Huyan Aobo iç çekerek yanıtladı: "Evet oldu, ama onlar birkaç Muhteşem ve Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Ustalarının ortak çabasıydı, tek bir kişi tarafından yapılmadı. Dahası, bu 10 parça içeren ilk Efsanevi Set. Geçmişte, Kurucumuz çok gururluydu ve kimsenin başarmadığı bir şey yapmak istedi, aksi takdirde yaratması bu kadar zor olan Efsanevi bir Sete sahip olmazdı."
Huyan Aobo'nun sözleri Zhou Weiqing'i heyecanlandırdı. Gerçekten de Cennetsel Cevher Ustaları arasında Birleştirilmiş Ekipman Setlerine sahip olanlar büyük bir avantaja sahip olurdu. O Muhteşem bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olamayacak olsa da en azından yüksek miktarda materyalden tasarruf edebilecekti. Sonuçta, onun için Birleştirilmiş Ekipman konusunda tek bir parşömen yeterli oluyordu; bu da büyük miktarda Birleşim Mürekkebinden tasarruf etmek demekti.
Tek bir parşömene sahip olmak diğerleri için yeterli olmamış olabilirdi, ama Zhou Weiqing için başarı garantiydi.
Huyan Aobo ayağa kalkarak silik bir gülüşle konuşmaya devam etti: "Tamamdır, birkaç aydır çok şey yaşadın ve bitkin düşmüş olmalısın. Birkaç gün sonra gideceksin, dinlensen iyi olur. Basit parşömenlerin sonuncu setlerini tamamlamak önemli, ama kıymetli öğrencimin bedeni de önemli. Dinlenirken Cennetsel Enerjinin yetişimini de yapmalısın, bu bedeninin toparlanmasına yardımcı olacaktır."
Huyan Aobo bu sözleri söyleyip gittikten sonra Zhou Weiqing acı bir şekilde gülümsedi. Cennetsel Enerji yetişimi mi? Gerçekten yetişim yapmaya cesaret edemiyordu. Dört ay boyunca Uçan Tepe Şehrinde kalırken zamanının neredeyse tamamını Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri yaratmaya harcamıştı, ama bu aşırı dozda Cennetsel Enerji gerektirmişti, Enerjisi neredeyse tükenmek üzere kalmış ve toparlanmıştı; bu süreci tekrar tekrar yaşamıştı. Bu da kendi başına bir yetişim metoduydu. Dahası, Ölümsüz İlahi Teknik diğer tekniklerden farklı bir yetişime sahipti, Zhou Weiqing yetişime odaklanmasa bile, kendi kendine ilerleme kaydedebiliyordu. Bu son dört ayda, beklenmedik bir şekilde maksimuma yaklaşmıştı ve 12. Ölüm Akapunktur Noktasını ne zaman açacağını bilmiyordu.
Ölüm Akapunktur Noktası açmanın delici acısının gölgeleri kalbine kazılıydı. Dahası, Shangguan Bing'er yanında değilken yeni bir Ölüm Akapunktur Noktası açmaya cesaret edemezdi, onsuzken bu acıya dayanamazdı. Geçen seferlerde o yanındayken bile zar zor dayanmıştı ve özünde ölümden ve acıdan çok korkan biriydi. Bu yüzden doğal olarak şu anda yetişim yapmak istemiyordu, bu işi Fei Li Şehrine gidip Shangguan Bing'er'le buluştuğunda yapacaktı. Böylece kalan son 3 set Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini yapmaya karar verdi.
Sonraki birkaç günde, Zhou Weiqing hızını azaltmış ve yeterli dinlenmeyi sağlayabilmek adına parşömen yapma sürecini uzatmıştı. Böylece, göz açıp kapayıncaya kadar 3 gün geçti ve gün karardığında son Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini yaratmayı tamamlamak üzereydi.
Loş yeşil bir ışık bedenini sardı ve onu takiben fırçanın ucundan gümüş bir ışık çıktı. Sağ bileğindeki iki Elementsel Cevher de gümüş ve yeşildi, şu anda kullandığı Uzaysal ve Rüzgar niteliklerini ifade ediyorlardı. Bu iki nitelik sayesinde hareketleri akışkandı. Çoktan 1000e yakın dizayn çıkarmıştı ve hepsine oldukça aşina hale gelmişti. Ve son fırça darbesiyle mürekkep ve kağıt mükemmel bir şekilde birleşerek altın rengi bir parlama yaydı. Görev tamamlandı!
"1000. parşömen! Hahaha! Sonunda bitirdim!" Zhou Weiqing elindeki fırçayı fırlattı ve yere yattı. Odanın ortasına yayıldığı anda rahat bir nefes aldı.
Sonunda 392 set basit Birleştirilmiş Ekipman Parşömenini yaratmıştı! 4 aylık dur durak bilmeyen efordan ve odaklanmadan sonra sonunda başarmıştı. Bu başarı hissi kalbine işledi, kasları daha önce hiç duyumsamadığı bir rahatlıkla doldu. Zihninden son dört ayda yaşadıkları geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...