Buzlu Ruh Cennetsel Ayısı (1)

305 53 0
                                    

Mu En yanıtladı: "Tabii ki var. Yeni doğan ejderhalar bile güçlü Zong Aşaması Cennetsel Canavarlardır, yetişkin olanlarsa Cennetsel Canavarların en üstünleridir. Wan Shou İmparatorluğu dışında pek görülmezler, orada ejderhamsı pek çok Cennetsel Canavar da var zaten. Geçmişte büyük bir parça ejderha derisi aldık ve bu zırhları özel olarak yaptırdık. Yalnızca hafif ve esnek olmakla kalmıyorlar, ayrıca savunma konusunda da oldukça güçlüler. Daha da önemlisi, şu anki görevimizde yaydıkları aurayla sıradan Cennetsel Canavarları kaçıracaklar. Kesinlikle süperler."

Zhou Weiqing sırıtarak sordu: "Heh, öğretmenim, biraz daha ejderha deriniz kaldı mı acaba?"

Mu En tabii ki onun ne kastettiğini anlamış ve sinirlenmişti: "Nasıl başka ejderha derimiz kalmış olabilir. Daha fazla kalsaydı tüm bedenimizi onunla kaplardık herhalde."

O anda ön taraftan Hua Feng'in sesi duyuldu: "Sessizliğinizi koruyun."

Gizlice ormana girdiklerinde, kar bir ayak derinliğindeydi ve araziyi geçmek zordu. Hava aşırı soğuktu ve Zhou Weiqing yünlü kıyafetler giyiyor olsa da, Shangguan Bing'er beklenmedik bir şekilde yalnızca tek bir kıyafet giyiyordu. Kız Zhou Weiqing'e doğru baktığında, narin bakışları Zhou Weiqing'in kalbine dokundu.

Bundan bir süre önce, Amiral Zhou, oğluna Kar İpeği Tulumu denilen bir doğum günü hediyesi vermişti, hafif ve sıkıydı; yalnızca bir iç zırh olarak iş görmekle kalmıyor, ayrıca kişinin vücut sıcaklığını da sabit tutuyordu. Shangguan Bing'er'in üşümeme sebebi de Zhou Weiqing'in Kar İpeği Tulumunu ona vermiş olmasıydı. Onun sözleriyle, bu bir nişan hediyesiydi ve Shangguan Bing'er de hediyeyi reddetmemişti. Ne yazık ki, trajik bir şekilde, etrafları her zaman Cennetsel Yay Biriminin üyeleriyle sarılı olduğu için onunla samimileşme fırsatı bulamıyordu.

Ormana girdikleri anda, Luo Ke Di ince havanın içinde kayboldu. Geri kalanlar da belli bir düzende dizildi- Hua Feng öndeydi, Gao Shen ve Han Mo yanlardaydı, Mu En arkalarını koruyordu, Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er de diğer üyelerin ortasındaydı.

Yaklaşık bir saatlik yolculuktan sonra, Luo Ke Di bir anda meydana çıktı. Artık her zamanki tembel ayyaş görünümünde değildi, oldukça enerjik görünüyordu. Gözleri parlayarak Hua Feng'e döndü: "Patron, 5 km mesafeyi taradım ama bir şey bulamadım. İşverenimizin verdiği bilgiye göre, buradaki Buzlu Ruh Cennetsel Ayıları topluluklarından sürülmüş olanlarmış. Normalde burada yaşayan diğer Cennetsel Canavarların çoğu da Buzlu Ruh Cennetsel Ayıları tarafından kovulmuş."

Hua Feng başını sallayarak konuştu: "Bu seferki görev genel olarak basit, ama ana zorluk Buzlu Ruh Cennetsel Ayısının gücü. Git ve gözcülüğe devam et, biz de derinlere ilerleyeceğiz." Bunu söylerken elindeki okla kara bazı talimatlar çizdi. Luo Ke Di başını salladı ve bir süre konuştuktan sonra yeniden gözden kayboldu.

O gittikten sonra, Hua Feng'in emirleri altındaki ekip Cennetsel Enerjilerini hareketlendirip karar verilen yönde 5 km ilerledi ve sonrasında yavaşladılar. Zhou Weiqing, Hua Feng'in bunu yapma sebebinin, yoldaşların öngörülemeyen koşullara tepki vermek için kendilerini en iyi durumda tutmalarını sağlamak olduğunu anladı.

Ormanın derinliklerine ilerlemeye devam ederlerken 2 gün hızlıca geçmişti. Ormandaki ilerleyiş hızları oldukça yavaştı; günde yalnızca 30 km ilerleyebiliyorlardı ve aralarındaki en meşgul kişi hiç şüphesiz ki Luo Ke Di idi. Gözcü olarak her zaman onlardan öndeydi. Zhou Weiqing'in Mu En'e neden bu kadar yavaş ilerlediklerini sorduğunda aldığı cevap da basitti- güvenlik için.

Zong Aşaması Cennetsel Canavarların yaşadığı bir ormanda, hata yapmak kolaydı- 3 Zong Aşaması Cennetsel Canavar bile tüm ekibi mahvetmeye yeterdi. Bu nedenle Luo Ke Di sürekli önden ilerleyip gözcülük yapıyordu, yalnızca Buzlu Ruh Cennetsel Ayılarını aramıyor, aynı zamanda ekibi için güvenli rotalar da belirliyordu; ters giden bir şeyler olursa herkes kolayca bundan kaçabilecekti.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin