Bölüm 6 / 👨‍✈️👩‍💼

161K 8.1K 1.8K
                                    

Bölüm ithafı- AHU-MYU / mumine_90

Medyalara bakmayı unutmayın 🧡

&

Gözlerimi açtığım da yine o zümrüt yeşili gözler vardı karşımda. Ama bir farkla yüzü tamamen açıktaydı ve bu onun ne kadar yakışıklı olduğu gerçeğini yüzüme buz gibi havayla birlikte çarpmıştı. Üstleri biraz uzun altları kısa saçları kahvenin en yumuşak tonuydu. Kirpikleri uzun ve gür, kaşları yay gibi kalın ve siyahtı. Gözleri ise beni ilk başta aldığı girdapta halen etkisini sürdürüyordu.

"Komutanım!" diye bir ses geldiğin de halen onun kollarındaydım. Emir sert bir ifadeyle onun bedenime dolanan kollarına bakıyordu.

Hemen bir adım geri atıp kollarının arasından çıktım. Arada kaçamak bakışlarla Emre'ye bakıyordum. Beni iki kere düşmekten kurtaran kişiye.

"Söyle" dedi Emre, Emir'e dönerek.

"Kapıyı açtı Seda Hanım diyecektim" dedi Emir. Gözleri benimle Emre arasında gidip gelirken.

"Tamam gidelim" dedi Emre bana bir bakış atıp.

"Ben teşekkür ederim siz olmasaydınız düşüyordum" dedim. Yerdeki demlik altını aldım elime. Buz gibiydi ve gerçekten üşümüştüm. Hasta olmamam gerekiyordu çünkü bu evde bana bakacak birisi yoktu.

"Önemli değil, dikatli olun hanımefendi" dedi uyarır bir tonda. Gamze'den hanımefendiye dönmüştük yine. Gözlerimi devirip, küçük adımlarla ön tarafa doğru ilerledim. Arkamdan geldiğini botlarının yere vuruş sesinden biliyordum. Üstünde ki askeri kamufulaj bile farklı ve havalı duruyordu.

"Kapıyı çaldık ama açan olmadı bende köpek seslerini duyunca bakmak istedim. Korkuttum sanırım sizi." dedi Emre.

"Evet sular donmuştu bende açmak için sıcak su döküyordum, köpekler havlayınca zaten korkmuştum" dedim. Evin kapısına gelince aralık olan kapıyı itip, botlarımı çıkarttım. Vestiyerde duran kedili panduflarımı giydim. Emre bir bana bir panduflarıma bakıp dudaklarını ısırdı. Komik gelmişti galiba.

"Aslında sular kesildi. Hava çok soğuk olduğunda donmaması için bir saat kadar su verilmiyor şebekelere" dedi öksürerek sesini ciddileştirdi.

Ah Seda ah başıma bunlar hep senin yüzünden geliyor. Ne vardı komşuyu arayıp 'suyunuz akıyor mu?' diye sorsan da beni rezil etmesen. Emir salonda ayakta bekliyor, Seda koltukta oturuyordu.

"Hoş geldin Emre " dedi Seda. Tanıdığına artık emin olmuştum Emre'yi. Seda Emir'i tanımıyordu ama.

"Hoş buldum yenge. Komutanımın acil işi çıktı benden rica etti. Müsaitseniz peteğe bakacaktık" dedi Emre.

"Tabi Gamze sen gösterirsin ben biraz halsizim odaya geçicem" dedi Seda. Tabi bütün işi bana yıkmak için kaç. Yanımda dursan incilerin dökülür.

"Tamam yenge" dedim surat asarak. Şimdi hayır sende gel desem ayıp olacak. Bu kadar da düşüncesizlik olmaz.

"Üst katta oda" dedim merdivenleri göstererek. Önden ilerledim benim arkamda Emir sonra da Emre vardı. Merdiveni çıktığımda Emre'nin boynuyla karşı karşıya geldim. Benim arkamda Emir yok muydu? Bu adam nasıl bu kadar sessiz hareket ediyor? Bir adım geri çıkıp odaya doğru ilerledim.

"Bu petek" dedim cam kenarındaki peteği işaret ederek. Emir elindeki alet çantasıyla peteğin yanına ilerledi. Peteğin vanasını açtığında pısss diye bir ses çıktı. Sanki boş hava çıkıyormuş gibi.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin