Kişisel dövüş gücü sınavında göreceli olarak daha az kişi vardı, 10 öğretmene yetki verilmişti ve onlar da hafif saldırılarla katılımcıların güçlerini test edip puanlıyorlardı.
Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er katılacak bir sıra buldular. İkili aylardır ayrıydı ve konuşacak çok şeyleri vardı. Daha bir dakika önce Ming Yu'ya kendini beğenmiş demekle meşgul olan Zhou Weiqing, şimdi de Shangguan Bing'er'e Birleştirilmiş Ekipman Ustalığındaki yeteneklerini anlatıp böbürleniyordu.
Shangguan Bing'er ise en iyi dinleyici şeklini almış, suratında hafif bir gülümsemeyle onu dinliyordu. Zhou Weiqing, tam 12. Ölüm Akapunktur Noktasını açarken çektiği acıyı anlatırken, şok içinde bir çığlık tarafından sözleri kesildi.
Bakışları çığlığın geldiği noktaya kaydı ve sıradaki öğrencilerden birinde buluştu. Çığlığın sahibi sınava giren adaylardan biriydi.
Aday kesinlikle göze takılıyordu, çünkü çok iriydi. Zhou Weiqing de 1.9 metre boyu ve kaslı bedeniyle normal insanlara kıyasla büyük olarak görülürdü, ancak bu adayla kıyaslandığında, muhtemelen bir beden düşüktü!
Aday en az 2.1 metre boydaydı, iyi gelişmiş bedeni ise küçük bir tepeyi andırıyordu! O anda şöyle diyordu: "Öğretmenim, saldırılarınız hiç de acıtmıyor! Bu arada, tam puan alabilir miyim? Askeri incelemeden 0 puan aldım, eğer bundan tam puan alamazsam muhtemelen okula giremeyeceğim."
Sınavdan sorumlu olan öğretmen ciddi bir şekilde yanıtladı: "Aday Ma Qun, Güç Cevherinizi salın da bir bakayım."
"Oh tamam." Ma Qun denen iri genç dürüst bir şekilde kollarını kaldırdı ve bir ışık parlaması eşliğinde bileklerinde Cennetsel Cevherler belirdi. Sağ tarafta, sarı yeşim parlıyor ve dayanıklılık veya defansı ifade ediyordu. Sarı yeşimin saflığı onun bir Cennetsel Cevher Ustası olarak durumunu belirtiyordu. Sol bileğinde ise, parlak altın bir mücevher vardı.
"Altın pırlanta, toprak niteliği!" Shangguan Bing'er şok içinde küçük bir çığlık attıktan sonra daha da şaşkın bir şekilde sözlerine devam etti: "İyi bir kombinasyon. Toprak Niteliği defans için çok iyidir ve Fiziksel Cevheri de dayanıklılık nitelikli. Defans kabiliyeti oldukça çılgın olmalı! Böyle saf defans üzerine bir Cennetsel Cevher Ustalığı benim saf çeviklik tipimden daha da nadir görülür."
Zhou Weiqing kahkaha atarak karşılık verdi: "Ne yazık ki yetişim seviyesi seninkinden çok daha az. Sonuçta, yalnızca tek set Cevherli, düşük seviye bir Shi Ustası ve maksimum 7. Seviye Cennetsel Enerjidedir."
İkili sohbetlerini sürdürürken öğretmen acıklı bir suratla şöyle dedi: "Aday Ma Qun, madem bir Cennetsel Cevher Ustasısın, neden sınavlara katılıyorsun? Cennetsel Cevher Ustalarının hangi akademi olursa olsun sınavsız girebildiğini bilmiyor musun? Peki, yalnızca benimle gelip kaydolman gerek. Fena değil, fena değil, bu yılki öğrenciler gerçekten iyi! Bu yılki ikinci Cennetsel Cevher Ustasısın."
"Ahh??" Eşzamanlı olarak üç şaşkın ses duyuldu. Bu sesler doğal olarak Ma Qun, Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er'e aitti.
Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er birbirlerine bakıp kahkahalar savurdular. Hua Fen'in onlara herhangi bir kayıt olma sınavından bahsetmemiş olmasına şaşmamalıydı. Bu asillerin gördüğünden çok daha iyi bir muameleydi.
Zhou Weiqing ve Shangguan Bing'er hızlıca öğretmenin yanına yürüyerek şöyle dediler: "Öğretmenim, biz de Cennetsel Cevher Ustalarıyız, kayıt olmamıza yardımcı olur musunuz?"
Ma Qun da dahil olmak üzere tüm adaylar ve öğretmenler bakışlarını ikiliye çevirdi.
İri herif Zhou Weiqing'ten bile naif ve dürüst bir ifadeye büründü ve Shangguan Bing'er'i görür görmez sırıtarak konuştu: "Büyük kız kardeş, çok güzelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...