İri herif Ma Qun, klasik dürüst ve naif görüntüsünden vazgeçerek, garip bir ifadeyle Zhou Weiqing'e bakıyordu. Kou Rui'nin bakışlarıysa tutkulu, delici ve hayranlık doluydu. Bir *swoosh* sesiyle yatağından zıpladı.
"Patron! Senin yardımcın olmak istiyorum, izin ver bundan sonra seni izleyeyim!" dedi Kou Rui doğrudan.
Zhou Weiqing irkildi. "Neden? Yaptığım şey hata değil miydi? O Zang Lang tipi aslında diğer halkı korumuyor muydu? Neden beni takip etmek istiyorsun? O herif iyi mi?"
Kou Rui yanıtladı: "O gün sen ayrıldıktan kısa bir süre sonra kendine geldi, ağır bir yarası yok. Ayrılırken de hiçbir şey söylemedi. Belki geri kalan son sınıfların söylediği doğruydu ve daima halkı koruyordu. Ancak bana kalırsa, zorbalığa uğrayan bizdik ve yurdumuzda bizi korumak için öne atılan kişi yalnızca sen oldun. Sen Uzaysal Nitelikli bir Cennetsel Cevher Ustasısın, Göz Kırpma yeteneğini tanıdım... Dahası, 3 set Cevherin var ve Birleştirilmiş Ekipmana da sahipsin. Biz halk öğrencileri çoktan bastırılmış durumdayız ve ben seni takip etmeye gönüllüyüm. Eğer benzer bir şeyle karşılaşırsak, Zang Lang'ten daha iyisini yapabileceğine inanıyorum."
Zhou Weiqing içten bir şekilde güldü: "İyi. İleride seninle ilgileneceğim, senin gibi zeki tipleri severim. " Bunu söyledikten sonra yataktaki döşeği kaldırdı. "Ancak bu yurtta kalmaya devam etmeyeceğim, yarın derste görüşürüz."
Kou Rui irkildi. "Patron, taşınıyor musun?"
Zhou Weiqing başını sallayarak yanıtladı: "Bir ev kiraladım Kou Rui. Oh bu arada, sen Fiziksel Cevher Ustası mı yoksa Elementsel Cevher Ustası mısın?"
Kou Rui oldukça hüzünlü bir şekilde cevap verdi: "İki cevherli, hiç Birleştirilmiş Ekipmanı olmayan bir Fiziksel Cevher Ustasıyım. Niteliklerim yarı çeviklik yarı koordinasyon, Fiziksel Cevher Ustalarının en işe yaramaz kombinasyonlarından, hiçbir saldırı yeteneğim yok. Öyle olmasa seninle birlikte dövüşe katılırdım."
Zhou Weiqing başını salladı: "İşe yaramaz güç veya yetenek yoktur, bu yalnızca senin eğitim yolunu bulmanla alakalı. Gelecekte bu konuyu ayrıntılı konuşuruz, şimdi gidip evimi kontrol etmem lazım. Derste görüşmek üzere." Bunları söyledikten sonra da odayı terk etti. Konuşmanın başından beri Kou Rui dışında hiçbir oda arkadaşı tek bir söz etmemişti. Ma Qun dışındakiler korku ve tereddüt doluydu.
Zhou Weiqing yurt binasından çıktığında, Shangguan Bing'er'in kendisini beklediğini gördü. Ve birlikte çıkış kağıtlarını kullanarak akademiden ayrıldılar. Birkaç dakika sonra küçük bir yolu geçtiler ve Zhou Weiqing'in bulduğu binaya ulaştılar.
Girişe yaklaştıkları anda ufak bir tartışmaya kulak misafiri oldular.
"Hayır, üzgünüm genç bayan, mümkün değil. Çoktan başka birinin depozitosunu kabul ettim. Daha fazla ödeseniz bile sözümden dönemem, üzgünüm."
Başka bir ses daha duyuldu: "Ev sahibi amca, bana bir bak, böyle yalnız bir kızı sokaklara atmana gönlün el verecek mi? Hem... İstediğin ücretin iki katını ödeyebilirim." Ses son derece yumuşak ve baştan çıkarıcıydı, yine de içinde son derece ilgi çekici ve eşsiz bir soğukluk da barındırıyordu.
"Uhhmm...."
"Hayır, iki kat falan ödemeyeceksin! Önce gelen kaparın nesini anlamıyorsun?" Zhou Weiqing bu esnada kapıyı itti ve içeri girdi.
Ev sahibi, neredeyse 50 yaşlarına gelmiş orta yaşlı bir adamdı ve yüzünden nasıl bir ikilem yaşadığı belli oluyordu. Yanında da beyaz elbiseli genç bir kız duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantastikHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...