Buzlu Ruh Cennetsel Ayısı (2)

293 52 0
                                    

"Ne kadar zeki bir Cennetsel Canavar!" Shangguan Bing'er elinde olmadan bağırmıştı. "Pusuya düşürüldükten sonra bile ne yapacağını biliyor, hem çevresindeki engelleri kaldırıp görüşünü genişletiyor, hem de düşmanlarının kendisine yaklaşmasını engelliyor. Öğretmenin Zong Aşaması Cennetsel Canavarlar neredeyse insani seviyededir demesine şaşmamalı."

O konuşurken, savaş alanında hızlı bir değişiklik oldu, delici bir kırmızı ışık rüzgar ve kardan oluşan hortumu geçerek Buzlu Ruh Cennetsel Ayısının mavi enerji kalkanına çarptı ve ayının bir kez daha öfkeyle kükremesine sebep oldu.

Zhou Weiqing bu kırmızı ışığın farklı bir ok olduğunu fark etti; ilk okun tam karşı yönünden gelmişti. Devasa ayı da bariz bir şekilde ilkinden daha güçlü olan okun olduğu yöne döndü.

Buzlu Ruh Cennetsel Ayısı, öfkeli bir uluma eşliğinde patilerini yere çarptı, büyük miktarda kar mavi bir ışıkla göğe yükselerek binlerce sivri uçlu buza dönüştü ve okun geldiği yöne doğru ilerlemeye başladı. Buzların keskin sesi yüzlerce okçunun aynı anda ateş edişine benziyordu.

Tam o anda, yeşil bir hortum belirdi ve havadaki buzların önüne çıktı. Hortum buz kütlelerinin yanında oldukça soluk kalıyordu, ama amacı da buzları durdurmak değildi, yalnızca hafifçe yönlerini değiştirmeye yönelikti. Bu, Rüzgar Niteliğinin gücüydü ve açıkça Hua Feng tarafından gönderilmişti.

Bu süreçte, Mu En çoktan Buzlu Ruh Cennetsel Ayısına 100 yard mesafeye kadar yaklaşmıştı, Fiziksel Cevheri Güç ve Çeviklikle parlıyordu, siyah uzun yayı da ellerindeydi. Bir an sonra, parlak altın auralı bir ok belirdi ve yayına takıldı. Tam yayı çekecekken garip bir manzara belirdi.

Mu En yayı doğrudan çekmek yerine başka bir şey yapmıştı ve bu onu izlemekte olan Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er'in kafasını karıştırmıştı. Sağ eli hala yayın kirişini tutuyordu, ama sol eli yayı olması gerektiği noktada tutmuyordu, yayı 360 derece çeviriyordu.

Yayın kirişi de siyahtı ve maksimum hızla yayın dönüşüne katıldı. Zhou Weiqing açıkça görüyordu ki, Mu En'nin parmaklarının kirişi tuttuğu yerde, okun sapı karmaşıklaşmış halde spiral bir biçimde bükülmüştü. Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er ilk defa böyle garip bir okçuluk şekliyle karşılaşıyordu. Sonuçta, yay kirişleri normalde oldukça sert olurdu ve onu bu şekilde döndürmek, kim bilir parmaklara ne kadar baskı uyguluyordu?! Dahası, kirişteki ok bu şekilde dönerken Mu En onu saldığında doğal olarak dönerek ilerleyecekti, o oku nasıl kontrol edebilecekti ki? Akıllarında pek çok soru dolanan Shangguan Bing'er ve Zhou Weiqing, gözlerini Mu En'den ayırmıyor ve merakla neler olacağını bekliyorlardı.

Mu En eşsiz stiliyle okunu salmak üzereyken, diğer 4 yönden de sonu gelmeyen oklar Buzlu Ruh Cennetsel Ayısına yağıyordu. Öyle güzel organize olmuşlardı ki, ayı ne zaman bir yönden ok gelmesini beklese, tam karşı taraftan beklenmedik bir ok geliyordu. Bu onun anlık olarak kafasını karıştırıyor ve nereye saldıracağını bilemez hale gelmesine neden oluyordu.

Ama Buzlu Ruh Cennetsel Ayısı bir Zong Aşaması Cennetsel Canavar olduğu için, belli ölçüde zekaya sahipti, normal Cennetsel Canavarlar gibi değildi. Bu yüzden bir sürelik tereddütten sonra kararını verdi. Diğer yönleri boşverip Mu En'e yönelecekti ki bir ses duyuldu.

Oldukça garip bir sesti, bir okun klasik ıslık sesi değildi, bir hortumun kükreyişi gibi wuuu wuu şeklindeydi. Zhou Weiqing, Mu En'in bir ok değil, siyah ışıklı bir top göndermiş olduğunu açıkça görebilmişti ve çıkan ses de giderek artıyor gibiydi.

*Bang*! Buzlu Ruh Cennetsel Ayısı tam saldırmak üzereyken siyah ışık yığını tarafından vuruldu ve sonrasında olanlar Zhou Weiqing'in ağzını açık bıraktı.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin