Ming Hua seksi bir şekilde Zhou Weiqing'e süzülüp 5 yard mesafeye gelirken, Zhou Weiqing mırıldanıyordu: "35... yo... 36... 35.5! Böyle olmalı! Ve D ile E arası bir kapta! Etkileyici bir canlılık!"
Ming Hua'nın yüzündeki baştan çıkarıcı gülümseme Zhou Weiqing'in neden bahsettiğini anladığı anda silindi. Gözlerinde soğuk bir ışık çaktı. Bir anda güzel ve baştan çıkarıcı genç kız, öldürme güdüsüyle dolu bir buz küpüne dönmüştü ve Zhou Weiqing'in bedenine kıştan kalma bir aura yayıyordu.
Kızın eli, hiçbir uyarı vermeden Zhou Weiqing'in boğazına uzandı.
Zhou Weiqing'in tepkisi hem hızlı hem de oldukça etkiliydi. İki elini pençe haline getirerek vahşice ileri uzattı.
Zhou Weiqing 1.9 metre kadarken, Ming Hua en fazla 1.7 metreydi, durumun avantajı da su götürmezdi. Böylece, Ming Hua'nın elleri kendisine uzanamadan önce, keratanın elleri hedefine ulaştı... 35.5'e...
İkili savaşmaya başladığı anda, Zhou Weiqing Mu En'den öğrendiği Nihai Usta Yeteneğini kullanmıştı - 'Göğüs Kavrayıcı Ejder Pençesi'.
"Utanmaz!" Ming Hua'nın yüzü tamamen kızardı. Ne kadar cilveli ve baştan çıkarıcı davranıyor olsa da, aslında bir bakireydi. Doğal olarak, baştan çıkarma sanatı, Zhou Weiqing'in pislik yollarıyla karşılaştığında etkisini kaybetmişti.
Ancak, Ming Hua'nın tepkisi de hızlı ve etkili oldu. Bedeni bükülerek bir yılan balığı gibi kaydı ve Zhou Weiqing'in kollarından kurtuldu. Bir yıldırım gibi onu geçerken elleri Zhou Weiqing'in boğazına ulaşacaktı.
Ancak o anda, Ming Hua'nın yüzündeki ifade değişti ve Zhou Weiqing'in boğazına ulaşmakta olan elleri bir anda aşağı düştü. Hafif bir *Bang* sesiyle, Ming Hua'nın bedeni havalandı.
Ming Hua keratanın kollarından kurtulduğunda, Zhou Weiqing'in sağ bacağı sessizce havalanmıştı ve bedeni de geriye yaslanmıştı. Eğer Ming Hua saldırısına devam etseydi, karnı Zhou Weiqing'in diziyle buluşacaktı. Karın insan vücudunun en hassas noktalarından biri olduğu için, dizle karna alınan bir darbe kesinlikle zararlı olacaktı. Ancak Ming Hua'nın tepkisi ve esnekliği inanılmayacak derecede hızlıydı ve kısacık bir an içinde saldırı stilini değiştirmeyi başardı. Havaya sıçradı ve dizini Zhou Weiqing'in kafasına geçirdi.
Esneklik Nitelikli Cennetsel Cevher Ustalarının en güçlü özelliklerinden biri bedenlerinin her kısmını silah olarak kullanabilmeleriydi. Hiç şüphesiz ki, saf kuvvet tipli Zhou Weiqing, çeviklik ve esneklik konusunda Ming Hua'yla kıyaslanamazdı. Ancak onun bedeninin dayanıklılığı da normal kuvvet tipli Cennetsel Cevher Ustalarıyla bir değildi. Hazırlıksız yakalanan ve Ming Hua'nın dizinden kaçamayacağını anlayan Zhou Weiqing sırıttı ve kaçmak yerine kafasını bir çekiç gibi öne atarak Ming Hua'nın dizine vurdu.
Sessiz bir *Bang* daha yankılanırken Ming Hua'nın bedeni havada döndü ve sağ bacağı Zhou Weiqing'in sırtına indi, oradan kuvvet alarak kendisini bir düzine yarddan uzağa gönderdi.
Sırtına basılan Zhou Weiqing kendine gelmeden önce birkaç adım geriledi. Derin bir sırıtışla kafasını salladı ve boyun kaslarını esnetti. "Güzel bayan, bu kardeşine masaj mı yapıyorsun?"
Az önce, Ming Hua'nın bacağı, keratanın Yaşam Kapısı Akapunktur Noktasına vurmuştu, inanılmaz etkili bir saldırı olduğu söylenebilirdi. Sonuçta o, Düşük Seviye Zun Aşaması bir Cennetsel Cevher Ustasıydı ve 4 set Cevheri vardı. Fiziksel Cevherleri Esneklik güçlendirmeli olsa da, gücü sıradanın çok ötesindeydi. Onun beklentisine göre, attığı tekme Zhou Weiqing'i uyuşturmalı hatta belki bir anlığına felç etmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...