🌸
🌸
🌸Random, emoji kullanmadan en çok yorumu yapan iki kişi Çarşamba günkü bölüm ithafının sahibi olacak.
Bölüm ithafı- bektasece kitaptiryakisi35
"Ben senden hoşlanıyorum hemde baya baya hoşlanıyorum. Ne hoşlanması seviyorum. Hemde kollarıma düştüğün o ilk andan itibaren " dedi bir 'ohhh' çekerek sonrasında. Boşluğa bakar gibi baktım gözlerine öylece. Telefonum tekrar çalmaya başlayınca;
"Aç istersen önemli herhalde" dedi Emre'de. Ne ara açtığımı bile hatırlamadığım telefona cevap verdim.
"Efendim"
"Gamze neredeysen çabuk eve gel Ankaraya dönüyoruz"
"Abi ne oldu?" dedim telaşla yerimden kalkarken.
"Gelince konuşuruz" dedi abim. Telefonu kapattıktan sonra benimle birlikte kalkan Emre ile artık ne yapacağımı şaşırdım.
"Gamze ne oldu?" dedi yanıma gelip. Elimde telefon öylece ayakta duruyordum. İçime öyle bir sıkıntı düşmüştü ki kalbim sıkışıyor, nefes alamıyordum.
"Gamze" dedi Emre kollarımı tutup hafifçe sarsarken. Boş bakışlarım yüzünü buldu.
"Ankara'ya gidiyoruz" dedim kelimeler sanki benden bağımsız çıkarken.
"Neden?" diyebildi Emre sadece. Gözlerindeki hayal kırıklığı ve üzüntü ile birlikte.
"Bilmiyorum Emre, hemen gitmemiz lazım" dedim çantamı ve montumu alırken.
"Tamam" dedi Emre'de. Yeni gelen yemeklerimize dokunmadan çıktık hemen. Geriye dönüp baktığımda iç çektim sadece. Arabaya bindiğimizde Emre beklemeden arabayı çalıştırdı.
Emre'nin itirafı üstüne, abimin Ankaraya dönme sözleri birleşince içinden çıkılmaz bir hal aldı düşüncelerim. Neden geri döndüğümüzü bilmeden, ne yapabilirdim ki? Başıma giren ağrıyla, sol elimi kaldırıp alnımı ovdum.
"Geri dönme sebebini tahmin ediyor musun?" dedi Emre arabaya bindiğimizden beri ilk defa konuşarak.
"Bilmiyorum. Akşam sende oradaydın Seda rahatsızlandı sonra bütün gece gelmediler eve. Gediz ile ilgili konuştuktan sonra bir daha da konuşmadık abimle" dedim.
"Sedanın doktoru hangi hastanede?" dedi Emre bana bir bakış atarak.
"Merkezdeki büyük hastanede. Niye-" dedim ve sustum. Soruyorsun diye devam edecektim ama Gediz'in de aynı hastanede yattığı geldi aklıma.
"Her şeyi anlatmışsa abim beni gönderiyordur" dedim Emre'nin ne demek istediğini anlayarak.
"Öyle bir şey yaptıysa sonunu kendi hazırlamış demektir" dedi Emre sinirle. Direksiyonu sıkmaktan parmak boğumları beyazlamış, vücudu gergindi.
"Sakin ol lütfen ne olduğunu henüz bilmiyoruz. Belki görev emri çıktı uzun süre gelmeyeceği için bizi Ankara'ya götürüyor olabilir abim" dedim farklı bir seçenek sunarak. Gediz ve Emre'nin yeniden kavga etmesi daha büyük bir soruna yol açmaktan başka işe yaramazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...