🌸
🌸
🌸Bölüm ithafı - Gmzeliii000
Random, emoji kullanmadan en çok yorumu yapan iki kişi Pazartesi günkü bölüm ithafının sahibi olacak.
&
"Hastaneye gitmişken durumunu merak ettim" dedim bahaneyle. Abimin söylediği sözler üzerine Emre'nin yakıcı bakışları beni buldu;
"Gediz ile aranda bir şey mi var?" dedi abim.
Abimin sorususuyla birlikte olduğum yerde öylece kaldım. Aklıma kötü ihtimaller gelirken Gediz'i tehdit ettiğim için abime saçma sapan şeyler anlatıp anlatmadığını bilmiyordum.
"Gamze artık söylemeliyiz bence" dedi Emre ayağa kalkarak. Gözlerim onu bulurken başımı iki yana salladım. Gediz ile ilgili hiçbir şeyi anlatmak istemiyordum abime.
"Neyi anlatacaksınız?" dedi abim bir bana bir Emre ye bakarak.
"Abi, Gamze söylemek istemiyor ama bu iş onun başına bela açacak gibi ben haberin olsun taraftarıyım" dedi Emre, abime dönerek.
"Şu işi düzgünce anlat Emre önce. Benim kardeşimin Gediz ve seninle ne alakası var? Kavgayı neden ettiniz diye sorunca Gediz'e Emre'nin kıskançlığı yüzünden diyebilecek cesareti var" dedi abim sinirle tek tek kelimelerin üstüne basarak ikimize de baktı. Elim ayağım titremeye başlayınca benden ses çıkmayacağını anlayan Emre konuşmaya başladı.
"Abi Gediz bizim Albayın yeğeni Özge'yi seviyor. Kızda sürekli benim peşimde dolaştı yılbaşı gecesi. Gamze'den de ben ricada bulundum Özge'ye benden uzak dur demesi için çünkü ben muhattap olursam iş büyür diye düşündüm Albayın yeğeni sonuçta" dedi Emre daha sonra derin bir nefes verip, kurguladığı senaryoyu devam ettirdi abimin sorusuyla.
"Kavganızla ne alakası var bu konunun?" dedi abim tek kaşını kaldırıp sorgularcasına.
"Abi o gece Gediz işi abartıp üstüme gelince kavga ettik Özge den uzak dur falan dedi ayrıca kız umrumda bile değil üstelik. Gamze hocamda Gediz ile hastaneye konuşmaya gitmiş olayın daha fazla büyümemesi için" dedi Emre abime. Biran her şeyi söyleyecek diye ödüm koptu ama Emre yine bu işten ustaca sıyırdı ikimizide. Kurt, kutluğunun hakkını veriyordu.
"Yani Gediz, Özge'yi seviyor öyle mi?" diye sordu abim bana bakarak.
"Hemde nasıl seviyor kör olmuş resmen Gediz, suçsuz yere Emre'ye saldıracak kadar kıskanmış" dedim bende Emre'nin yalanına ayak uydurarak. Ah keşke sevse nerde o günler diyede içimden geçirmeden edemedim.
"Öyle olsun bakalım. Ama bu işten yırttık diye düsünmeyin sakın gözüm üstünüzde. Şimdi ben Seda'yı hastane götüreceğim rahatsızlandı. Emre sende evine geç dinlen yarın izinlisin. Gamze sende kapıyı sıkıca kilitle" diyen abim en son cümlesini kurarken gözleri halen Emre'nin üstündeydi.
"Tamam abi. Seda'nın neyi var?" dedim.
"Bilmiyorum, karnım ağrıyor diyor. Acile götürüp gelirim hemen" dedi abim. Emre ayakta olduğu için direkt kapıya yöneldi.
"İyi geceler" dedikten sonra abim kapıdan geçirdi.
Abim ve Sedada çıkınca açlığım ile mutfağa yöneldim. Ocakta duran çorbaya bir bakış attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...