2. Sezon Bölüm 11/👨‍✈️👩‍💼

49.7K 3.4K 5.2K
                                    

Wattpad'de 6 bin kişilik bir aileyiz! Beni takip ederek, kitaplar hakkında  duyurulara ulaşabilirsiniz. 🧡

Yorum sınırı geçilirse, bölüm Çarşamba 21.00'da gelecek.

Yorum sınırı: 4100

Lütfen sınır geçilsin diye gereksiz yorum yapmayın!

&

Sercan'ın yerini bulmuşlar Bala'da eski demir fabrikasında saklanıyormuş, gidiyoruz" dedi.

"Geliyorum aşağıda bekleyin" dedi Emre.

Hızla yatağa geri dönüp, gözlerini kapattım. Emre odaya girdiğinde arkam dönük olduğu için beni görmüyordu karanlıkta. Çekmeceyi açıp kapatma sesini duyduğumda silahını aldığını biliyordum. Uyurken hep çekmeceye bırakıyordu. Beni uyandırmamak içindi sanırım her zamanki gibi sessizce saçlarımdan öpüp odadan çıktı.

Emre kapıyı kapattığı anda yataktan kalktım. Sessizce gece çıkarttığım kıyafetlerimi geri giydim, bavulumun içindeki silahımı belime taktım. Ortada bir intikam varsa bu sadece Emre'nin değildi. O pisliği ben öldürecektim!

Sessizce aşağıya inerken, kapının kapanma sesini duydum. Adımlarımı çokta hızlı atmayarak, kapıya doğru ilerledim. Pencerenin önünde durduğumda perdeyi kenara çekerek, minibüse binmelerini izledim. Hepsi beraber gideceği için diğer arabayı burada bırakmışlardı. Nereye gideceklerini bildiğim için peşlerine takılmak gibi bir hata yapmayacaktım bu sefer. Ankara'yı onlardan dah iyi biliyordum, ben daha önce giderdim.

"Nereye gidiyorsun?"

Duyduğum sesle yerimde sıçrarken, yavaşça arkamı döndüm. Mine merdivenlerden inerken bana bakıyordu. Olaylardan haberi yoksa sorun olmazdı, bende şansımı  denedim tabiki.

"Bahçeye çıkıyorum, hava alacaktım" dedim normal bir şekilde.

"Nereye gittiğini ikimizde biliyoruz Gamze. Emre özellikle sana dikkat etmemi söyledi çıkarken. Şimdi ben bir kahve yapıyorum ikimiz de oturuyoruz çünkü onlar bir tuzağa gidiyor" dediğinde kaşlarım çatıldı.

"Anlamadım?"

"Sercan falan bulunmadı. Uğur'a oynadığı bir oyun bu Sercan'ın. Kendi yerini telefonda söylemiş siz yukarı çıktıktan sonra Sercan'ı arayıp. Emre'ye söyleyip söylemeyeceğini test etmek için. Onlar gelene kadar ikimizde uyumayacağımız için gel hadi sorularını cevaplayım" dedi Mine.

Beraber mutfağa geçtiğimiz de ikimize de kahve yaptı. Emre ya uyanık olmadığımı anlamıştı ya da peşlerine takılacağımı tahmin etmişti. Derin bir nefes verip, Mine'nin bana uzattığı kahve kupasını aldım. Uykum yeterince açılmıştı ve Mine haklıydı. Kurt gelene kadar uyuyamazdım.

"Peki madem tuzak olduğunu biliyorlar, neden gittiler?" Kahvesini yudumlayan Mine tek kaşını kaldırdı.

"Sercan'ın yakınlarda olup, onların gelip gelmediğini izleyeceğini düşünüyorlar. Emre bana her şeyi sana anlatmam için açıkladı. Merak etme sadece o fabrikanın yakınlarında durup etrafa bakacaklar sadece. Birkaç saate gelirler" dediğinde tebessüm etti.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin