Kim Daha Rahatsız Edici Derecede Güçlü? (2)

252 43 0
                                    

Uzaysal Zincirler, yıldız derecelendirmesi düksek bir yetenekti. Ancak kullanımı oldukça limitliydi ve ancak çok uygun şartlar altında kullanılabiliyordu. Bu yüzden popüler bir saldırı aracı değildi. Eğer kötü kullanılırsa hiç etki etmeyebilirdi, hatta kullananın aleyhine bile sonuçlanabilirdi. Mesela, Lin TianAo üzerinde kullanılması, ona ekstra bir defans katmanı sağlamıştı.

Ama Zhou Weiqing'in bağırışını duyan Yun Li, Zhou Weiqing'in bir fırsat yakaladığının farkındaydı. Dedikleri gibi, fırsatlar anlıktır, kullanmazsanız onları sonsuza dek kaybedersiniz. Ve Yun Li de buna dayanarak hiç tereddüt etmedi. Bir günde ikinci kez 'kaybetmemek' için tüm gücüyle harekete geçti.

Yun Li'nin bedeni havada yükseldi ve dudaklarından kuvvetli bir bağırış koptu. Kalın gümüş bir ışık bedenini çevrelerken dört altın-yeşil Kedigözü Elementsel Cevheri aynı anda parlamaya başladı. Dört Uzaysal Nitelik yeteneği bir anda Birleştirilmiş Ekipman Mızrağını doğurdu ve mızrak, son vuruşu için Lin TianAo'nun sol bacağına ilerledi.

Zhou Weiqing ise bağırdıktan sonra ok yağmurunu kesmişti. Tüm Cennetsel Enerjisini odaklanıp çıkararak Alexandrite Kedigözü Cevherini Derebeyi Yayındaki soketlere yerleştirdi, ancak bunları, sol eliyle yayı kavrayarak gizlemişti.

Zhou Weiqing'in bağırışı yalnızca Yun Li'yi harekete geçirmekle kalmamıştı, Lin TianAo'ya da bir uyarı vermişti. O da gözlerini kısmış ve tüm yeteneklerini kalkanına aktararak hem bedeninin hem kalkanının defansını arttırmıştı. Gözleriyle göremese bile, arkasında oluşan gücün yoğunluğunun ve bunun Yun Li'nin son saldırısı olacağının bilincindeydi. Ve eğer bu saldırıyı karşılayabilirse, Yun Li'nin savaşın kalanı boyunca etkisiz olacağının da farkındaydı. Bu şartlar altında, ne kadar enerji harcarsa harcasın, buna değecekti.

Sıradaki ok, sonunda Derebeyi Yayından salındı. Tam olarak o anda, Zhou Weiqing kirişi bıraktı ve yankılanan ses kırmızı cüppeli adamın kulaklarını kapatmasına neden oldu. Bir an sonra ise, adam başında keskin bir acı hissetmiş ve zihni bulanıklaşmıştı.

Zhou Weiqing, Tian Er'in yardımının Lin TianAo'ya yönelik değil de, seyirciye - kırmızı cüppeli adama yönelik olmasını hiç beklemiyordu. Bu, o adamın, Zhou Weiqing'in Alexandrite Kedigözü Cevheri ve diğer güçlü sırlarını öğrenmemesi içindi.

Bu kez atılan ok simsiyahtı. Daha da garip bir şekilde, siyah ok, kendisini çevreleyip dönen parlak mavi çizgiler taşıyordu.

Bu oktan böylesi yakın bir mesafede kaçınılması imkansızdı. Lin TianAo ise bırakın kaçmayı, okun geldiğini bile görememişti.

Ve yeni, yüksek bir ses eşliğinde, okçuluk yeteneğinin ve Derebeyi Yayının birleştirdiği çifte patlayıcı etki, önceki oklardan farkı olmayan bir şekilde ağır kalkana ulaştı. Doğal olarak okun etkisi de kalkan tarafından durdurulmuştu. Ancak bir an sonra, Lin TianAo'nun ifadesi değişti.

Okun salındığı anda, Zhou Weiqing'in sağ ayağı da yere çarpmış ve bedeni ileriye atılmıştı. Kasırga Saldırısı aktive edilmişti, Şeytani Sağ Bacağın hız güçlendirmesiyle birlikte, Lin TianAo'ya ulaşması hiç zamanını almamıştı.

Lin TianAo'nun arkasındaki Yun Li de, normalde sarı bir Taş Zırhla kaplı olan adamın parlak bir mavilikle sarmalandığını gördüğünde oldukça şaşırmıştı. Ve bunu bir patlama izledi, tüm Taş Zırh bir anda yok oldu.

Olanlar bununla da kalmamıştı, Lin TianAo'nun bedenine bir koyuluk işledi, kafasında garip, ürkütücü görünümlü siyah bir sembol belirdi.

Lanet - Bu bir Lanet Yeteneğiydi. Yun Li, Lin TianAo'nun kafasındaki sembolün ne olduğunu hemen anlamıştı.

Yun Li, 77 numaralı dükkandaki kaybından sonra, Zhou Weiqing'in Karanlık Niteliğe sahip olduğunu öğrenmişti. Ama onun başka bir nadir Karanlık Nitelik Yeteneği olan Lanet Yeteneğine de sahip olabileceğini hiç beklemiyordu.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin