Ben bu Tekniği yarattığımda, daha 5. Ölüm Akapunktur Noktamı yeni açmış ve bu inanılmaz faydayı keşfetmiştim. Bunu aklımda tutarak, Ölümsüz İlahi Tekniğin her kısmının ayrı bir fayda getireceğini düşündüm. Eğer ikinci kısmı tamamlamakta başarılı olursam, onu da kaydedeceğim. Eğer edemezsem, halefim olarak sen, bunu deneyebilirsin.
Ölümsüz İlahi Tekniğin derin anlamı, aralıksız ilerlemesinde yatıyor. Yetişime odaklanmasan bile, enerji anaforları atmosferden enerji çekmeye devam ediyor, böylece bir kez Ölümsüz İlahi Tekniği öğrenmeye başladığında, tek seçeneğin Ölüm Akapunktur Noktalarını açmaya devam etmek.
Ölümsüz İlahi Kalkanı kontrol etmene gerek yok, o kullanıcısını otomatik olarak koruyacaktır.
...
Keçi derisinden sayfada yazan bu sözleri okuyan Zhou Weiqing dalgın bir şekilde bir süre boşluğa baktı. Sonunda kendisini toparladı. "Kahretsin, korsan gemisine binmişim resmen! Bu piçin 11. Ölüm Akapunktur Noktasını açarken ölmesine şaşmamalı, gerçekten hak etmiş. Cidden başkalarının başını belaya sokmaya çalışıyormuş, neden bu tekniğe başladıktan sonra duramayacağını en başta söylememiş ki? Ne lanet Ölümsüz İlahi Kalkanmış... çöp! Kendi tekniğiyle eğitimini bile tamamlayamamış, yine de arkasına böyle bir şey bırakmış... tam bir g*t!"
Gerçekte, Ölümsüz İlahi Tekniğin yaratıcısı hakkında yanılıyordu; sonuçta, bu Tekniğe başladıktan sonra duramayacağını tam olarak açıklamamış olsa da, yalnızca bu uğurda ölmeyi göze alanların öğrenmesini söylemişti.
Zhou Weiqing çok korkmuştu. İlk 5 Ölüm Akapunktur Noktasını aşabilmesinin kendi yeteneği ya da gizli zekası sayesinde olmadığını biliyordu; tamamen o siyah inciyi yutması ve onun koruması altında oluşu sayesinde başarmıştı. Ama, siyah incinin onu ne kadar süre daha koruyacağını ancak tanrılar bilirdi; dahası, her Ölüm Akapunktur Noktasını açtığında çektiği inanılmaz acıdan da çok çekiniyordu.
Zhou Weiqing, korkuyu ve öfkeyi aynı anda tattıktan sonra, İlahi Kalkanın gücünü denemeye karar verdi. Bir ok alıp dikkatlice koluna batırdı. Bir anda büyük bir güç kullanmadı, kuvvetini yavaşça arttırdı. Ve önünde mucizevi bir manzara belirdi. İlk önce belirgin bir his yoktu, ama uyguladığı kuvveti arttırdıkça, 5 Ölüm Akapunktur Noktasındaki 5 enerji anaforunun hızının arttığını, teninden dışarıya bir hava akımı çıktığını ve elindeki okun kaydığını hissetti.
"Ehh, oldukça etkili görünüyor, gerçi koruma kapasitesi ne kadar geniş merak ediyorum."
O gece, yetişim yapmaya yeltenmedi, onun yerine tüm gece boyunca Ölümsüz İlahi Kalkanın sınırlarını denedi. Bütün bir gece süren testleri sonunda Zhou Weiqing, koruyucu kapasitesinin oldukça yüksek olduğunu, ama Cennetsel Enerjisiyle ayrılmaz bir şekilde bağımlı olduğunu keşfetmişti. Basitçe, engellediği saldırı ne kadar yüksekse, Cennetsel Enerji tüketimi de o kadar çok oluyordu ve engelleyebildiği saldırıların da bir limiti vardı, o limiti aştığı anda Ölümsüz İlahi Kalkan zararın ancak belli bir kısmını engelleyebiliyordu ve bu eşik onun Cennetsel Enerjisinin hemen hemen 3te biriydi. Dahası, Ölümsüz İlahi Kalkanın, Cennetsel Enerjisi yarıdan aza indiğinde çalışmayı bıraktığını da fark etmişti.
Zhou Weiqing tüm gecesini alan deneylerden sonra sonunda oturdu ve kendi kendine mırıldanarak durumu özetledi: "Kahretsin, neden her şey Cennetsel Enerji istiyor..." Şikayet ediyor olmasına rağmen aslında sonuçlardan çok memnundu ve daha da önemlisi, Ölümsüz İlahi Tekniğin ilk kısmını tamamladıktan sonra, Cennetsel Enerjisinin doluş hızının 5 enerji anaforu sayesinde ikiye katlandığını ve dövüş kapasitesine yardımcı olduğunu fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
ФэнтезиHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...