Güzel Müdire (2)

245 42 0
                                    

"Prenses Difuya, onun hakkında nasıl böyle konuşursun. Ne olursa olsun o hala senin nişanlın!" Shangguan Bing'er'in sesi oldukça soğuktu.

Ne yazık ki Difuya nişanlı kelimesini duyduğunda öyle telaşlandı ki Shangguan Bing'er'in yüzündeki ifadeyi fark etmedi bile. Sonuçta şu anda Ming Hua'nın önündeydiler! Beyaz atlı prensinin kız kardeşinin önünde! Shangguan Bing'er burada nişanından bahsettiğinde nasıl paniklemezdi.

"Kız Kardeş Bing'er , böyle saçmalıklardan bahsetme... kimmiş onun nişanlısı? Bu yalnızca babam tarafından ayarlanmış politik bir ilişki. Bu kez evden geri dönmemek üzere ayrıldım. O nişanı istemiyorum, gerekirse bir köpekle ya da domuzla bile evlenebilirim ama onunla asla!"

Shangguan Bing'er'in yüzü tamamen buz kesti. "Difuya, sen artık fazla oldun! Küçük Şişmanın nesi varmış, neden ona böyle davranıyorsun?"

"Onun nesi mi varmış...?" Difuya biraz irkilmişti. Zhou Weiqing'in ne problemi olduğunu düşündüğünde bir anlığına kilitlendi. İnatçı bir şekilde şunu söylemekle yetindi: "Ne olursa olsun benim hoşlandığım başka biri var. O Zhou Weiqing'ten bahsetme, o faydasız çocuk dünyanın en zekisi olsa bile ondan hoşlanmayacağım..."

Ming Hua sabırsızca lafa girdi: "Yeter. Benim önümde aşktan ve sadakatten bahsetmeyi kesebilirsin. Faydası yok. Abimi çok iyi tanıyorum, o bir şeye karar verdiyse fikrinden dönmez. Her halükarda, seni neden istemediğini anlıyorum ... sahiden de bir aptalsın. Birinin kız arkadaşının önünde onu aşağılamayı sürdürüyorsun, senin gibi bir aptalı nasıl tarif etmem gerektiğini bilmiyorum gerçekten. Ayrıca haklı olduğun bir nokta var. Ben o küçük velet Zhou Weiqing kadar yetenekli ve zeki birine rastlamadım, abim bile onun seviyesinde değil."

Ming Hua bunu söyledikten sonra kağıtlarını alıp çıktı. Difuya gibi bir aptalla konuşmaya daha fazla katlanamayacaktı.

Ming Hua'nın sözlerini dinleyen Difuya ise şoka girmişti. Shangguan Bing'er'in yüzündeki soğuk bakışı fark ederek ikna olmamış bir şekilde sordu: "Bing'er, sen... Gerçekten onun kız arkadaşı mı oldun? Bu doğru mu?"

Shangguan Bing'er ciddi bir şekilde yanıtladı: "Neden doğru olmasın? İki yıldır Küçük Şişmanla birlikteydim. Difuya, sen ondan hoşlanmıyor olabilirsin ancak bu herkesin seninle aynı hisleri taşıyacağı anlamına gelmez.."

"Senin gözlerinde faydasız olan Küçük Şişman, benim gözlerimde fevkalade bir erkek. Seninle bu meseleyi daha fazla konuşmayacağım, kantine gidip onu beklemem gerek." Ve bunu söyleyerek sınıftan ayrılmak üzere arkasını döndü.

"Anlıyorum." Difuya ani bir farkındalık yaşamış gibi konuştu. "Amiral Zhou yüzünden olmalı, değil mi?"

Shangguan Bing'er adımlarını durdurdu ve Difuya'nın yanına dönerek buz gibi bir tonla konuştu: "Majesteleri, lütfen beni ve kendinizi daha fazla aşağılamayın. Bugünden itibaren arkadaşlığımız bitti. Umarım bugün söylediğiniz sözleri hatırlarsınız. Küçük Şişmana sahip olmanıza asla izin vermeyeceğim..." İlk başta Zhou Weiqing'in resmi nişanlısına karşı kendisini kötü hissetmiş olsa da, artık bu hisleri taşımıyordu. Hatta nişanı bozmanın bir önemi olduğunu bile düşünmemeye başlamıştı, çünkü Zhou Weiqing'in böyle bir kızdan asla hoşlanmayacağını anlamıştı.

Tabii ki Zhou Weiqing'in sınıfta olanlardan haberi yoktu, şu anda Dekan Xiao'yla birlikte yürümekteydi. Ve yürürken içten bir şekilde konuşuyordu: "Dekan Xiao, dün yaptıklarınız için çok teşekkür ederim."

Xiao Shi hafifçe gülümseyerek cevap verdi: "Seni küçük velet, istihbaratın iyi olmalı! Eh, bana teşekkür etmene gerek yok, hepsi senin yeteneklerin sayesinde oldu. Eğer böyle muhteşem olmasaydın bırak sana yardım etmeyi, seni fark etmezdim bile..."

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin