Son iki günü pek çok tehlikeyle dolu geçse de göreceli olarak yara almadan kurtulmuştu. Şimdilik Cennetsel Şeytan Tarikatıyla Akademi peşinden gelmeyecekti ve fazla göze batmadığı sürece büyük sorunlarla karşılaşmayacak gibi görünüyordu. Şu an için en önemli şey hızlıca materyal satın alarak Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri yapmaya devam etmekti. Sonuçta bu onun mesleği haline gelmişti ve Cennetsel Yay İmparatorluğuna dönene kadar mümkün olduğunca çok birikim yapmak istiyordu.
Zhou Weiqing'in Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri yapmasının diğer sebebi de sınıf arkadaşlarıydı. Huyan Aobo'nun kendisine öğrettiği dizaynları sürdürmek basitti, bu konudaki tecrübesine yapacağı fazla katkı kalmamıştı. Ancak başkaları için Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri dizayn edip yaratmak bambaşka bir olaydı. Temelleri tamamıyla anlaması ve en başından sonuna her noktayı tasarlaması gerekliydi. Örneğin dün, 6 parşömen ürettiği sürenin neredeyse tamamını Koi Riu için ürettiği parşömene harcamıştı.
Zhou Weiqing, Fei Li Askeri Akademisine girdiğinden beri Birleştirilmiş Ekipman Ustalığının gerçek önemini anlamıştı. Önceleri teorideki öneminin farkındaydı ancak bizzat şahit olana dek bu kadar bilinçli değildi. Bu yüzden artık harika bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olmayı güçlü bir Cennetsel Cevher Ustası olmaktan daha çok önemsiyordu. Sonuçta ancak harika bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası kendi tarafına güçlü Cevher Ustalarını çekebilirdi... Cennetsel Yay İmparatorluğunun yakın gelecekte gelişebilmesinin anahtarı da tam olarak buydu. Fei Li İmparatorluğu çok daha güçlü olsa da burası onun evi değildi, Zhou Weiqing'in kalbinde hiçbir yer Cennetsel Yay İmparatorluğunun yerini alamazdı. Bu ana yurdunun güzelliklerindendi.
"Kıymetlim, ders vakti geldi..." Zhou Weiqing kafasını eğerek Shangguan Bing'er'i yanağından öptü.
Shangguan Bing'er, uyku sarhoşu bir şekilde gözlerini açıp kendisine yaklaşan dudakları gördüğünde hızlıca kenara çekildi. Nerede olduklarını hatırlayarak zıpladı ve derinlemesine kızararak Zhou Weiqing'e seslendi: "Küçük Şişman, akademi arazisindeyiz, kendini kontrol etmelisin..."
Zhou Weiqing keyifli bir şekilde yanıtladı: "Yani diyorsun ki... eve gittiğimizde kendimi kontrol etmeme gerek yok, öyle mi...?"
Shangguan Bing'er kikirdeyerek konuştu: "Yeter artık, senin numaralarına bağışıklık kazandım. Hadi derse gidiyoruz!"
Öğleden sonraki ders kişisel askeri eğitim dersiydi ve ana alanda yapılacaktı. Bu ders bireylerin yalnızca Cevher Ustalığı bağlamında değil, genel şahsi dövüş becerilerini ölçme amaçlıydı. Dövüş stilleri, birebir dövüş, gizlenme, pusular, suikast, düşmanı bir yere çekme ve benzeri konular işlenecekti. Bu, Fei Li Askeri Akademisinin en önemli derslerinden biriydi. Her yıl 3 önemli test yapılırdı. Biri bu derse aitti, diğerleri de savaş analizleri ve strateji üzerindeydi, katılımcıların bunları tek denemede geçmesi gerekiyordu. Öğrencilerin diğer derslerde tekrar sınav olma hakkı vardı ancak bu üç ana dersin sınavından kaldıkları takdirde, sonları okuldan atılmak oluyordu.
Fei Li Askeri Akademisi Ana Alanı oldukça büyüktü ve halk birinci sınıf öğrencileri sol tarafta toplanmıştı. Diğer tarafta ise başka bir sınıf vardı. Onların da kişisel askeri eğitim dersi aldıkları belliydi. Bu asil üst sınıf yaklaşık 40 kişiden oluşuyordu ve pek çoğu da Zhou Weiqing'in sınıfını izlemeye başlamıştı.
"Birlik oluşturun... Dikkat!" Ming Hua'nın sesinin yankılanışıyla 29 halk öğrencisi hızlıca iki sıraya ayrıldı. Zhou Weiqing ve Ma Qun doğal olarak sıranın arkalarındaydılar.
Ming Hua'ya bakan Zhou Weiqing'in gözleri kamaşmıştı. Kız gül kırmızısı bir kıyafet giyiyordu ve saçları arkadan topluydu. Önceki baştan çıkartıcı bakışlarından eser yoktu, vahşi, savaşa hazır bir ruh taşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...