&"Gel hadi bizimkileri gördüm" dedim heyecanla.
"Kalabalık, koluna dikkat et" dedi sağ tarafıma geçip, elini belime koydu. Kalbimin atışı kulağımda yankılanırken içimi çektim.
"Gamze?" diyen sesle yan tarafıma döndüm.
"Ceyda" dedim şaşkınlıkla.
İkimiz de birbirimize bakarken ilk adımı o attı ve yanıma gelip sıkıca sarıldı bana. Bende sol kolumla yavaşça sarıldım eski dostuma.
"Seni görmeyi beklemiyordum" dedi geri çekilirken.
"Bende seni beklemiyordum. Helin benim liseden yakın dostum olur" dedim.
"Kerem'de kuzenim benim teyzemin oğlu" dedi Ceyda. Üstünü saran kırmızı mini elbisesiyle çok güzel görünüyordu. Yıllar onu değiştirmiş ve daha alımlı bir kız yapmıştı.
"Koluna ne oldu?" dedi gözleri koluma kayarken.
"Sen abinle görüşmüyor musun?" diye sordum. Gediz kesin söylemiştir beni gördüğünü diye düşünüyordum.
"Abimden 3 yıldır haber almıyorum. Ortadan kayboldu bizimle iletişime geçmiyor hiçbir şekilde. Sen abimi mi gördün?" dedi Ceyda elimi tutarak.
"Burada konuşulacak mevzu değil ama sana yanıt vereyim gördüm üstelik çok yakından gördüm malesef" dedim karşıma çıktığı ilk andan itibaren yaşadıklarımı hatırlatarak.
"Gamze sana bir zarar-" dediğinde arkamda varlığını hissettiğim Emre ile hemen sözünü kestim.
"Şimdi değil" dedim Emre ye bir bakış atarak. Müzik sesinden ve biraz geride kaldığında Ceyda'nın söylediğini duymamıştı en azından.
"Tamam numaranı ver görüşelim en kısa zamanda yarın da buradayım sonra ki hafta Iğdır'a gidiyorum" diyen Ceyda ile neye uğradığımı şaşırdım.
"Iğdır mı?" dedim.
"Evet sözleşmeli olarak başvuru da bulundum yedekteydim aslında ama öğretmen açığı çıkınca haftaya göreve başlayacağım" dedi Ceyda beni daha da şaşırtarak.
"Gediz de Iğdır'da" dedim. Ceyda anlamayan gözlerle boş bir şekilde bana baktı.
"Abim Iğdır da ne yapıyor? Sen nereden biliyorsun?" dedi hayretle.
"Uzun hikaye yarın bir planım yok numaranı kaydet" dedim telefonumu uzatarak. Ceyda hızla numarasını yazıp kendini aradı ve telefonumu geri verdi.
"Gitmem gerekiyor görüşürüz" dedim son kez sarılıp Emre'nin yanına döndüm ve bizim kızların yanına ilerledik.
"Gediz'in kardeşi demek" dedi Emre kulağıma doğru.
"Evet ama abisiyle bir alakası yok. Gediz ile üç yıldır görüşmüyorlarmış" dedim bende sessizce. Kızların yanına geldiğimiz de Helin'e sıkıca sarıldım.
"Tebrik ederim canım" dedim gülümseyerek. Helin ile sarıldıktan sonra diğer kızlarla da sarıldım. Kolumun durumunu yaptığımız instagram sohbeti sırasında öğrendikleri için sormadılar.
"Kızım adam taş resmen ne zaman istemeye geliyor seni" dedi Helin bana fısıldayarak. Emre uzaktan kızlara merhaba demiş ve bir adım gerimizde duruyordu.
"Daha yeni her şey şu an öyle bir durumda yok" dedim gülümseyerek.
Köşedeki masaya hep birlikte geçtik. Helin yanımızdan ayrılmış Kerem ile yüzüklerin takılması için ortadaki sahne kısmına geçmişlerdi. Emre ile yanyana oturuyorduk kızlar da bizimle geçmişlerdi masaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...