Luo Ke Di, Zhou Weiqing'in okuyla devrildi. Neyse ki, 5 Cevherli bir Fiziksel Cevher Ustasıydı, bu yüzden vücudu son derece güçlü ve dayanıklıydı. Bu şartlar altında, kendisine yönelik hasarı karşılayabiliyor, etkisini azaltabiliyordu. Dahası, Zhou Weiqing son okunu attığında, ok başını çıkartmıştı ve bu sayede Luo Ke Di hasar görmemiş oldu. Aksi takdirde, Derebeyi Yayından aniden atılan bir ok, karşısındaki kişinin yetişim leveli Zhou Weiqing'inkinden ne kadar yüksek olursa olsun yaralanmaya yol açardı. Bu da düşmanı küçümsemenin bedeliydi.
Gerçekte Zhou Weiqing'in Luo Ke Di'yi vurabilmesi çok zordu. İlk 4 ok durumu test edip saptamaya yönelikti ve planın esas noktası 5. oktu. Luo Ke Di onun Fiziksel Cevher Birleştirilmiş Ekipmanının gücünü bilmiyordu, yani Derebeyi Yayının gücünden haberdar değildi ve yaratılan patlamayla gafil avlanmıştı. O anda, Zhou Weiqing savaşı yarı yarıya kazanmıştı bile.
Bir an sonra Zhou Weiqing sıradaki okunu ateşledi ve Elementsel Cevherindeki Uzaysal Nitelik Yeteneği Göz Kırpmayı Derebeyi Yayıyla birlikte kullandı. Luo Ke Di'nin havada sınırlı bir hareket alanı olduğunu hesaba katarsak, Derebeyi Uzaysal Okun etkisi gayet basitti. Gücü arttırmıyordu, ama oka havada Göz Kırpma yaptırabiliyordu. Ok, Luo Ke Di'yle arasında 250 yard kalınca, ona doğru Göz Kırptı. Aslında, Luo Ke Di'nin yargılayışı tamamen yanlış değildi, ama ne yazık ki okun göz kırpıp önünde bitebileceğini hesaba katmamıştı! Zhou Weiqing, henüz Derebeyi Uzaysal Okunu tam olarak kontrol edemiyor olsa da, tek denemede başarabilecek kadar şansa sahipti.
Zhou Weiqing'in göğsünden dışarıya, küçük sevimli beyaz bir kafa uzandı ve derin mavi gözlerini kırptı, ancak hiç ses çıkarmamıştı. Bu çok özlenen küçük beyaz kaplan değil miydi? Kimse küçük beyaz kaplanın neden Zhou Weiqing'e bu kadar bağlandığını bilmiyordu, sık sık onun tarafından 'zorbalığa' uğrasa da onun yanından ayrılmayı reddediyordu. Bu yüzden Shangguan Bing'er'in morali pek çok kez bozulmuştu.
Luo Ke Di sert bir şekilde yere düştükten sonra, mükemmel bir yuvarlanışla geri sıçradı. Göğsünde bir acı ve sıkışıklık hissediyordu, ayrıca oldukça kasvetli bir moddaydı; sonuçta nasıl vurulduğunu bile bilmiyordu. Kulaklarımda bir sorun mu var? Bu imkansız! Mesafeleri hesaplamak ve saldırıları duymak konusunda Cennetsel Yay Birimindeki diğer adamlar bile benden güçlü değil! Kendi kendine bunları düşünüyordu.
Bu yetenekli bir kaz avcısının gözlerinin bir kaz tarafından çıkartılması, ya da usta bir denizcinin ufacık bir su birikintisinde alabora olması gibiydi. Kıyafetleri yırtılan ve toz toprağa bulanan Luo Ke Di oldukça depresifti.
Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er koşarak yanına gittiler ve Shangguan Bing'er endişeli bir sesle sordu: "Kıdemlim, iyi misiniz?"
Luo Ke Di bu sözler karşısında iyice kötü hissetti; eğer onunla dalga geçseydi ya da olanları başına kaksaydı muhtemelen bu kadar kötü hissetmezdi, ama küçük bir kız tarafından teselli edilmek ve ilgi görmek, yüzsüz biri olmasına rağmen onu utandırdı. Dürüst-görünümlü Zhou Weiqing'e dönerek garip bir ifadeyle konuştu: "Küçük velet, hiç fena değil! Anlaşılan seni yanlış yargılamışım." Okçuluk yeteneği ve kuvvetiyle, tabii ki son okta ok başının çıkarıldığını anlamıştı, aksi takdirde yaralanacağı kesindi.
Zhou Weiqing içten bir kahkaha attı ve cevap verdi: "Kıdemlim, sadece benim şansım, yalnızca şans. Son oku attığımda elim kaydı ve hedefime denk geldi. Sizin kazara o noktaya gideceğinizi kim bilebilirdi. Yine de ilk testi geçmiş sayılıyor muyum? "
Elin mi kaydı? Luo Ke Di kendi kendine düşünürken kaşlarının kalkmasına engel olamamıştı. Sen kime yalan söylediğini sanıyorsun? Önceki okların ok başını çıkarmamıştın, ama bunda özellikle çıkardın. Bana vuracağından emin olduğun için yapmamış mıydın? Hmph. Bu küçük velet gerçekten *kaplan yemek için boğa gibi davranmayı biliyor, neden çok tanıdık geliyor acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...