&Emre'den
Mutfağın kapısını kapatıp, az bir aralık bıraktım ve karşımda bekleyen yedi hıyara döndüm. Hepsi elini kolunu nereye koyacağını bilmiyordu normalde kahkahalarla gülerdim bu hallerine ama çok sinirlenmiştim.
"Ne yapıyorsanız siz?" dedim gözlerimi hepsinin üstünde gezdirerek.
"Valla kötü bir niyetimiz yoktu. Sadece sizi öyle güzel görünce baktık" dedi Ercan mahcup bir şekilde.
"Ercan birde daha utanmadan baktık diyorsun ben o kızı gözümden sakınıyorum!" dedim sinirime hakim olamayarak.
"Emre sakin ol üstünüzü örttüm zaten" dedi Semih beni sakinleştirmeye çalışarak.
"Al Sema'yı gel lan o zaman! Yatın bir şurayada bizde altı erkek dikilip bakalım unutmadan üstünüzü de ben örterim" dedim yaptığı savunmanın yanlışlığını yüzüne vurarak.
"Haklısın ayıp ettik" dedi Uğur, kabul ederek.
"O kızın utandığını benim kadar biliyorsunuz. Siz ordayken uyandığını düşünün altı tane erkek başında bekliyor!" dedim sessiz ama sinirlice onlara doğru. Hepsi başını eğmişti ama ben Gamzeyi gözümden bile sakınırken, onlar da bunu bildiği halde böyle davranmaları ağrıma gitmişti.
"Ne yapıyorsunuz lan! Kendinize gelin artık" dedim sesimin yüksek çıktığını farkedip biraz daha sessizce devam ettim.
İçeriden gelen çarpma ve kırılma sesiyle bakışlarım aralık olan kapıya döndü. Kapıyı hızla açarken salona doğru baktım. Gamze kırılan cam parçaları içinde, gözlerini kapatmış bekliyordu. Üstünü giydiği için çoktan uyandığını anladım. Yanakları gittikçe kızarırken, yavaşça gözlerini açtı ve bakışlarımız buluştu.
"Elim çarptı" dedi masum bir şekilde, omuz silkip.
"Önemli değil güzelim" dedim. Daha çok ayağına cam batmaması benim için önemli olandı.
"Semih git süpürgeyi getir" dedim arkadaki Semihe seslenerek.
"Ben gitmeyelim" dedi Gamze telaşla.
"Sakin ol, kıpırdama cam kırıkları her yere saçılmış" dedim mutfaktan bir adım çıkarak. Semihte benden sonra çıktı ve arka odadaki süpürgeyi alıp geldi.
"Merhaba Gamze Hocam" dedi Semih başıyla selam verip.
"Merhaba" dedi Gamze belli belirsiz bir sesle.
"Fişi tak mutfağa git. Söyle içerdekilere kafasını kapıdan çıkartan bir daha kafam var demesin" dedim Semihe bakarak.
"Bari Hocanın yanından yapma" dedi gözleriyle dudaklarını ısırmış bir şekilde bize bakan Gamzeyi işaret ederek. Kızın utandığını anlamak için bakmaya bile gerek yoktu.
"Yürü git lan" dedim elindeki süpürgeyi alıp. Semih mutfağa gidip, kapıyı arkasından kapattı. Derin bir nefes aldım ve fişi taktım.
"Bana ver sen süpürgeyi zaten benim etrafımda kırıklar" dedi Gamze elini uzatarak, süpürgeyi isterken.
Süpürgenin ucunu ona doğru uzatıp, düğmesine bastım. Gamze cam kırıklarını süpürünce, kapattı süpürgeyi. Elinden süpürgeyi alıp, arkadaki boş odaya bıraktım.
"Hadi seni bırakayım" dedim daha fazla utanmasını istemediğim için.
"Emre gidersem çok kızacak mısın onlara?" dedi Gamze tereddüt ederek.
'Ne kızması burunlarından getireceğim!' demedim tabiki.
"Yok Gamzelim kızar miyim hiç?" dedim gözlerimi kısarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...