Şaşırtıcı bir şekilde, yalnızca Orta Seviye Birleştirilmiş Cevher Ustası olan Zhou Weiqing, hala dizaynı incelemekle meşguldü. Yüzündeki odaklanmış ve dalmış görünüşe bakılırsa, yakın zamanda bırakacak gibi de görünmüyordu.
Bu gencin ruhsal enerjisi benden çok olabilir mi? Yun Li gerçekten şoktaydı. Kendi ruhsal enerjisine olan güveni oldukça fazlaydı; sonuçta Büyükusta seviyesine ulaşmamış olsa da aradaki mesafe azdı. 16 yıllık Birleştirilmiş Ekipman Ustalığı deneyimi boşuna değildi.
Ne yazık ki, Zhou Weiqing'in bunca zaman boyunca Şişman Kediden yardım aldığını nerden bilecekti. Ancak Yun Li onu izlemeye başladıktan sonra, Zhou Weiqing zihnindeki soğukluğun aniden yok olduğunu hissetti ve dalgınlığı kayboldu.
"En?" Zhou Weiqing artık çevresindeki bulanıklığı seçip nerede olduğunu, ne yaptığını anlayabilecek hale gelmişti.
"Kardeş Zhou, nasıldı?" Yun Li onun kendine geldiğini görerek hemen sorusunu yöneltti.
Zhou Weiqing'in ifadesi takdir doluydu ve başparmağını kaldırarak yanıtladı: "Emsalsiz bir iş, eşi benzeri olmayan bir iş! Yanılmıyorsam bu bir Efsanevi Setin ilki olmalı, Çeviklik tipli Cennetsel Cevher Ustaları için." Sahiden de Yun Li'nin elindeki dizayn, Yun Li ve Shangguan Bing'er gibi Çeviklik tipli Cennetsel Cevher Ustaları için oluşturulmuş bir Efsanevi Setin ilk parçasıydı.
Yun Li başını sallayarak onayladı: "Kardeş Zhou iyi incelemiş. Senin dizaynın da aynı şekilde emsalsiz! O da bir Efsanevi Setin ilk parçası! Gerçek bir çizim. Birleştirilmiş Ekipman Ustaları arasında, böyle Efsanevi Setlerin 10dan az olduğunu söyleyebilirim! Gerçekten de böyle bir şeyle karşılaşmayı beklemiyordum, Kardeş Zhou'nun benimle iddiaya girme konusunda bu kadar rahat olmasına şaşmamalı."
Zhou Weiqing içten bir kahkaha atarak konuştu: "Gerçekten öyle! Şansım kötü. Ama ikimizin dizaynı da Efsanevi Setlerin ilk kısımları olduğuna göre, hangi Efsanevi Setin daha kaliteli olduğuna karar vermemiz gerek."
Yun Li irkilerek sordu: "Nasıl kıyaslayacağız ki? Onları Birleştirmediğimiz sürece kıyaslama şansımız yok. Sonuçta farklı niteliklerdeler, ben hız avantajını öne sürebilirim, sen de güç avantajını öne sürebilirsin."
Zhou Weiqing kafasını sallayarak cevap verdi: "Kastettiğim bu değil. Kardeş Yun Li'nin unuttuğu bir nokta var, miktar. Bir setin kalitesini belirlemenin bir yolu da miktardır. Bir Set ne kadar Parşömenden oluşuyorsa o kadar güçlüdür. Haksız mıyım?"
Yun Li'nin kalbini bir korku saldı ve konuştu: "Haklısın, sahiden de öyle. Ancak, Muhteşem Efsanevi Setler 9 parçadır ... acaba seninki... farklı olabilir mi?"
Zhou Weiqing sırıtarak yanıtladı: "Heh heh... Kusura bakma." Bunu söyledikten sonra elini Uzaysal Kolyesine atarak tüm setin dizaynlarını çıkardı ve koltuğa yerleştirdi.
Yun Li bakışlarını o noktaya çevirdiğinde şok içinde yutkundu. "O...On... On parça mı?"
Zhou Weiqing gurur dolu bir yüzle karşılık verdi: "Geçmişte Kurucu Öğretmenim bu Seti dizayn etmiş, ancak yaratmayı başaramamış, ruhunu aşırı dozda tükettiği için vefat etmiş. O saygılı bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustasıydı ve bu 10 parçalık Set de türünün tek örneği olabilir. Yaratması oldukça zor, ama aynı zamanda, Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni Setlerinin de tepe noktası! Bu yüzden miktarı kıyaslayacaksak, korkarım ki galibiyet benim."
Zhou Weiqing, Yun Li'nin de bir Muhteşem Birleştirilmiş Seti olduğunu gördüğünde bir anlığına donakalmıştı. Ancak sakinleşmesi kısa sürdü. Sonuçta Yun Li'ye karşı kaybetmeyecekti, en kötü senaryoyla son kısma geçerlerdi. Sakinleştikten sonra da, Huyan Aobo'nun ona geçmişte söylediklerini hatırlamıştı- bu Efsanevi Set, yaratılması tamamlanamamış olsa da türünün tek örneğiydi! Bir Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustasının ruhu ve kanıyla yapılmıştı ve hiç duyulmamış bir şekilde on parçaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantastikHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...