Bölüm ithafı: Kolax01 aleynacaparr busra_girl theGldr Doğum gününüz kutlu olsun canlarım! 🧡Yorum sınırı geçildiği sürece bölümler her hafta Çarşamba günü 21.00'da gelecek.
Yorum sınırı: 3.600
29 Ekim Cumhuriyet Bayramınızı Şimdiden Kutluyorum!
Keyifli Okumlar.
&
"Sercan yaşıyor, Gamze'yi o kaçırdı." Emre'nin sözleriyle ortama büyük bir bomba düşmüştü.
Herkes şaşkınlık içinde kalırken bir kişi dikkatimi çekti. Uğur geriye doğru yaslanmış düşünceli görünüyordu. "Neden şaşırmadın Uğur?" Sorumla birlikte başını masadan kaldırıp bana baktı. Bütün bakışlar bir bana birde Uğur'a doğru dönmüştü.
"Sercan'ın yaşadığını biliyordum" dediğinde ikinci bir şok dalgası buz gibi etti herkesi.
"Nasıl lan?!" diye öfkeyle tepki gösterdi Semih yüksek sesle bağırarak.
Benim yaşadıklarımı en iyi şekilde bildiği için bu çıkışı beni şaşırtmadı. Emre ise halen Uğur'a bakıyordu bir açıklama bekler gibi. Semih dışında konuşan kimse olmadı. Herkes burada Sercan'ın hain olduğunu ve onlara ihanet ettiğini biliyordu ama benimle ilgili kısımı henüz tam olarak öğrenememişlerdi. Uğur herkese tek tek bakıp, Emre'de durdu.
"Sercan'la ne kadar yakın olduğumuzu biliyorsun, onunda ailesi yoktu. Kardeş gibiydik biz, üstelik tek bende değil sizinle de öyleydi. Dün akşam aradı beni, ölmediğini ve benimle çok önemli bir şey konuşması gerektiğini söyledi. Ama ben ölmediğini içten içe tahmin ediyordum zaten."
Uğur'un sözleriyle gerilen ortam dahada arttı. Herkes kardeşi gibi gördükleri adamın bir zamanlar iyi tarafını hatırlıyordu. Bizimle beraber gülen, şakalar yapan adamla, beni kaçırınca tanıdığım Sercan arasında dağlar kadar fark vardı. Hatırlamak bile karnıma batan iğnelerin acısını hissetmeme yetmişti. Elimi karnıma sarmayı deli gibi istesemde Emre'nin yanında bunu yapamazdım.
"Nasıl anladın? Neden gelip bize söylemedin?" Ercan'ın hayalkırıklığı gözlerine yansımıştı. Aralarının Uğurla çok iyi olduğunu biliyordum, ikisi çok yakın arkadaştı. Ercan neden kendisine gelip anlatmadığını merak ediyordu.
"Hatırlayın, Emre bizimle savcı için konuştuğunda başka bir hain daha olabilir demişti ama başka birisi yoktu. Hep başından beri Sercan'dı dışarı bilgi sızdıran, biz onu öldü sanarken bile o bizim hakkımızda her şeyi bildiği için bizi izliyordu. Emre'nin tek zayıf noktası Gamze, doğru zamanı bekledi sadece. Emre'ye başka yerden zarar veremeyeceğini bildiği için gözü önünde elinden aldı Gamze'yi. Özge eğer intikam için Gamze'yi kaçırsaydı, onu bırakır mıydı isteyerek? Üstelik sağ ve durumu gayet iyiyken. Gamze'yi bulduğumuz da bu ihtimal dahada güçlendi, sonrasında ortadan kayboldunuz. Cahit abi hergün biriyle telefonda konuşuyordu sabah saatlerinde. Tesadüfen arkasından geçerken "Gamze sana emanet" dediğini duydum. Cahit abi bunu sadece bir kişiye, bunu güvenip söyler. Kısaca parçaları birleştirdim."
Uğur'un bütün bu çıkarımları karşısında hepimiz dikkatle dinliyorduk. Ne kadar iyi bir gözlemci olduğunu ve olayların en doğru noktalarını birleştirdiğini hatta bizim göremediğimiz bir yerden olaylara baktığını fark ettim. Mesela savcı konusunda biz başka bir hainin olacağını düşünürken aslında Sercan en iyi tanıdığı adamların üstüne yeni bir oyun kuruyordu. Benim kaçırılmamı planlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)
RomanceBu bir Asker kurgusudur. Wattpad hali ve Kitap hali yayında. Bildiğiniz bütün asker hikayelerini unutun bu hikaye bambaşka. Gamzeli ve Kurt'un hikayesi. ❤ "Başında Aşk" serisinin Kurt ve Gamzelinin hikayesidir. Dağ Başında Aşk / Kurt ve Gamzeli Nöb...