Gerçekten uzmanlaşmış ve Şeytani Değişimi kontrol edebiliyor mu?! Ming Wu'yu esas şok eden buydu. Hiç kuşkusuz, Şeytani Değişimi kullanabilen her ilk jenerasyon Şeytani Cevher Ustası çok tehlikeli olurdu, bu güç seviyelerinden bağımsızdı. Ve Zhou Weiqing iki kolundaki devasa çekiçleri kaldırdığında, Ming Wu hatasının farkına vardı - Zhou Weiqing'in yeterli Cennetsel Enerjisi varmış, aksi takdirde nasıl Efsanevi Birleştirilmiş Ekipman Silahını çıkartabilirdi!?
O anda, Mutlak Gecikme ve Rüzgarın Prangaları da etkilerinin son saniyelerindeydiler ve normalde siyah-altın olan çekiçler Ming Wu'ya doğru inerken inanılmaz bir değişim geçirdiler.
Yeşil ve gümüş karışımı ışıklar çekiçlerin etrafında dönmeye ve onları aydınlatmaya başladı. Zhou Weiqing'in daha fazla yetenek kullandığına hiç şüphe yoktu. Bunun Cennetsel Cevher Ustası olduğundan beri yaptığı en güçlü atak olduğu söylenebilirdi. Ve bunu tamamlamak için de, çekiçlerini indirirken tüm bedenindeki Cennetsel Enerjiyi kullandı.
Ming Wu'nun kalbi gerçekten de korku dolmuştu! Yine de o güçlü bir 9-Cevherli Zong Aşaması Cennetsel Cevher Ustasıydı ve korkusuna rağmen hızlı tepki verdi. Kalın bir Cennetsel Xu Enerjisi katmanını vücudundan saldı ve bu enerji parlak altın bir zırh halini aldı.
Mutlak Gecikme, yalnızca Ming Wu'nun hızını ve yeteneklerini kullanımını azaltıyordu, onun Cennetsel Enerji salmasını veya Birleştirilmiş Ekipman Kullanımını etkilemiyordu... Rüzgarın Prangalarıyla birleştiğinde bile durum bu şekildeydi.
Şu anda bedenini saran 8 parçalık tam takım bir Birleştirilmiş Ekipman Seti vardı. Cennetsel Cevherini Uyandırdığı günden beri bu Set özellikle onun için üretilmişti. Başlık, göğüslük, omuzluklar, bel koruması ve diğer dört uzuvun korumaları. Vücudunun en önemli sekiz kısmı tamamen koruma altındaydı. Altın zırhta parlak kırmızı Cehennem Çiçeğinin bir sembolü vardı ve bu, daha da muhteşem bir görüntü sağlıyordu.
Ming Wu'nun gücü Birleştirilmiş Ekipman Setiyle sinerji oluşturuyordu. Zhou Weiqing de, bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası olarak, tam bir setin öneminin farkındaydı. 8-parçalık set en azından Zong Aşaması bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası tarafından yapılmış olmalıydı. Ne yazık ki, bu noktada oturup durumu değerlendirme fıratı yoktu, tek yapabileceği tüm gücünü koyacağı o 'tek saldırıydı'. Ve tam olarak Mutlak Gecikmenin sona erdiği anda, sol elindeki çekiç Ming Wu'nun kafasına ulaştı.
Ming Wu'nun tepkisi çok hızlı oldu. Mutlak Gecikme daha o anda sona ermiş olmasına rağmen, bir şekilde elini kaldırarak darbeyi zamanında yakalamayı başardı.
Tam Set Birleştirilmiş Ekipman Ming Wu'nun bedeninde parıldarken, Cennetsel Enerjisi de değişime uğradı. Normalde beyaz olan Cennetsel Xu Enerjisi, parlak altın haline büründü. Böylece, çekici yakalamak için kaldırdığı elinden dehşete düşürücü bir kuvvete eşlik eden altın rengi ışıklar yayıldı.
Ming Wu'nun ağzı hafif bir gülümsemeyle çarpıldı. Bu küçük velet gerçekten de iyiydi, ama kısacık bir an farkıyla zamanlamayı kaçırmıştı! Aksi takdirde, sonuçlar pek hoş olmayabilirdi.
Gerçekten de Ming Wu'ya göre, Zhou Weiqing zamanlamada ufak bir hata yapmıştı. Ancak, tam bunu düşünüp gülümserken, yüzü şokla dondu.
Altın rengi ışıklar saçan yumruğu Zhou Weiqing'in ellerindeki çekiçle karşılaşmıştı. Ancak sonuç hiç de beklediği gibi olmadı, yumruk öylece çekicin içinden geçmişti! Böylesine kuvvetli bir atak boşa gitmiş oldu. Ve o anda, Zhou Weiqing'in sağ elindeki çekicin, Ming Wu'nun kafasına ulaşmasına ramak kalmıştı.
Boşluğa vurma hissi ona dengesini kaybettirmiş ve Ming Wu gibi güçlü birini bile şaşırtarak bedenini dondurmuştu.
Neyse ki, Ming Wu, Zhou Weiqing'i öldürmeyi planlamıyordu, bu yüzden az önceki yumruğunda tüm gücünü kullanmamıştı. Ancak o dengesini geri kazandığında, Zhou Weiqing'in sağ elindeki çekiç çoktan başına ulaşmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...