19

6.4K 295 22
                                    

Sabah erken bir saatte gözlerimi açmıştım. Dün gece Emre konuşmamızın ardından beni eve bırakmıştı. İki aydan fazla zamandır evli olmamıza rağmen düğün telaşıyla birlikte yeni bir heyecan dalgası sarmıştı. Odamdan çıktığımda yoğun bir telaş karşıladı beni. Abimler kahvaltıya gelmişti. Seda'ya uzaktan selam verip Turan'ı abimin kucağından alıp koklayıp öptüm. Çok özlemiştim miniği, iki haftadır görmüyordum. Annemin acele etmemi söylemesiyle banyoya ilerleyip elimi, yüzümü yıkadım. Kahvaltı masasına oturduğumda hızlıca bir şeyler atıştırdım. Annem bir yanına aldığı Semih ve diğer yanına aldığı abimin tabağını doldurmakla uğraşıyordu. Babamın tabağıma eklediklerini yerken tebessüm ettim. Kapı çalınca ayağa kalktım Emre gelecekti kuaföre bırakmak için.

"Günaydın," dedim kapıyı açtığımda Emre'yi görünce gülümseyip.

"Günaydın Gamzelim. Bak sana kimleri getirdim." Kenara çekildiğinde Nazlı'yı gördüm.

"Çok özlemişim." Sıkıca sarıldığımızda "Ben de çok özledim," dedi Nazlı.

Hemen arkasından Mine de gelince birlikte içeriye girdik. Kızlar da benimle kuaföre gelecekti. Emre ve ekibin erkekleri damat tıraşı için çıkacaktı bizi bırakınca. Gelinliğimin kılıfını aldığımda diğer çantaları da kızlar aldı. Aşağıya indiğimizde Emre bizi bekliyordu. Elimdeki gelinliğin kılıfını alıp arabaya dikkatlice yerleştirdi. Ben öne geçerken Mine ve Nazlı da arkaya oturmuştu. Emniyet kemerimi taktığımda derin bir nefes aldım. Kalbim çok hızlı atıyordu, yanımda oturan Emre'ye döndüm. Bana baktığında yeşil gözleri gülümsemesinin etkisiyle kısıldı.

"Nasıl hissediyorsun?" diye sorduğunda derin bir iç çektim.

"Evleniyor gibi," dediğimde gülümsemesi genişledi.

Saatler sonra yeniden aynı evin içine girecektik, aynı yatakta uyuyup birlikte uyanacaktık. Emre'nin buradaki evine yerleşecektik. Düğünden sonra Orhan baba ve Zeynep anne Emre'nin amcasının daha önce kaldığımız evine gidecekti. Füsun ablalar zaten eşinin iş yoğunluğu nedeniyle bu gece dönmek zorundaydı. Birlikte kaldığımız ilk eve bu sefer tamamen birbirimize ait bir şekilde girecektik. Bir daha ayrılmamak, sonsuza dek kalbinin diğer yarısına tüm aşkını verdiğini herkese ilan etmek işte benim için Emre ile evlenmenin diğer anlamı buydu.

Kuaförün önünde araba durduğunda Mine ve Nazlı indi. Emre arabayı kenara çektiğinde benim henüz inmeyeceğimi anlamış olmalıydı. Kızlar kuaföre girdiğinde Emre'ye doğru baktım.

"Canın bir şeye mi sıkıldı?" Dizimin üstünde duran elimi tuttu. Buz gibi olan ellerim onun tek bir dokunuşuyla ısınıyordu.

"Hayır, sadece seni özledim." Omuz silktiğimde beni kendine doğru çekip başımı göğsüne yasladı.

"Ben de seni çok özledim Gamzelim. Düğüne birkaç saat olmasa çoktan seni kaçırırdım." Sözleriyle güldüm ama oldukça ciddi bir şekilde söylemişti.

"Birkaç saat daha," diyerek bu gerçeği kabullendim sonrasında ayrılmamak üzere buluşacaktık.

Emre'ye kısa bir öpücük verdikten sonra arabadan indim. Kuaföre girdiğimde hızlı bir şekilde makyaj için aldılar beni. Yaz aylarında olduğumuz için yüzüme aşırı oturan bir makyaj istememiş daha doğal duracak ayrıca ten rengime uyacak bir makyaj istemiştim. Bu kuaförü Mine bulmuştu, yakın bir arkadaşı evlenmişti ve memnun kalıp tavsiye etmişti. Ben de birkaç model üstündeki çalışmasını görmüş beğenmiştim. Kızlar saçlarını yaptırmak için oturmuşlar istedikleri modelleri söylüyorlardı. Yanımda olmalarına çok sevinmiştim.

Makyajım bittikten sonra saçlarım yapılmadan önce gelinliğimi giydim. Mine fermuarını çekmeme yardım ettiğinde aynadan kendime baktım. Gelinliğim balık model olarak kalçalarıma kadar dar sonra hafif genişleyerek geliyordu, sırtındaki derin dekolte beyaz yaprak detaylı dantellerle göz alıcı bir şekildeydi. Özellikle kabarık olmasını istememiştim, rahat etmek istiyordum aynı zamanda. Ayağıma geçirdiğim kısa topuk beyaz stilettolarla oldukça zarif görünüyordum. Gelinliğin kolları beyaz bollaşan tüldendi, yaka kısmı köprücük kemiklerime kadar geliyor, bedenimi sarıyordu. Sırtının aksine ön tarafı oldukça sadeydi. İlk görüşte çok sevmiş denediğimdeyse bayılmış ve almıştım.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin