Yun Li bir süre ağladıktan sonra sakinleşti. Gözyaşlarıyla ıslanmış yüzünü kaldırdığında, karşısında, kendisine gülümseyen bir suratla bakmakta olan Zhou Weiqing'i gördü.
"Ahh, kayıp kayıptır, gidip Mühürleme yapacak bir yer bulalım o zaman." Yun Li sinirli bir humphlamadan sonra masadaki dizaynını kaldırdı.
Zhou Weiqing, ona hafifçe gülümseyerek şöyle dedi: "Kardeş Yun Li, sinirli ve mutsuz olduğunu biliyorum, belki gönülsüzsün de. Ama sana kaderinden kaçmak için iki fırsat sunacağım; ikisinden birine ulaştığın anda anlaşmamızı bozacak ve Mührünü kaldıracağım ..."
Yun Li irkildi ve meraklı bir şekilde sordu: "Daha ne istiyorsun? Çoktan tüm benliğimi kaybettim, yetmedi mi?"
Zhou Weiqing omuz silkerek cevapladı: "Senin de söylediğin gibi, benliğini bana kaybettin, başka kaybedecek neyin kaldı ki? Demek istediğim şey şu, eğer Cennetsel Enerji yetişim seviyen benimkinden 12 seviye yukarı çıkarsa, anlaşmayı bozacağım. Diğer seçenek de benden önce Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olman, bu şekilde de anlaşmayı bozarım. Buna ne dersin?"
Yun Li'nin gözlerindeki ihtiyatlı ifade şaşkınlığa döndü ve bir müddet ağzını açmadan Zhou Weiqing'i izledi. "...Neden? Bunu yapmana gerek yok ki. İddia Ömürlük Takipçilik üzerineydi. Kaybettiğimi de kabullendim, sözümden dönmeyeceğim ..."
Zhou Weiqing ayağa kalkıp Yun Li'ye doğru yürüdü ve içten bir kahkaha atarak konuştu: "Benim istediğim yetenekli, mükemmel ve Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olma şansı olan bir Takipçi. Bir iddia yüzünden ruhunu kaybeden, kendinden vazgeçen bir çöp istemiyorum. Eğer sana ümit vermezsem nasıl sıkı çalışırsın? Ama, bu iki şartın pek de kolay olduğunu sanma."
Yun Li bir süreliğine afalladıktan sonra uzun bir iç çekerek konuştu: "Benden çok daha genç olmana rağmen zekan ve ileri görüşlülüğün benimkinin çok ötesinde. Tamamdır, teklifini kabul ediyorum. Muhtemelen senin yetişim seviyenin 12 seviye üzerine çıkmak beni aşan bir şeydir, ama senden önce Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olmak için kesinlikle sıkı çalışacağım! Benim çoktan senden bir adım önde olarak Yüksek Seviyeye ulaştığımı unutma, yani avantaj bende."
Zhou Weiqing gülerek cevap verdi: "Umarım mümkün olduğunca erken Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olursun. Böylece benim Takipçim olmasan bile arkadaş olabiliriz. Ben, Zhou Weiqing, Kişisel Cevherlerim üzerine yemin ediyorum. Eğer Yun Li ileride benden önce Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Ustası olursa, onu Mühürden azat edeceğim. Eğer sözümden dönersem, Kişisel Cevherlerim parçalanıp beni yok etsin..."
Yun Li sakinleşmişti, bakışları daha kararlıydı. Sıkı çalışarak Zhou Weiqing'ten önce Muhteşem olacak ve özgürlüğünü geri alacaktı.
Zhou Weiqing sol elini kaldırıp sırıtarak konuştu: "Peki, sözümü verdim, artık seninkini tamamlama vakti. Mühürlemeyi başlatalım, senin de eşlik etmen gerek."
"... Mühürleme mi...?" Yun Li, Zhou Weiqing'e şok içinde baktı. "Yani kendi kendine Mühürleme yapabileceğini mi söylüyorsun? Çoktan bir Mühürleme Yeteneği mi Depoladın? Bu imkansız! Uzaysal Niteliklilerin de Mühürleme Yetenekleri olabileceği söylense de bu çok nadir görülür. Üstelik her Yetenek bizler için çok önemlidir; ayrıca Karanlık Niteliği olanlar dışında kim sınırlı sayıdaki Yeteneklerini bunun için ziyan eder ki?"
Zhou Weiqing hafifçe gülümseyerek Yun Li'nin önündeki elini kaldırdı ve dikkatlice konuştu: "Yakına gel, bana kaybetmende utanılacak bir yan yok."
Bunu söyledikten sonra Cennetsel Enerjisini döndürdü ve soluk siyah bir ışıkla birlikte Gizlenme Yüzüğü etkisini yitirerek Elementsel Cevherlerinin gerçek yüzünü ortaya çıkardı. Bir anda orijinal formlarına döndüler; hala Kedigözü olsalar da, artık gül rengilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...