Soketleme Parşömeni (2)

293 47 0
                                    

Huyan Aobo, yalnızca onun için 2 yıl boyunca Soketleme Parşömeni yapmakla uğraştığını söylediğinde, Zhou Weiqing kalbinde ona karşı kontrolsüz bir sıcaklık hissetti. Huyan Aobo'nun açıkça yaşlanmış bedenine ve gözlerindeki soluk ışığa bakınca kalbi derinden sızladı. Hislerini nasıl ifade edeceğini bilmiyordu ve böylece Huyan Aobo'nun önünde diz çökmüş ve yemin etmişti. Bu sefer yüzde yüz samimiydi, zihninde hiçbir pislik yoktu.

Biraz irkilen Huyan Aobo'nun gözlerinde garip bir ifade belirdi. Bir dakika sonra toparlandı, iç çekti ve Zhou Weiqing'i yerden kaldırdı. "Küçük Wei, aslında kalbimde ciddi bir karmaşa var. Dürüst olmak gerekirse, senin benden eğitim alıp bir Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Ustası olmanı gerçekten istiyorum. Ama ne yazık ki bunu yapmak geleceğini mahvedecek. Sendeki bu yetenekle, inanılmaz güçlü bir Cennetsel Cevher Ustası olabilirsin... fakat Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri yaratmaya çok vakit ve çaba harcarsan korkarım ki..."

Zhou Weiqing, Huyan Aobo'nun kendisini bu şekilde uyarmasını, müstakbel kayınvalidesi Tang Xian'la aynı şeyleri söylemesini beklemiyordu.

Zhou Weiqing gülümseyerek karşılık verdi: "Öğretmenim, artık çok geç. Çoktan Cennetsel Cevherlerimin üzerine yemin ettim ve sözümden dönemem. Dahası, kim bilir, belki de senin öğrencin Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri konusunda bir dahidir? İkisini bir arada yürütebilirim!"

Huyan Aobo çaresiz bir şekilde başını salladı: "Seni küçük velet, daima çok iyimsersin. Umarım başladıktan sonra da bu mantığı sürdürebilirsin. Eğer Birleştirilmiş Ekipman Ustalığı o kadar kolay olsaydı parşömenler bu kadar pahalı olmazdı. Gel, önce Soketleme Parşömenini kullan, derslere yarın başlarız."

"Peki." Zhou Weiqing sağ elini kaldırarak odaklandı ve Cennetsel Cevherlerini belirtti. Tabii ki, geçen gelişinde orada olmayan ikinci seti de meydana çıkmıştı. Sağ bileğinde, 2 saf Buzlu Yeşim Fiziksel Cevheri vardı ve hızlı bir ışık parlayışıyla, Derebeyi Yayı da buzlu bir sis eşliğinde elinde oluştu.

Derebeyi Yayı eskisine nazaran daha farklıydı; tüm yay daha da kalınlaşmış ve ağırlaşmış gibiydi, ayrıca eskiden üzerinde çıkan altın dövmeler, şimdi kirişine de sıçramıştı. Şu anda altın rengiyle parlayan kiriş oldukça göz alıcıydı, eskisinden de otoriter görünüyordu.

Zhou Weiqing gerçekten de ikinci set Cennetsel Cevherini almıştı ve hem Derebeyi Yayı hem de Depoladığı tüm Yetenekler gelişmişti, 'level atlamışlardı'. İlk Cevheri için Depoladığı bu kadar çok Yetenek varken Hua Feng ona, ikinci Cevheri için acele etmemesini söylemişti.

"Bu kadar çabuk mu? Küçük Wei, Cennetsel Enerji Yetişim seviyen kaç oldu?" Yanlarında durmakta olan Feng Yu, iki set Cevhere bakarken sormadan edememişti.

Zhou Weiqing kocaman sırıttı ve yanıtladı: "11. Seviye, yalnızca bir seviye sonra Cennetsel Jing Aşamasını geçip Cennetsel Shen Enerji Aşamasına gireceğim."

Bunu söylediği anda iki derin nefes sesi duydu, Huyan Aobo ve Feng Yu şoka girmişti. 2 yıl geçmişti ve Zhou Weiqing daha 16 yaşına yeni girmişti. İkinci Cevherlerini oluşturmak bile yeterince iyiyken, 4. seviyeye gelmek tam bir deha örneğiydi. Hele bu kadar kısa sürede 7 seviye daha atlayarak 11e ulaşmasını asla beklemiyorlardı! Daha sadece 16 yaşındaydı! Cennetsel Shen Enerjisine ulaşmasına 1 seviye kalmıştı ve bu bir Cennetsel Cevher Ustası için Zun Aşamasına ulaşmak demekti; ve Cennetsel Cevher Ustaları bu süreçte artık çaylak olarak değerlendirilmekten kurtulurdu.

Feng Yu mırıldandı: "Yaşlı Huyan, Küçük Wei'nin senden Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yapmayı öğrenmesinin büyük bir hata olduğunu düşünmeye başlıyorum."

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin