Ozlembro15 Doğum günün kutlu olsun canım!
Yorum sınırı: 3700
Lütfen yorum sınırı geçilsin diye gereksiz, boş yorum yapmayın. Sınır gecikmese zaten sınır koymam.
Sınır geçildiği takdirde bölüm her hafta Çarşamba 21.00.da çekecek.
Uğur merdivenden indiğinde elinde çalan telefonu vardı. "Sessiz olun, Sercan arıyor" dediğinde herkes sustu.
Masaya oturduğunda herkes sessizlermiş, telefona odaklanmıştı. Uğur telefonu açtığında burada olmak o lanet herifin sesini duymak istemiyordum. Ama bunu yapamazdım, ben gidersem Emre'de peşimden gelirdi ve acil müdahale edilmesi gereken bir şey olursa yanlarında olamazdı. Bu kadar detaylı düşündüğüm için bazen kendimden nefret ediyorum.
"Sercan" diyerek başladı Uğur.
"Uğur, ne yaptın?" Sercan'ın sesiyle istemsizce gerildim.
"Ankarada'yız şimdi, bütün ekip bir arada, yaşadığını herkes öğrendi." Uğur'un hiç renk vermeyen ses tonu, gerçektende iyi iş çıkartıyordu.
"Bir bok yapamazlar. Sen ne düşünüyorsun planları hakkında?" Sercan istediğimiz açıklığı vermişti bize, Uğur devreye girecekti artık.
"Anlaşma istiyorum, sana karşı çalışırım sende bana karşılığını verirsin. Biliyorsun geride bırakacağım kimse yok." Uğur'a neredeyse ben bile inanacaktım o an.
"Yurt dışına kaçırırım seni tanıdıklarım var çok yüksek yerlerde merak etme. 5 Milyon dolar sana hayatın boyunca yetecektir." Uğur, gözlerini Emre'ye çevirdiğinde Emre telefonunu çıkartıp bir şeyler yazdı ve Uğur'a verdi.
"10 Milyon dolar nakit istiyorum ayrıca kaçarak gitmeyeceğim, bana sahte pasaport hazırla. Gideceğim ülkede kaçak olursam anında yakalarlar, teslim ederler beni. Vatana ihanetten ömür boyu içeriye gireceğimi hiç sanmıyorum."
Emre anlaşmanın şartlarını yükseltmişti çünkü Uğur'a gerçekten ihanet etmesini sağlamak için gerekli şartları sunuyordu. Sercan'ın şüphelerini aza indirmekte bunlardan biriydi, böylelikle Uğur parayı daha çok önemseyen biri olarak görünecekti. Sercan bunada inanmayacak olsa bile elimizde son bir koz daha vardı.
"Vay be Uğur iyi bir anlaşma kabul ediyorum. Zaten sen hepsinden farkıydın, bunu biliyordum. Şimdi bana planlarını anlat bende paranı bu iş bitince hesabına geçireyim" diyerek rahatca konuştu Sercan.
Uğur Emre'ye baktığında başını iki yana olumsuz olarak salladı.
"Paranın yarısı şimdi yarısıda iş bitince hesabıma geçecek anlaşma bu." Uğur'un sert ses tonuyla Sercan bir durakladı, sonra konuştu.
"Tamam, hesap numaranı gönder telefonu kapatınca. Şimdi bana plandan bahset artık." Sıkıldığı ve bir an önce telefonu kapatmak istediği belliydi, aslında köşeye sıkıştığı Uğur'dan yardım istemesinden bile belli ediyordu kendisini.
"Senin büyük patronun kurduğu uyuşturucu ağını çözdüler. Adamları bir bir bulup, senin hakkında bilgi topluyorlar. Birinden biri konuşacak elbet" diyerek planın ilk aşamasını hayata geçirdi Uğur.
"Peki kimden başlayacaklar?"
Sercan'ın sorusuyla Emre yine eline aldığı telefonla yazmaya başladı. Uğur'da bu arada boş durmamak için Sercan'a biraz önceki cümlelerini farklı yollarla söylüyordu, durakladığı şüphe çekmesin diye. Emre telefonu uzattığında Uğur hemen aldı ve yazılanları okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
Storie d'amoreBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...