Garip Cennet (3)

310 51 0
                                    

Cennetsel Yay Birimine giderken Zhou Weiqing'in Ölüm Akapunktur Noktalarındaki 5 enerji anaforu tam hızla enerji çekmişti ve şimdiye kadar Cennetsel Enerjisinin yarısı dolmuştu bile. Böylece sağ elini kaldırdığında, buzlu bir sis eşliğinde Derebeyi Yayı belirdi.

Yaya bakan Mu En'in gözleri büyüdü. "Ne kadar iyi bir yay! Çizgileri, gücü, desenleri çok iyi, hatta Cennetsel Enerji bile hissettiriyor. Özellikle Kuvvet tipi Cennetsel Cevher Ustaları için yapılmış olmalı ve çok güçlü olduğu kesin. Birkaç set cevherin olduğunda bu yay neler yapabilecek merak ediyorum. İsmi ne?"

Zhou Weiqing sırıtarak yanıtladı: "Derebeyi Yayı." Bu yıl 14 yaşına girmişti ve şu ana kadarki en mutlu yıllarının Mu En'le geçirdiği yıllar olduğunu söyleyebilirdi. O zamanlar Mu En'in Cennetsel Yay Birimindeki güçlü bir Cevher Ustası olduğunu bilmiyordu ve zamanlarını yemek yiyerek, bir şeyler içerek ve eğlenip dünyayı gezerek geçirmişlerdi. Tabii ki Amiral Zhou'nun talimatlarına bağlıydılar, aksi takdirde bu aktivitelere hayat kadınları ve kumar da eklenirdi.

"Derebeyi Yayı mı? *'Birilerini mi zorluyor? Ne edepsiz bir isim."

Zhou Weiqing çok şaşırmıştı: "Öğretmenim, bu ne pis bir düşünme şekli!"

Mu En gözlerini devirip devam etti: "Odama gel ve bana geçen yıl olup bitenleri anlat. Gerçekten yetişiminin nasıl 4 seviye atladığını hatta Cennetsel Cevherlerini böyle kolayca nasıl Uyandırdığını hayal edemiyorum."

Zhou Weiqing yanıtladı: "Öğretmenim, 5 seviye olacak o. Hem ben senin öğrencinim, nasıl senin kadar zeki olmam ki?"

Mu En bir saniye bunu düşündükten sonra tatmin olmuş bir şekilde kafasını salladı: "Bu mantıklı, tamamdır, en azından zekamdan biraz almışsın."

Mu En'in ahşap evine girdiklerinde, Zhou Weiqing korkunç bir karışıklıkla karşılaştı. Duvarlar çıplak güzellerin fotoğraflarıyla kaplıydı, hatta bazılarının üzerinde lekeli bölgeler vardı.

Zhou Weiqing'in göreceli olarak temiz bir yer bulup oturması uzun bir süresini aldı ve sonrasında Mu En'e geçen yıl olanları anlattı. Öğretmenine saygı duyuyordu, bu nedenle herhangi bir şeyi saklama gereği duymadı.

Mu En, onun hikayesini dinleyip Alexandrite Kedigözünü inceledikten sonra, Zhou Weiqing'ten bazı Depolanmış Yeteneklerini göstermesini istedi, ancak sonrasında olanların gerçekliğine inanabilmişti.

"Vaaay! Seni velet... yeteneklerin benden sadece azıcık daha fazla! Bing'er'in artık bir bakire olmadığını anlamıştım, demek sebebi senmişsin. Kıskançlık, Haset, Nefret! " Mu En alışkanlığı olduğu üzere gözlerini devirdi.

"Öğretmenim, diğerlerine de Elementsel Niteliklerimi anlatmalı mıyım?" diye sordu Zhou Weiqing.

Mu En anında kafasını salladı ve sırıttı: "Onlara niye söyleyelim ki? Kritik anlar geldiğinde onları şaşırtabiliriz. Sen ve Bing'er bizimle göreve geleceksiniz, ama çoğunlukla gözlem yapmak için. Bu süreçte benim yanımda kalacaksın. Geri döndüğümüzde sana okçuluk yeteneklerimi öğretmeye başlayacağım. Zaten Cennetsel Cevher Ustası olduğun için öğrenmen gereken çok şey var. Öğretmenin seni kesinlikle iyi eğitmeli."

"Oh evet, ne zaman beni kadın hamamlarına dikizlemeye götüreceksiniz, ve inlere ve barlara ve 'sütyen bedenleri' tahmin etmeye? Oh doğru, en son birinin tavuğunu çalıp barbekü yaptığımızda da o kadar harika bir tattı ki hala unutmadım! Hala bana baharatlamayı ve pişirmeyi de öğretmediniz!"

"Ayrıca, öğretmenim, zevklerimiz de biraz farklılaşmaya başladı... Artık geniş kalçalı kadınları daha güzel buluyorum..."

"Sen ne anlarsın! Büyük olmak zorunda değil, şekilli olmak zorunda. Hala öğrenecek çok şeyin var velet... "

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin