Bölüm 16 / 👨‍✈️👩‍💼

140K 7.6K 1.3K
                                    

Bölüm ithafı - Gmzeliii000

Bölüm ithaflarını yorumlardan seçiyorum.

"Gamze kabul edersen sana bir teklifim var" dedi Haşim Bey.

"Nedir?" dedim bende merakla. Herkes masaya yerleştiğinden dikkatle konuyu öğrenmek için dinliyorlardı.

"Bazı askerler lise diploması almak için başvuruda bulundu. Birde bazı Astsubaylarımız yükselmek için sınavlara giriyor. Eğer sende kabuk edersen Askeriyede ders vermek ister misin?" dedi Haşim Bey.

Böyle bir şey beklemediğim için herkesle birlikte bende şaşkınlıkla kalmıştım. Emre'nin de Astsubay olduğunu bildiğim için ne diyeceğimi bilemedim.

"Ben biraz düşünmek istiyorum hem burada ne kadar kalacağım da tam belli değil" dedim Haşim Albay'a.

"Tabi düşün kızım yarına kadar eğer kabul edersen abin seni getirir tekrar Tugay'a."

"Tabi getiririm Komutanım, Gamze de kabul ederse" dedi abimde onaylayarak.

"Kaç kişilik bir sınıf olacak Haşim Bey?" dedim detaylı bilgi isteyerek.

"Şu ana kadar 15 kişi başvuru yaptı ama 30 kişiyi geçmez" dedi Haşim Albay.

"Aslında çok kişi de değilmiş" dedim düşünerek. Abimin de fikrini almam gerekiyordu sonuçta onların evinde kalıyordum ve Seda'ya yardım için gelmiştim. Sürekli evde kalmak zamanla üstelik Seda ile birlikte olunca üstüne üstüne geliyordu duvarlar.

"Amcacım çok sıkıldım müzikleri değiştirsinler" dedi Özge çocuk gibi. Kıskanmışsa konuyu değiştirmeye çalışıyormuş gibi hissettim. Bu kızı gözüm hiç tutmamıştı zaten.

"Söyle değiştirsinler" dedi Haşim Albay'da.

Özge gülerek yerinden kalkıp müzik sisteminin olduğu yere doğru ilerledi. Derdi şimdi anlaşılmıştı Emre'ye gidiyordu. Tam karşısında oturduğum için sahnenin gözlerini kısmış izliyordum. Özge giydiği kısacık straplez elbiseyle salına salına Emre'nin yanında gülerek bir şeyler söylüyordu. Elimde duran bıçağı sıkıca kavradığımı elimdeki sızıyla farkettim.

"Ahh" dedim istemsizce. Parmağımın ucu hafifçe çizilmişti. Yüzüm istemsizce buruştu. O kadar narin bir kız değildim ama birden acıyla irkilmiştim.

"Ne oldu Gamze?" diye sordu abim.

"Bıçak keskinmiş parmağımı kesti" dedim masadaki peçeteyi parmağıma sararak.

"Mikrop kapmasın gel bir yara bandı falan yapıştıralım" dedi abim. İtiraz edecektim ama daha fazla orda durmak istemedim.

"Olur abi" dedim kalkarak. Abim Seda'ya şimdi geleceğimizi söyleyince kalktık. Arka tarafa ilerlerken;

"Komutanım" dedi askerlerden biri yanımıza gelerek. Tekmil verdikten sonra da mutfakta ihtiyaçları olduklarını söyledi.

"Abi sen git sonra hallederiz" dedim bende. Askerin arkasına baktığım da Emre'nin bize doğru geldiğini gördüm. Kaşlarım çakılırken Özgenin nerede olduğunu merak ettim.

"Elini halledelim önce sonra bakarım mutfağa" dedi abim bana dönerek. O sırada yanımıza gelen Emre abime;

"Komutanım tatlılarda eksik çıkmış galiba, birazdan servis yapılacak" dedi.

"Tamam Emre sen Gamzeyi revire götürür müsün ben mutfağa bakayım" dedi abimde.

"Yok daha neler" dedim bir anda. Abim, Emre ve askerin gözleri bana döndü.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin