Eğer seni bırakırsam, artık bir karım olmaz! (3)

328 50 0
                                    

"Bing'er, Cennetsel Yay Birimi ne? Nasıl bunu daha önce duymadım?"

"Cennetsel Yay Birimini hiç duymadın mı?"

"Yeah, askeri okulda ya da Cevher Ustalığı okulunda okumadım, doğal olarak hiç duymadım."

"Cennetsel Yay Birimi, bizim Cennetsel Yay İmparatorluğumuzda bir efsanedir. Hatta, geçmişte, ülkemiz Cennetsel Yay İmparatorluğu olarak bilinmiyordu, bu adı almasının nedeni Cennetsel Yay Birimi."

"Wow! O kadar mı kuvvetli? Cennetsel Yay Birimi babamdan bile güçlü olabilir mi?"

"Bundan emin değilim, Cennetsel Yay Biriminin yalnızca birkaç üyesi olduğunu duydum, ama onlar en üst seviye tanrımsı okçular ve yalnızca Majestelerine bağlılar. Ülkemiz geçmişte bir iki sefer korkunç durumlarla karşılaştı ve onların harekete geçip düşmanların bazı kilit askerlerini öldürmesi sayesinde durum kontrol altına alındı ve herkesi kurtarmış oldular. Onların bireysel saldırı güçlerinin ilk sırada olmadığını ama Cennetsel Cevher Ustalarını bile korkutan inanılmaz yetenekli suikastçiler olduklarını duydum."

"O zamanlar, Kalise İmparatorluğunun gücü tavan yapmıştı ve onların 7 Cennetsel Cevher Ustaları varken, bizimse yalnızca Amiral Zhou'muz vardı. Biz büyük tehlikedeydik, Kalise orduları da sınırımızdaydı. Ama tek gecede en güçlü Cevher Ustalarından 4 tanesi bu birimin okları altında öldü. Bu Kalise Ordu Komutanlarını ve İmparatorlarını panikletti ve sınırdan geri çekilmelerini sağladı, sonraki 16 yılda da asla tam olarak kendilerine gelemediler. Cennetsel Yay Biriminin kıdemli kişilerinin imparatorluğumuzu kurtardığı söylenebilir. Eğer testi geçip Cennetsel Yay Birimine katılabilirsek bu bizim için en büyük onur olacaktır."

"O kadar mı görkemliler? Gerçekten onlarla tanışmalıyım!" dedi Zhou Weiqing heyecan içinde.

...

---10 Gün sonra---

---Cennetsel Yay Şehri---

10 günlük hızlı yolculuktan sonra Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er sonunda başkente dönebilmişti. "Bing'er, Cennetsel Yay Birimini nerde bulabiliriz? Ben ayrılırken babam herhangi bir talimat vermedi." Zhou Weiqing bunu sorarken etrafına bakıyordu.

Her ikisi de bez kıyafetler giyiyordu, Zhou Weiqing için bunda bir sakınca olmasa da Shangguan Bing'er'in güzelliği günlük kıyafetler içerisinde saklı kalamadığından, kesinlikle dönüp bakılası bir manzara sağlıyordu. Neyse ki, Zhou Weiqing önceden önlemini almıştı, kendi büyük Rüzgar Şapkasını ona vererek durumu çözdü. Shangguan Bing'er yanıtladı: "Amiral Zhou bana bir mektup verdi ve Cennetsel Yay Şehrine ulaştığımda açmamı söyledi."

Zhou Weiqing merak içinde şöyle dedi: "Ee hadi açıp bakalım. Bu arada, daha sonra benimle eve gelmek ister misin? Yoksa ben mi seninle geleyim?"

Shangguan Bing'er mektubu çıkardı ve sonra duyduğu sözler yüzünden kızardı: "Küçük şişman, yo, biz hala çok küçüğüz ... belki Cennetsel Yay Birimi için eğitimden döndükten sonra."

Birlikte seyahat ettikleri günlerden sonra, Shangguan Bing'er sonunda Zhou Weiqing'i biraz kabullenmişti, ama bizim sevgili Küçük Şişmanımız hala bir trajedi yaşadığını hissediyordu. Geçmişte, Shangguan Bing'er ona daima soğuk davranırdı ve bu yüzden bir şey düşünmeye cesaret edemezdi. Ama artık ikisi bir çeşit ilişki içinde olduğundan, onunla samimileşmeyi düşünmeden edemiyordu. Ne yazık ki, Shangguan Bing'er, yaşı yüzünden onunla samimileşmeyi reddediyordu ve tek yapabildikleri el ele tutuşmaktı, ya da nadiren hızlıca sarılıyorlardı, bu Zhou Weiqing'i sinir etse de başka şansı yoktu.

Zhou Weiqing ateşli bakışlarını onun bedeninde geziderek kendi kendine mırıldandı: "Küçük? Bunun küçük falan olduğunu sanmıyorum! Gerçekten hoş ve mükemmel...hmm...büyük ihtimalle 33 veya 34C, 16 yaşta bu büyük bir potansiyel... "

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin