aleynaD04 Canım yapmış çok beğendim ellerine sağlık 🧡
ÖNEMLİ DUYURU
Bölümler 2 haftada 1 Çarşamba günü 21.00'da gelecek. Bir sonraki bölüm 23 Eylül'de gelecek. Kitap hazırlığında olduğumu biliyorsunuz, sizi yeni bölümlerden mahrum bırakmak istemiyorum bu yüzden bölümlerin arası uzadı. Bir hafta Dağ Başında Aşk'a bir hafta Nöbet Başında Aşk'a bölüm gelecek.
Random, emoji kullanmadan en çok yorumu yapan iki kişi, bir sonra ki bölüm ithafının sahibi olacak.
Bölüm ithafı: burcucy26 alpsibele
&
Biletimi onaylatıp, valizimi bagaj kısmına bıraktım. Koridoru döndüm, uçağa giden yolda. Uçağa bindiğim de hostes yerimi gösterdi. İlerleyip, yerime oturdum derin bir nefes alıp.
"Tanıdıklarımın hepsinin fotoğrafını, Polis bana su vermeye çıktığında çektim" dedim telefonumu Emre'ye uzatarak.
Emre uzattığım telefonu elimden aldı. O, fotoğraflara bakarken bende onu izliyordum. Canımın diğer yarısı olan adam, benim için benimle birlikte savaşıyordu. Yüzünün her bir santimini aklıma kazımak istercesine inceledim. Hoş, şimdiye kadar çoktan ezberlemiştim ama yetmiyordu ona bakmak. Çok sevmek değildi, bu başka bir şeydi. Kelimeler yetersiz kalıyordu artık anlatmaya. Boynunda ki belirginleşen damarından, çatılan kaşlarından, sık sık nefes alıp vermesinden anladım sinirlendiğini.
Şimdi düşünüyordu, aklında kuruyordu sessizce. Ben ise onun sessiz düşüncelerini duyuyordum. O adamlarla nasıl yüzyüze geldiğimi, konuşup, konuşmadığımı, onları nasıl hatırladığımı merak ediyordu. Bunu bilmemek ve orada olmamak ise onu sinirlendiriyordu. Başımı omzuna yasladım ben buradayım demek istercesine. Gözleri kısa bir süre bana döndü. Kokusunu içime çektim. Barut kokusu sinmiş teninden parfümle karışık kokusu huzur veriyordu.
"Uyu biraz, çok yıprandın" dedi Emre başını yasladığım koluyla beni kendine daha çok çekerek.
Bedenine daha çok sığındım. Ondan güç almak ister gibi. Gözlerimi kapatıp bir süreliğine her şeyi unutmaya karar verdim. Emre ile normal bir yolculuğa çıkıyoruz mesela şu an. Beraber planladığımız, güzel bir tatile çıkıyormuşuz gibi. Gerçi bu yolculuğu da beraber planlamıştık. Düşünme Gamze sadece Emre'nin senin yanında olduğunu bil yeter. Derin bir nefes alıp uyumak için rahatlamaya çalıştım.
Uçaktan gelen anons sesiyle göz kapaklarımı araladım. Ne kadar olduğunu bilmediğim bir zaman dilimi içerisinde uyuya kalmıştım. Huzursuz uykularım, Emre'nin varlığı ile en huzurlu uykularıma dönüşüyordu. Başımı Emre'nin göğsünden kaldırdığım da göz göze geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...