Amiral Zhou hafifçe gülümseyerek konuştu: "Çok iyi, beni hayal kırıklığına uğratmadın."
Shangguan Bing'er ona bakmadan edemedi.
Amiral Zhou yavaşça ayağa kalktı, ona doğru yürüyerek gülümsedi ve şöyle dedi: "Aslında, Majesteleri ve ben bu meseleyi tartıştığımızda, ben onun emirlerine karşı çıkmış ve seni askeri kampa çekmiştim. Bunu neden yaptığımı biliyor musun?"
Shangguan Bing'er kafası karışık bir şekilde başını salladı.
Amiral Zhou konuşmaya devam etti: "Çünkü askeri kamp, bir insanı ölçmek için en iyi yerdir, asker olmayı seçtiğine göre, her şeye burda başlamalıydın. Ancak kendi kendini test ettiğinde, önünde kan aktığında, askerlerin gözlerinin önünde ölüşünü gördüğünde, önündeki yolu çizebilirsin, ne uğruna çalışacağını seçebilirsin. İstifanı kabul ediyorum. Gelecekte, ne zaman istersen, Tabur Komutanlığı görevine dönebilirsin. O zaman bana yeniden 'İstifa ediyorum' demeyeceğine inanıyorum. "
Amiral Zhou bunu söyledikten sonra komutan sandalyesine geri dönerek oturdu ve resmi bir sesle şöyle dedi: "Shangguan Bing'er, emirlerin burada."
Shangguan Bing'er tek dizinin üzerine çökerek: "Emrinizdeyim." dedi.
Amiral Zhou konuştu: "Shangguan Bing'er 5. Alay 3. Tabur Komutanlığı görevinden azledilmiştir. Tabur Komutanlığı görevi Xiao Se tarafından devralınacak. Yarın sabah, Shangguan Bing'er Cennetsel Yay Şehrine geri dönecek ve Cennetsel Yay Birimine rapor verecektir."
'Cennetsel Yay Birimi' kelimelerini duyan Shangguan Bing'er fark edilebilir şekilde titredi. Bir kez daha Amiral Zhou'ya doğru baktığında, güzel gözlerinde kontrolsüz bir neşe vardı. Amiral Zhou bu gözlerdeki gizli anlamı fark ederek konuşmaya devam etti: "Cennetsel Yay Birimi birini ölçmek için daha da iyi bir yerdir. Bu sefer geri çekilmek yok. Anladın mı?"
Gözleri heyecan, hatta şevk dolu olan Shangguan Bing'er yanıtladı: "Anladım. Bana bu fırsatı verdiğiniz için teşekkürler Amiral. Ödemem gereken bedel ne olursa olsun Cennetsel Yay Birimi için iyi bir üye olmak adına elimden geleni yapacağım."
Admiral Zhou başını salladı ve "Çok iyi. Eşyalarını toplamaya dönebilirsin, yarın sabah ayrılacaksın." dedi.
"Peki efendim." Shangguan Bing'er, saygı dolu bir yanıtla ayağa kalktı, çadırdan ayrılmadan önce uysal ve itaatkar Zhou Weiqing'e bir bakış attı.
Shangguan Bing'er çadırdan ayrılır ayrılmaz, Amiral Zhou'nun yüzü karardı, bir tavanın altından bile karaydı artık. İki yanındaki Gao Shen ve Qian Zhan Tian'a bakarak şöyle dedi : "İkiniz artık ayrılabilirsiniz. Benim iznim olmadan, kimse beni rahatsız etmesin."
Tüm Cennetsel Yay ordusunda en üst rütbeli olarak değerlendirilen iki asker, hiç tereddüt etmeden Amiral Zhou'nun emirlerini onayladı ve saygı içinde eğilerek orayı terk ettiler. Artık çadırda 3 kişi kalmıştı, Amiral Zhou, Zhou Weiqing ve Xiao Ru Se.
"Lanet olasıca küçük piç, buraya gel hemen!" Amiral Zhou sinirle bağırdı.
"Orh." Zhou Weiqing ayağa kalkıp hüzünlü bir suratla Xiao Ru Se'nin yanından geçerken ona hızlıca bir bakış attı.
Xiao Ru Se elimden bir şey gelmez demek istercesine omuz silkti. Küçük Wei, orduda bir şey bilip rapor etmemek büyük ve ciddi bir suçtur. Eğer Zhou Amca gelmeseydi, yine de saklayacaktım, ama geldi ve ona doğruyu söylemezsem, gelecekte bir şey olduğunda yüzüne nasıl bakabilirdim?
Tam Zhou Weiqing bir şeyler söylemek üzereyken, Amiral Zhou'nun ayağı uyarı vermeden havalandı. *BANG*, Zhou Weiqing 5 metre arkaya uçarak yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...