2. Sezom Bölüm 15/👨‍✈️👩‍💼

52K 3.8K 11.7K
                                    


yeryuzundekigezegen
ozernazli
KIRXPAPATYASI
kaderfbi
genchavva00
gecerengiiii
BlackQueen461
NA8835
YRN1025

Bu bölüm size ithaf edilmiştir. (İthaflar yorumlardan seçilecektir.)

Normalde bölümü Çarşamba atacaktım ama 13 binden fazla yorum yaptınız ve bende bugün paylaşmaya karar verdim. Anlaşmamış çok güzel gidiyor. 🧡

Keyifli Okumlar!

&

Hepsine tek tek baktım, en sonunda Emre'nin gözlerinde kaldım. Elini tuttuğumda bana doğru döndü. Yüzümde tebessüm oluşurken, derin bir nefes aldım ve aklımdan geçenleri gözlerine bakarak söyledim.

"Benim daha kesin bir çözümüm var. Üniversite mezunuyum sadece 6 ay eğitim görüp mezun olabilirim. Asker olmak istiyorum bende."

Emre elindeki çay bardağını yere düşündüğünde bardağın kırıkları her yere dağıldı. Sıcak çay üstüne gelmemişti, buna da şükür.

"Süpürgeyi alıp geleyim, kırıklara dikkat edin" dedim ayağımda ev terliği olduğu için ayağa kalkıp.

Herkese tek tek baktığımda donup kalmıştı, hadi ya bu kadar mı beklemiyorlardı? Kenardan geçerek Emre'nin alt katta boş duran odaya koyduğu süpürgeyi almak için ilerledim. Oda daha çok ardiye gibiydi, elektrikli süpürge, birkaç tamir aleti, çamaşırlık, ütü falan buradaydı. Kapıyı açıp, kenarda duran süpürgeyi aldıktan sonra içeriye geri döndüm.

"Ben hallederim" dedi Emre elimden süpürgeyi alıp. Mutfaktan bez aldım, Emre kırıkları süpürürken. Islattığım bezle çayın sıçradığı yerleri sildim.

Emre süpürgeyi geri odaya götürürken bende bezi mutfağa bıraktım. Karşı çıkmasını bekliyordum ama böyle bir tepki beklemediğim ortadaydı. En fazla ne saçmaladığımı sorar ya da kesinlikle hayır derdi. Ama böyle sessiz kalması bir garipti, anlayamıyordum.

"Bence bu daha iyi bir fikir" diyerek ilk konuşan Semih oldu yerimize geri oturduğumuzda.

"Emre sen ne düşünüyorsun?" dedim yan tarafımda oturan nişanlıma dönerek. Gözleri beni bulduğunda yüzünde ciddi bir ifade vardı.

"Sen ayakları yere basan çok güçlü bir kadınsın. Ne istersen onu başarırsın, her konuda arkandayım. Benden izin almak, kabul ettirmek gibi bir şey söz konusu bile değil. Asker mi olmak mı istiyorsun karar senin." Sözlerinde ki ciddilik beni afallattı çünkü altında bilmediğim bir Emre vardı. O kadar içten konuşma yapmasını beklemiyordum.

"Ama sen istesen bile Asker olamazsın Gamze, izin vermezler." diye ekledi sonrasında.

"Neden ki? Çok iyi silah kullanıyor, Cahit abi üniversite giderken yakın dövüş dersi aldırmış Gamze'ye. Bu konuda da oldukça yetenekli" diyerek Uğur görüşünü bildirdi. Oldukça mantıksal yönden yaklaşıyordu.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin