Weiqing'in kontrolü dışındaki bu Tüketim aşırıya kaçarsa, Şişman Kedinin de önceki Orman Kurtları gibi sonu gelebilirdi.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin