16

1.8K 127 2
                                    


Gamze'den

Abimin sorusuyla birlikte olduğum yerde öylece kaldım. Aklıma kötü ihtimaller gelirken Gediz'i tehdit ettiğim için abime saçma sapan şeyler anlatıp anlatmadığını bilmiyordum. Eğer böyle bir şey yaptıysa kendi ellerimle boğardım Gediz'i. Ona dokunmak bile midemi bulandıracağı için bu fikri hemen sildim aklımdan.

"Gamze, artık söylemeliyiz bence." Emre ayağa kalkarak bana döndüğünde gözlerim onu bulurken başımı iki yana salladım. Gediz ile ilgili hiçbir şeyi anlatmak istemiyordum abime.

"Neyi anlatacaksınız?" Abim bir bana bir Emre'ye bakarak tek kaşını kaldırdı.

"Abi, Gamze söylemek istemiyor ama bu iş onun başına belâ açacak gibi, ben haberin olsun taraftarıyım." Şimdi olmaz Emre! Daha ben bunu anlatmaya hazır değildim.

"Şu işi düzgünce anlat önce Emre. Benim kardeşimin, Gediz ve seninle ne alakası var? Kavgayı neden ettiniz diye sorunca Gediz'e, Emre'nin kıskançlığı yüzünden diyebilecek cesareti var ama gerisini ona sorun diyor." Abim sinirle tek tek kelimelerin üstüne basarak konuşurken ikimize de baktı. Elim ayağım titremeye başlayınca benden ses çıkmayacağını anlayan Emre konuşmaya başladı.

"Abi, Gediz bizim albayın yeğeni Özge'yi seviyor. Kız da sürekli benim peşimde dolaştı yılbaşı gecesi. Gamze'den de ben ricada bulundum Özge'ye benden uzak dur demesi için çünkü ben muhatap olursam iş büyür diye düşündüm, albayın yeğeni sonuçta," dedi Emre, daha sonra derin bir nefes verip kurguladığı senaryoyu devam ettirdi abimin sorusuyla.

"Kavganızla ne alakası var bu konunun?" dedi abim tek kaşını kaldırıp sorgularcasına.

"Abi, o gece Gediz işi abartıp üstüme gelince kavga ettik, Özge'den uzak dur falan dedi. Ayrıca kız umurumda bile değil üstelik. Gamze Hoca da Gediz ile hastaneye konuşmaya gitmiş olayın daha fazla büyümemesi için." Emre abime bir an her şeyi söyleyecek diye ödüm koptu ama yine bu işten ustaca sıyırdı ikimizi de. Kurt, kurtluğunun hakkını veriyordu.

"Yani Gediz, Özge'yi seviyor öyle mi?" diye sordu abim bana bakarak.

"Hem de nasıl seviyor. Kör olmuş resmen Gediz aşkından, suçsuz yere Emre'ye saldıracak kadar kıskanmış," dedim ben de Emre'nin yalanına ayak uydurarak. Ah keşke sevse, nerede o günler, diye de içimden geçirmeden edemedim.

"Öyle olsun bakalım. Ama bu işten yırttık diye düşünmeyin sakın, gözüm üstünüzde. Şimdi ben Seda'yı hastaneye götüreceğim, rahatsızlandı. Emre, sen de evine geç dinlen, yarın izinlisin. Gamze, sen de kapıyı sıkıca kilitle," diyen abim en son cümlesini kurarken gözleri halen Emre'nin üstündeydi.

"Tamam abi. Seda'nın neyi var?" Hamilelikle ilgili bir sorunu olup olmadığını merak etmiştim.

"Bilmiyorum, karnım ağrıyor diyor. Acile götürüp gelirim hemen." Abim sesli bir nefes verirken bakışları tekrar Emre'yi buldu. Emre ayakta olduğu için direkt kapıya doğru yöneldi.

"İyi geceler, ben gideyim artık," dedikten sonra abim kapıdan geçirdi.

Kendimi koltuğa atıp oturdum. Biraz sonra abim ve Seda da çıkınca hissettiğim açlıkla ile mutfağa yöneldim. Ocakta duran çorbaya bir bakış attım.

"Yok, yemeyeceğim. Kesin zehirlenirim, zaten Seda da hastalandı. Kesin yaptığı çorbadan," dedim çorbadan uzaklaşarak. Dolabı açıp içinden kahvaltılık çıkarttım, meyve suyuyla karnımı doyurdum. Mutfağı toplayıp odama çıktığımda yukarıda bıraktığım telefonun ışığı yanıp sönüyordu.

3 Cevapsız Arama

Kurt

Bu kadar çok aradığına göre bir şey vardı kesin. İçim içime sığmazken arama tuşuna dokunup Emre'yi aradım.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin