Bölüm 44 /👨‍✈️👩‍💼

122K 6.6K 2.8K
                                    


&

"Kendine geliyor" diyen Ceyda'nın sesini duyunca gözlerimi tamamen açıp, başımı kaldırdım.

"Gamze iyi misin?" diye sordu abim yanıma gelip.

"İyiyim abi" dedim birkaç kez öksürüp.

"İyi olmana sevindim çünkü bana yapacak iyi bir açıklama için hazır olsan iyi olur. Özellikle Emre ve Gediz'in karakolda olduğu ve dün geceyi Emre ile geçirdiğini de öğrendikten sonra" diyen abim ile öylece kaldım.

"Cahit abi şimdi yormayalım Gamze'yi istersen biraz dinlensin konuşursunuz" dedi Ceyda araya girerek.

"Peki öyle olsun. Ben şimdi eve gidiyorum sana kıyafet getireceğim düştüğün için üstün başın çamur içindeydi. Gelince oturup konuşacağız" dedi abim kesin bir şekilde.

"Tamam abi" dedim kısık çıkan sesimle onaylayarak.

Üstümde yeşil hastane önlüğü vardı. Kolumdaki serumun bitmesine az kalmıştı. Abim sözlerimden sonra kapıya yönelmiş ve çıkmıştı. Ceyda'nın burada ne işi olduğunu bilmiyordum ama bana zaman kazandırdığı için minnettardım.

"Teşekkür ederim" dedim içimi çekerek.

"Önemli değil keşke daha fazla yardımcı olabilsem" dedi Ceyda yanımda duran sandalyeye oturup.

"Neler oldu ben bayıldıktan sonra ve abim ne kadarını biliyor?" dedim boğazıma oturan bir yumruyla.

"Aslında pek bir şey olmadı ben Gediz'e geliyordum Mert ve annem geldi. Ona akşam konuşmak istediğimi söyleyecektim halen bilmiyor Merti. Otaparka geldiğim de Gediz'i ve ismi Emre'ydi galiba onu senin başında gördüm. Daha doğrusu seninki abimi tehdit ediyordu 'ona bir şey olursa ölümün benim elimden olur' dedi. Sonrada ben yanlarına gittim seni benim arabama taşıdı ve hastaneye geldik. Bizim arkamızdan da abim geldi" dedi Ceyda.

Aslında Emre'nin bu tavrına hiç şaşırmamıştım, yüzümde tebessüm oluşurken kalbim onun yokluğuyla sıkıntıyla doldu.

"Abim nasıl öğrendi peki?" dedim az önceki konuşma aklıma gelince.

"Tabiki burada da rahat durmadılar. Gediz seni görmek isteyince tekrar kavga çıktı ve hastahane güvenliği polis çağırdı. O sırada gelen Cahit abide her şeyi duymuş oldu. Abim Emre'ye 'Dün gece onunla beraber olduğunu biliyorum' dedi ve Cahit abi 'Bunun ne demek olduğunu' sorduğun da ikiside sessiz kaldı" diye devam etti Ceyda.

"En azından bunu açıklayabilirim" dedim başıma giren ağrıyla gözlerimi kapattım tekrar.

"Gamze iyi misin?" dedi Ceyda. Gözlerimi açtığım da bana uzattığı su dolu bardağı gördüm ve elinden aldım.

"Bana ağrı kesici bulur musun?" dedim Suyu büyük yudumlarla sanki kurak bir toprakmışım gibi nefessiz içtim. Ceyda odadan çıktı birkaç dakika sonra elindeki ağrı kesici ile geldi.

"Hemşireye de haber verdim serumun bittiğini. Çıkartmak için gelir şimdi" dedi Ceyda. Başımla onaylayıp ağrı kesiciyi aldım ve suyla birlikte yuttum.

"Emre'yi görmem lazım" dedim içim sızlarken.

"Askeri mahkemeye çıkartılacaklar. Karakola alındılar ama yarın sevk edileceklermiş. Ben gerçekten Gediz konusunda üzgünüm Gamze" dedi Ceyda başını eğerek. Elini tuttum ve bana bakmasını sağladım.

"Ailemizi biz seçemiyoruz Ceyda. Sen ne olursa olsun hatalarının bedelini çoktan ödedin. Ben seni affedeli çok oluyor. Şimdi benim buradan çıkmam lazım" dedim yerimden kalkmaya çalışarak. Kapı açılınca içeriye hemşire girdi.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin