Dahilerin Arasındaki Çılgın (3)

279 55 0
                                    

Huyan Aobo ileriye sıçradı ve iri göbeğiyle Zhou Weiqing'e toslayarak onun omuzlarını kavradıktan sonra heyecanla konuştu: "Seni nasıl dahi olarak tarif edebiliriz, sen dahi değilsin, sen dahilerin arasındaki çılgınsın! Çabuk, söyle bana, nasıl başardın? Daha önce hiç Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yapmayan birinin yarım günden az sürede bunu başarabilmesine inanamıyorum! Dahası bunu %60ın üzerinde başarı oranıyla yapmışsın!!"

"Öğretmenim, gerçekten zayıflama vaktiniz gelmiş! Ayrıca, yemek yerken konuşabilir miyiz, gerçekten çok açım!" Zhou Weiqing çaresizce bunları söyledi. Gerçekten de mahvolmuştu, tüm günlük sıkı çalışma ve yoğun odaklanmadan, Cennetsel Enerjisisinin tükenip defalarca yenilenmesinden sonra tüm kuvveti bitmişti; nasıl aç olmayabilirdi.

"Tamam, tamam hadi yiyelim. Bu şişman öğretmenini yemek istesen bile, sana izin vereceğim!" Huyan Aobo, mutluluktan kendi kendine dans etmek üzereydi, elindeki tamamlanmış Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerini sallarken o kadar heyecanlıydı ki ne dese bilemiyordu.

Mu En burada olsaydı, kesinlikle Huyan Aobo'ya şu değerlendirmeyi yapardı: Bu yaşlı herif *kasımpatı çiçeği açana kadar gülecek.

O anda Zhou Weiqing baş ağrısından kırılıyordu ve hala oldukça halsizdi. Huyan Aobo'nun söylediklerini dinlerken bilinçsizce yanıtladı: "Öğretmenim, aşırı yağlı şeyleri yemekten hoşlanmam. "

Huyan Aobo şaşırırken, Feng Yu çoktan kahkahalara gömülmüştü bile. Huyan Aobo, normalde öfkelenip ona bir tokat yapıştırmış olmalıydı. Ama bu sefer kaldırdığı elini hedefine ulaştırmadı; onun gözünde Zhou Weiqing bir çanak altından daha kıymetliydi!

Yemekten sonra, Zhou Weiqing çok daha iyi görünmeye başladı, neredeyse iyileşmişti. Huyan Aobo ve Feng Yu'nun aralıksız sorguları sonucunda da başarılarını anlatmayı sürdürüyordu. "Ne? Zaman mı? Sen 3 Aziz Nitelikten birine mi sahipsin?"

Zhou Weiqing şaşkınlıkla sordu: "Öğretmenim, siz Zaman Niteliğini biliyor musunuz?"

Huyan Aobo kızgınlıkla yanıtladı: "Daha önce koyun yemesem de kuzu gördüm herhalde! Hemen hemen her tecrübeli Cevher Ustası Aziz Nitelikleri duymuştur." Bunu söyledikten sonra derin bir nefes alarak devam etti: "Küçük Wei, bilmiyor musun? Cevher Ustalığı dünyasında, Aziz Niteliğe sahip bir Cevher Ustası belirdiğinde, yalnızca Elementsel Cevher Ustası bile olsa, dünyadaki tüm büyük güçler tarafından aranır. Aziz Niteliklerin gerçek gücü yalnızca savaşa yönelik değildir, pek çok eşsiz faydası vardır."

Zhou Weiqing, Aziz Nitelikleri şu ana dek yalnızca Tang Xian'dan duymuştu ve bu konuda pek detay bilmiyordu. Huyan Aobo'dan da bunları duyunca oldukça meraklandı ve sordu: "Öğretmenim, peki Aziz Niteliklerin bu eşsiz faydaları nelerdir?"

Huyan Aobo yanıtladı: "Sana basit bir örnek vereyim. 3 Aziz Niteliğin de kendine özgü yetenekleri vardır. İlahi Niteliğin yeteneği diriltmedir, Ruh Niteliğinin yeteneği büyüleme veya hipnozdur, Zaman Niteliğinin yeteneğiyse zamanı kontrol edebilmektir."

"Wow! Diriltme mi?" Zhou Weiqing'in gözleri bunu söylerken iyice açılmıştı. "Bu İlahi Nitelikliler en güçlü olanlar anlamına gelmez mi?"

Huyan Aobo kafasını sallayarak cevap verdi: "Öyle olmak zorunda değil, hepsinin kendine has güçleri vardır ve ben şahsen pek emin değilim. Sonuçta, Aziz Nitelikler öyle sıradan Cevher Ustalarının bileceği şeyler değil. Ayrıca İlahi Nitelik diriltme yeteneğine sahip olsa da dirilen çok insan duymadım, sandığın kadar kolay değil."

Huyan Aobo derin bir nefes daha aldığında küçük gözleri iki yıldız gibi parlıyordu. "Bir gün Rüzgar, Uzaysal ve Zaman Nitelikli birinin karşıma çıkacağını ve hatta öğrencim olacağını asla hayal edemezdim! Küçük Wei, biliyor musun? Zaman Niteliğinle, zamanı kontrol etme konusunda uzmanlaştığın sürece, dünyada hiçbir Birleştirilmiş Ekipman Ustasının sahip olmadığı bir şeye sahip olabilirsin, %100 Başarı oranına! Dahası, yeterli Cennetsel Enerjiye ve materyale sahip olduğun sürece her türlü Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini üretebilirsin. Bir kez ürettiğinde de onda ustalaşabilirsin."

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin