Kalp Çalma, Sürpriz Saldırı (4)

318 55 2
                                    

Okun vuruşu ve diğer iki nöbetçinin boyunlarının kırılışı hemen hemen aynı ana denk geldi. Kısacık bir zaman içinde Kalise İmparatorluğunun 3 askeri öldürülmüştü bile. Gerçi tamamen sessiz oldukları söylenemezdi, ama çıkardıkları hafif sesler ormandaki böceklerin sesleri tarafından örtbas edilmişti. Birlikte ilk koordinasyonları mükemmeldi ve gerçekten şaşırtıcıydı.

Hiç şüphesiz, arkadan yaklaşarak iki nöbetçinin işini bitiren kişi Zhou Weiqing'ti. Yaptığı şey basitti, kulübenin arkasından dolanmış ve sağ bacağının gücüyle inanılmaz bir hızla sıçrayarak iki nöbetçinin boyunlarını kavramıştı. Onlar tepki verip herhangi bir ses çıkaramadan da kafalarını yere çarpmış ve boyunlarını kırmıştı. Sonuçta Fiziksel Cevheri güç üzerineydi- isteseydi zayıf boyun omurları bir yana, kalın kalça kemiklerini bile kırabilirdi.

Ama o bile Shangguan Bing'er'le birbirlerini bu kadar iyi anlayıp, böylesine bir koordinasyon sağlayacaklarını düşünmemişti.

Aslında sağ bacağını hazırda tutuyordu. Eğer Shangguan Bing'er'in oku geç kalsaydı, bacağının gücüyle en soldaki askerin de işini bitirecekti; bu bir kargaşa yaratacak olsa da risk almak zorundaydı.

Elleriyle kemikleri kırmasının verdiği his, çıkan ses ve birilerinin canını alma duygusu Zhou Weiqing'in gözlerinde kana susamışlığın belirmesine neden oldu. İlk defa birini öldürüyordu ve bunu çok yakın mesafeden yapmıştı, yine de kalbi açıklanamaz bir heyecanla titriyordu.

Elini kaldırarak belli bir mesafede saklanmakta olan Shangguan Bing'er'e doğru başparmağını gösterdi. Ardından en soldaki nöbetçinin kafasındaki oku gayet normal bir şekilde çıkardı, üzerindeki kan lekelerini kıyafetine sürerek temizledi ve yeniden kızın yanına gitti.

"Bing'er, tam zamanında! Toplamda 3 oldu." Zhou Weiqing bunu söylerken aldığı oku Shangguan Bing'er'in sadağına geri koydu.

Shangguan Bing'er gözlerini kapadığında yüzünde bir acıma duygusu belirmişti, olanları pek kaldıramıyor gibiydi. Şansına, karşısındakini uzun mesafeden öldürmüştü, aksi takdirde birinin canını almanın acısı çok daha ağır olacaktı.

Zhou Weiqing, kızın omzuna rahatlatıcı bir şekilde dokunarak: "Düşmanına karşı nazik olmak kendine karşı zalim olmak demektir. Ölen ve yaralanan tüm askerlerimizi düşün. Ölen her Kalise İmparatorluğu askeri, Cennetsel Yay İmparatorluğu'nun askerlerini kurtarmakla denk sayılacak. Her neyse, devam etmeliyiz."

"En." Shangguan Bing'er kollarıyla kendisini sararak düşündü. Nasıl benden küçük olan Küçük Şişman Zhou'dan daha kötü durumda olabilirim? Henüz 14 yaşında bile değil, değil mi ama?

Zhou Weiqing oldukça hızlı bir şekilde ikinci gizli nöbetçi kulübesini de tespit etmeyi başardı. Nöbetçi kulübesinden sorumlu olan askerler, genellikle izci olarak eğitilmiş seçkin hafif piyade askerleriydi. Sıradan piyade askerlerine kıyasla oldukça üstünlerdi. Ama iki Cennetsel Cevher Ustası karşısında kırılgan ve hassas kalıyorlardı.

Belki de Shangguan Bing'er, Zhou Weiqing'in Cennetsel Cevherlerini Uyandırabilmesi uğruna Kurban edildiği için aralarında bir bağ oluşmuştu. İkisi arasında mükemmel bir koordinasyon ve anlayış mevcuttu; Shangguan Bing'er uzun mesafe ataklara ve Zhou Weiqing yakın mesafe dövüşlere odaklanıyordu. Gizli nöbetçi kulübelerini tek tek dağıtarak ilerlemeye devam ediyorlardı.

En sonunda Kalise İmparatorluğunun tüm nöbetçi kulübelerini atlattıklarında, çoktan 34 nöbetçiyi öldürmüşlerdi. Bunların çoğunluğunu öldüren de Zhou Weiqing'ti.

Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er yerde uzanarak belli bir mesafeden askeri kampı izlerken, Cennetsel Enerjilerini de yenileme fırsatı bulmuşlardı.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin