Bölüm 39/👨‍✈️👩‍💼

142K 7.2K 3K
                                    


&

Emre'den

"Bak dayıcım hadi gidelim karakola orda anlat derdini" dedim sonunda yavaştan sinirlenmeye başlayarak.

"Ne bileyim sizinde bu adamla birlikte olmadığınızı" dedi amca ellerini beline koyup.

"Ya sabır! Amca kimliğimi gösterdim ya hem yalın ayak pijamalarla seni nereye götürücez bu saatte" dedi Semih de yaka silkerek.

"Tamam tek şartla gelirim" dedi amca sonunda ikna olarak.

"Neymiş şartın amca?" dedim sonunda nefesimi vererek.

"Giderken bana aşağı sokaktaki Nuriye'yi kaçıracağız" dedi amca gülerek.

"Ne Nuriyesi amca gece gece çattık belaya" dedim.

Gamzenin odasının penceresine baktığım da kapalı olduğunu gördüm. Allahtan Cahit abi evde yoktu yoksa o mutlaka bakardı bu kadar gürültüye.

"Banane ya Nuriyeye gideriz ya da polisi ararım" diyen amcayla Semihle birbirimize baktık kaldık.

"Tamam amca hadi gel Nuriye'ye götüreceğim seni" dedi Semih adamın koluna girerek.

"Ne diyorsun oğlum sen!" dedim kızgınlıkla. Elimin altında olan adam küfür mırıldanmaya başlayınca kayasına bir tane indirdim.

"Nuriye teyze bekliyor hadi hadi karakolun yanındadır evleri kesin" dedi Semih arabaya doğru başını sallarken.

"Hadi binin Nuriye teyzeye gidiyoruz" dedim bende artık çaresizce.

Semih ve hırsızı arkaya oturtturdum her ihtimale karşı amcada öne benim yanıma geçti. Arabayı çalıştırıp burada bir karakol olmasını umarak ilerlemeye başladık. Bir alt sokak bir üst sokak derken karakolu bulamadık tabiki!

"Şansıma sokayım!" dedim sinirle.

"Vay edepsiz" dedi amca bana kaşlarını çatıp bakarken.

"Semih sor şu şerefsize karakol neredeymiş" dedim sabrımın son kırıntılarıyla.

"Karakol nerede lan" dedi Semih adamı dürterek.

"Abi hırsıza karakol soruyorsunuz bu işte bir gariplik yok mu?" dedi dalga geçen hırsız.

"Aç lan şunun kafasını" dedim Semihe dikiz aynasından bakarak.

"Siyah kadın çorabını takmış birde kafaya salak herif" dedi Semih başından çorabı çıkartırken.

"Abi öyle deme ne kadar pahalı onlar biliyor musun? Birde ucu sürekli kaçıyor nalet şeyin" dedi hırsız.

"Hırsızın arsızı da bize denk geldi" dedim sinirle.

"Nuriye nerede?" diyen amcayla;

"Tövbe tövbe" dedim.

"Emre navigasyonu açtım ileriki sokaktan sağ sap dümdüz gidince solda kalıyor" dedi Semih sonunda akıllılık ederek.

Sağ dönüp 200 metre kadar ilerleyince sokağın solunda karakolu görünce derin bir nefes verdim. Arabayı karakolun önünde durdurdum.

"İnin hadi" dedim.

"Geldik mi Nuriyeye" dedi amca.

"Geldik amca geldik" dedim sıkıntıyla.

Amcanın ayaklarda ayakkabı olmadığı geldi aklıma. Arabadan inip bagajdaki askeri botlarımı çıkarttım. Kamufulaj lazım olur diye yanımda getirmiştim.

"Amca gel şunları giy zaten bu soğukta böyle çıkmışsın" dedim botları vererek. Üstünede arabadaki battaniye sardım. Gelirken yolda dönüşümlü sürdüğümüzden dolayı diğeri uyur diye battaniye almıştık yanımıza.

Dağ Başında Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin