Ye Paopao gülümseyerek başını salladı: "O zaman bu ikisini seçeceğim. Bu arada, bir kısmını akademiye bırakmalısın. Sonuçta akademimiz ilk sınıflar için büyük efor sarf ediyor! Daha önce okulun tek bir öğrenci için bu kadar yoğun önlemler aldığını hiç görmemiştim."
Zhou Weiqing şaşkınlıkla sordu: "Yoğun önlemler mi?"
Ye Paopao onaylayarak devam etti: "Anlaşılan henüz haberleri duymamışsın. Dün, açılış töreni sona erdikten sonra, Akademi beni ve halktan takipçileri olan birkaç asil öğrenciyi daha çağırıp, sana karşı harekete geçmememiz konusunda azarladı ve uyardı. Aksi takdirde okuldan atılacakmışız. Bildiğim kadarıyla bu akademi tarihinde hiç yaşanmamıştı, tarih yazdığın söylenebilir! Bu da akademinin sana ne kadar değer verdiğini gösteriyor."
Zhou Weiqing anlayışlı davrandığı ve Ye Paopao'nun barış teklifini geri çevirmeyip ona Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri satmayı kabul ettiği için, Ye Paopao da bu iyiliğin karşılığını ödeyip ona haber vermek istemişti. O, kıt görüşlü Ye Lou'dan çok farklıydı ve kesinlikle uzun vadeli düşünüyordu. Ye Lou'nun tarifini ve Akademinin konuşmasını dinledikten sonra, Zhou Weiqing'in dokunulmaz olduğunu anlamıştı. Ona dokunan başına bela alırdı. Durum bu olunca da ilişkilerini ilerletmeyi seçmişti. Böylece durumun ekmeğini yiyebilecekti. Bu düşünce Ming Wu'nunkine çok benziyordu. Ye Paopao başlangıçta biraz endişeliydi, ama bu Zhou Weiqing oldukça zeki birine benziyordu. İki zeki insanın iletişim kurması da doğal olarak daha kolay oluyordu.
Ye Paopao'nun sözlerini duyan Zhou Weiqing oldukça şaşırmıştı. Dekan Xiao kendisine bu meseleyle ilgili söz vermişti, ancak onun bu kadar ileri gideceğini ve asil öğrencileri uyaracağını beklemiyordu. Sahiden de ona bir iyilik borçlanmıştı. Tabii ki Ye Paopao'nun önünde hislerini belli edemezdi, bu yüzden gülümseyerek şöyle dedi: "Bu gerçekten de öğretmenlerin nezaketi ve cömertliği, hak etmediğim bu ilgi karşısında çok utandım."
Ye Paopao da gülümseyerek karşılık verdi: "Eh, burda daha fazla durup girişi kapatmayalım, hesabımızı yapalım. Bu beş set parşömenden ikisini alacağım. Şu anda marketteki Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni fiyatları 150-200bin altın civarı. Sen bana iki set verecek kadar nazik olduğun için ben de iyi bir fiyat sunmalıyım. 450bin altın iş görür mü?"
450 bin altın mı? Bu sahiden de iyi bir fiyat! Gerçekten de Birleştirilmiş Ekipman Parşömeninin seviyesi arttıkça kar da artıyor! Zhou Weiqing fiyat konusunda oldukça şaşkındı, sonuçta iki set Orta Seviye Parşömen, 10 set düşük olandan daha çok kar getirmişti. Üstelik, Orta Seviye Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri 100lükken, düşük seviye olanlar 1000likti. Orta seviye için gereken materyaller daha kıymetli ve pahalı olsa da, tam set olarak düşünüldüğünde ancak birazcık fark oluyordu.
"Bu fiyat biraz yüksek, 400bin altın iş görecektir." Zhou Weiqing içten bir kahkaha attı, kendini iyi hissediyordu. Hem bir düşmanı azalmıştı, hem de para kazanıyordu, nasıl mutlu olmazdı.
Ye Paopao ciddi bir şekilde yanıtladı: "Yo yo, senin kaybetmene izin veremem, sonuçta senden farklı parşömenler de almaya niyetliyim. Gelecekte, daha büyük bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olduğunda beni hatırlamanı ümit ediyorum. Benim fiyatım marketteki fiyattan yüksek olabilir, ancak bu Parşömenlerin malzemeleri çok kısıtlı, zenginlerin çoğu paraları kolaylıkla yetecek olsa da onları alamıyor. Bu fiyat kesinlikle yerinde, mütevazı olmana gerek yok."
Bunu söyledikten sonra diğer asillere de beş kutuyu uzattı ve iki tanesini seçti. Sonrasında diğer üçlüyü biraz gönülsüzce Zhou Weiqing'e geri verdi. Aynı zamanda altın kartını da iletti.
"Bu kart Fei Li İmparatorluğundaki her noktada kullanılabilir ve içinde 500bin var. Aradaki 50bini iade etmene gerek yok, gelecek alışverişlerimiz için depozito olarak kabul et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...