"En?" Zhou Weiqing baskı uyguladığı anda Lin TianAo şaşkına dönmüştü. Aslında yalnızca 3 set Cevheri olan bu küçük keratayı hor görmüştü. Bu yüzden de onun saf kuvvetiyle karşılaşmak kendisine büyük bir şok vermiş ve strese girmesine sebep olmuştu. 4-Cevherli Birleşim Ekipmanı Kule Kalkanının gerçek ağırlığını bilen tek kişi kendisiydi... yaklaşık üç bin kilo! Sıradan 3-Cevherli Cennetsel Cevher Ustaları, Kuvvet Nitelikli olsalar bile onu kıpırdatamazlardı. Ancak Zhou Weiqing, kalkana bariz bir baskı uygulamıştı.
"İyi, çok iyi küçük adam, gücün etkileyici." Lin TianAo hafifçe gülümseyerek bileğini biraz aşağı indirdi. Zhou Weiqing, adamın ellerindeki kalkanın da kendisi gibi dağ sağlamlığında olduğunu açıkça hissedebiliyordu. O anda kuvvetini geri çekti, kalkanın saçtığı güç de durulmuştu.
Lin TianAo Zhou Weiqing'ten gelebilecek her şeyi tahmin edebilirmiş gibi pasif bir şekilde dikilmeye devam ediyordu.
O anda Zhou Weiqing'in gözlerinde kırmızı bir ışık çaktı ve sağ bacağı bir kırbaç edasıyla harekete geçti.
*Claaang* Yun Li'yi ve kırmızı cüppeli adamı korkutan, yüksek ve kulak tırmalayıcı bir ses yankılandı. İkisi de ani tekmenin kalkana böyle iri bir çekiçmiş gibi kuvvetli bir darbe geçirebileceğini, böyle bir sese yol açabileceğini beklemiyordu.
Doğal olarak en şaşkın olan da Lin TianAo'nun ta kendisiydi. Daha önce Yun Li'nin tüm gücünü kattığı saldırıda hiç sarsılmamıştı. Ancak şimdi, bu basit görünen tekme onu az da olsa sarsabilmişti, Kule Kalkanının yere vuruşunun sesi yankılanıyordu.
Darbeyi yiyen zeminden tok sesler çıktı. Arenanın yerleri titanyum kaplamaydı ancak darbenin ve Lin TianAo'nun ağır kalkanının baskısı altında, zeminde otuz santimlik bir delik açılmıştı. Buradan da Zhou Weiqing'in tekmesinin gücünü anlayabilirdiniz.
Sahiden de Zhou Weiqing tüm patlayıcı kuvvetiyle birlikte Şeytani Sağ Bacağını kullandığında İkiz Çekiçlerin gücüne erişebilen anlık bir yıkım doğurmuştu! Zhou Weiqing'in bu ani saldırısı gizli bir güçtü, bu saldırıya yoğun miktarda Cennetsel Enerji katmıştı. Buna bir de sürpriz faktörünü ekleyince, Lin TianAo'nun çılgın kalkanının bile böyle doğrudan bir saldırıdan zarar görmemesi imkansızdı.
Birkaç yıl önce, Zhou Weiqing siyah inciyi yuttuğunda, inanılmaz güçlü bir Cennetsel Canavarın Cennetsel Özünü yuttuğu söylenebilirdi. Ancak o Cennetsel Canavar bu evrene ait değildi, tamamen farklı bir evrenden geliyordu. Yenemediği, güçlü bir düşmanla karşılaşan Canavar, son anda bir uzaysal çatlak yaratmış ve Cennetsel Özünü kaçırmıştı ama ne yazık ki bu Cennetsel Öz de Zhou Weiqing tarafından yutularak onun hayrına dokunmuştu. Bu güçlü Cennetsel Canavarın bedeni ekstra kuvvetiyle bilinirdi, en güçlü yanı ise kuyruğuydu. Zhou Weiqing'in Şeytani Sağ Bacağı da tam olarak o kuyruğun gücünü taşıyordu.
Zhou Weiqing'in tüm bedeni güçle doluydu ancak bunun büyük bir kısmına yalnızca Şeytani Değişim aşamasındayken erişebiliyordu. Bunun tek istisnası da her daim kullanabildiği Şeytani Sağ Bacağıydı ve Zhou Weiqing geliştikçe, bacağının kuvveti de giderek artıyordu.
Bacağın kuvvetli vuruşu Zhou Weiqing'in hava dönerek geri sekmesine neden oldu ancak yere inerken sağ bacağı hiçbir acı hissetmemişti.
Lin TianAo'nun ise Şeytani Sağ Bacakla karşılaşıp hasar almayan ilk kişi olduğu söylenebilirdi. Böyle iyi bir kum torbasına sahip olduktan sonra Zhou Weiqing nasıl sağ bacağının tüm kuvvetini kullanmayı denemek istemezdi ki?
O anda Yun Li, olan bitenleri aptallaşmış bir şekilde izlemekteydi. Onun kabiliyetleri tam olarak kuvvet üzerine kurulu olmasa da kendisinin yapamadığı şeyi Zhou Weiqing'in basit bir tekmeyle yapmış olmasını aklı almıyordu. Bu kerata insan mıydı gerçekten?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...