"Kaybettim... İddiayı ben önerdim, kaybetmeye de hazırdım. Gel o zaman." Lin TianAo sözlerini tekrar etti.
Onun yüzündeki kararlılığı gören Zhou Weiqing, sırıtarak yanıtladı: "Aceleye gerek yok, önce buradan çıkalım." Bunu söyledikten sonra diğerlerinin arkasından gelmesini beklemeden dışarıya yöneldi.
Üçlü, Yeraltı Arenasını terk ederken, Lin TianAo sormadan edemedi: "Senin Karanlık Niteliğinde Mühürleme Yeteneğin yok mu?"
Zhou Weiqing durarak yanıtladı: "Tabii ki var."
Lin TianAo kaşlarını kaldırarak merakla sordu: "Neden az önce üzerimde kullanmadın o zaman?"
Zhou Weiqing içten bir kahkaha attı: "Acele etmeye gerek yok, önce 77 numaralı dükkana dönelim. Bunu arena odasında yapmamıza lüzum yoktu."
Lin TianAo, gözlerinde beliren bir parlamayla birlikte sordu: "Benim sözümden dönmemden korkmuyor musun? Yeraltı Arenasının bağlayıcı kontratı çok güçlü, ama kaçmak istersem, dışarı çıktıktan sonra beni yakalayamayabilirler."
Zhou Weiqing kafasını sallayarak cevap verdi: "Yo, korkmuyorum. Senin öyle bir insan olduğunu düşünmüyorum. Eğer kaçarsan da insanları yargılamakta kötü olduğum için kendimi suçlarım."
Yun Li, sinirli bir şekilde lafa girmeden edemedi. "Yani ben öyle bir insan mıyım? Beni Mühürleme konusunda pek aceleciydin."
Zhou Weiqing kahkaha atarak cevap verdi: "Birazcık, onun kadar emin değilim en azından. Üstelik, biz çoktan sessiz bir çemberdeydik, yeterince uygun değil miydi? Biz artık büyük bir aileyiz, neden ufak şeylere takılıyorsun?!"
Yun Li humphladı ve yanındaki Lin TianAo'ya baktı. O anda kocaman sırıtarak şen şakrak bir şekilde konuştu: "En azından artık benimle birlikte acı çekecek biri daha var, şimdi çok daha iyi hissediyorum."
Lin TianAo sinirli bir şekilde karşılık verdi: "Kahretsin, ne demek istiyorsun sen?"
Yun Li sırıtarak konuştu: "Heh... iri adam, sinirlenmenin faydası yok. Senin kadar güçlü olmasam da hız bağlamında benimle yarışamazsın. Nasıl senden korkabilirim ki? Sonuçta aynı gemide yol alan kardeşleriz, ikimiz de bu küçük kerata tarafından oyuna getirildik. Ama senin benden çok daha güçlü olduğunu itiraf etmeliyim. Sen bile bu küçük kerataya kaybettiysen ben niye kendimi kötü hissedeyim ki artık? Hahahaha."
Lin TianAo ancak o zaman bir şeylerin farkına vardı ve meraklı bir şekilde sordu: "Yani sen Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yapma yarışında gerçekten iddiayı kayıp mı ettin? Bu küçük velet seni çoktan Mühürledi mi?"
Yun Li sinirli bir humph eşliğinde cevap verdi: "Evet... fazla cingöz biri."
"Oei Oei.. Siz ikiniz... size diyorum... neymiş öyle kerata, velet falan. Sonuçta ben sizin Patronunuzum! Patronunuza saygı göstermeniz lazım." Zhou Weiqing bunu söylemeden edememişti.
Yun Li ve Lin TianAo koro halinde tepki verdi: "Götümden bekle saygıyı!"
İkisinin de inatçı ifadelerini gören Zhou Weiqing aldırış etmedi, askine kahkahayı patlatarak konuştu: "Heh heh... Aiiyahhh, birileri ömürlük özgürlüklerini kaybetmiş... Neden biraz gevşemeniz gerektiğini anlıyorum. Sıkıntı yok, bu abiniz çok cömerttir, sizin biraz gevşemenize izin verecek. Haha... hadi bakalım 77 numaralı dükkana dönüp bir şeyler alacağız, sonra da Kardeş Lin'i Mühürlemem lazım. Hahaha..."
Bu noktada, Shangguan Bing'er 77 numaralı dükkanda gergin bir bekleyiş içerisindeydi, pencerenin yanında oturmuş, üçlünün daha önce gözden kaybolduğu yere odaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...