Lezárás 1.0

35 3 2
                                    

Szóóval... először is baromira szeretném megköszönni mindenkinek, aki itt volt/van/lesz, hogy végigolvasta ezt a sztorit! A Tale of the White Demon az első olyan anime-fanficem, amit be is fejeztem, szóval érthető módon nagyon közel áll a szívemhez. Lesz folytatás, már el is kezdtem, hiszen ez a történet még csak az első évadot ölelte fel, a másodikban pedig olyan izgalmak várhatók, mint (a teljesség igénye nélkül): Itona, sok-sok Kaszás, Haru, Rei és Momo, további kreatív merényletek, szembesülések, kismillió háttérsztori, ja és természetesen rengeteg Yume x Karma (Okuda x Karma shipperek, légyszi bocsássatok meg nekem).

Hoztam egyébként néhány infót, bár a legtöbb fun factet a tényleges befejezésre tartogatom, de van néhány, ami sokat hozzáad a feelinghez.

1) Yume szinkronhangjának én mindig is a Takahashi Rie nevű színésznőt képzeltem el, aki a Bungou Stray Dogs című animében (másik nagy kedvencem, btw most fut a negyedik évada) a Tsujimura Mizuki nevű, igencsak mellékszereplő hölgyemény hangját kölcsönzi. 

2) Yume theme songja pedig: Yasuharu Takanashi-Tenka Fubu. Ez meg az Oda Nobuna no Yabou című animéből van, de egyszerűen annyira passzolt hozzá, hogy muszáj voltam becsórni. Excuses-moi!!!!

Lényegében csak ennyit szerettem volna, mivel a második könyvben egy csomó minden kiderül, nem akarok itt most spoilerezgetni. Annyit azonban elárulhatok, hogy annak a bizonyos folytatásnak Blood of the White Demon lesz a címe, és nagyjából március vége-április eleje környékén várható. Majd updatelek ide is, hogy ne kelljen folyton a profilomat nézegetni xd.

Szóval egyelőre sajnálatos búcsút kell vennünk az Ansatsu Kyoushitshu csodás világától (higgyétek el, sokszor én is szívesebben lennék ott, mint itt, de ez van). Még egyszer köszönök minden megtekintést és voteot, ha pedig valakinek van vmi kritikája/észrevétele, feel free!!

Sayonara!

Tale of the White DemonWhere stories live. Discover now