Csütörtökön az utolsó napon mielőtt anya és Neil hazaértek volna mindhárman kicsit feszültebbé váltunk.
Reggel mikor mostam a fogam, Billy szó szerint rám rúgta az ajtót.Forgattam a szemem, ő meg lazán eltolt a tükörtől és beállt elé.
Elkezdett borotválkozni és én olyan erősen fintorogtam, hogy féltem úgy marad az arcom.
Kiköptem a fogkrémet ekkor oldalba bökött.-Rohadtul leköptél!
-Te meg rohadtul bejöttél! Mi lett volna ha tusolok? Vagy a wécén ülök? -hadartam idegesen és megfogtam a fésűmet
-Egy órája bent vagy, valahogy változtass ezen Mayfield, mert az idegeimre mész! Rohadtul sorszámot kell húzni mióta itt élsz! A faszom. -felszisszent, megvágta a nyakátForgattam a szemem és megfogtam egy törölközőt. Nyújtottam felé, de nem vette el.
Ekkor erőszakkal a nyakához nyomtam azt.-Hányingerem van a vértől. -motyogtam
Csak bámult le rám, nem szólt semmit, és én is így tettem.
Néztem a kék szemeit, elvesztem bennük.
Megnéztem magamnak az arcát jól, elmosolyodtam az orrára pillantva, aranyosnak találtam.
Talán túl szépnek is tartottam, valószínű az apja emiatt gúnyolja buzinak, hiszen tényleg férfi létére is szép arcvonásokkal rendelkezik.-Fogd meg Hargrove.
Legnagyobb döbbenetemre így is tett, megfogta a törölközőt, összeértek az ujjaink, mielőtt én elengedhettem volna a ruhaanyagot.
Bumm, hirtelen egy áramütés szerű érzés futott végig rajtam.
Nem tetszett, nagyon nem.
Mostanság túl sokszor bámulom meg titokban, és furcsán érzem magam emiatt.
Gyorsan el kellett hessegetnem ezt a dolgot, Tinának igaza van, kell mellém valaki.
Talán szombaton a Halloweeni partin majd sikerül összehoznom valamit.Zavartan siettem ki a mosdóból.
-Max? -kiabáltam
-Igeeen?
-Ettél? -érintetlen volt a reggelije
-Nem vagyok éhes! -kilépett a szobájából
-Muszáj enned iskola előtt. -győzködtemEltelt vagy öt perc míg szócsatáztunk.
Belül tudtam, hogy stresszes amiért holnap visszatér Neil.
Őt sosem bántotta, de elegendő volt, hogy Billyt bántja és ezt sokszor végig kell néznie a kamasznak.-Jézusom fogjátok már be! -grimaszolt Hargrove mikor a konyhába sétált
-Megfulladok a nyamvadt olcsó parfümödtől!-fintorogtam
-Olcsó? -rám pillantott -A ruháid nem kerültek annyiba amik rajtad vannak, mint az én parfümöm. -meglökött vállalEzúttal nem hagytam annyiban, mert amint hátat fordított, mindkét tenyeremmel toltam rajta egyet.
Ekkor hátrafordult és lazán egy kézzel ellökött, amitől majdnem seggre estem.-Te szemét! -felszisszentem amint neki ütköztem a konyhapultnak
-Te szemét. -gúnyolta a hangom
-Gyerekesek vagytok. -sóhajtotott Max, megfogta a táskáját és kisietett a házbólKövettem Maxet, de Billy megfogta a felkarom mielőtt kisétálhattam volna a konyhából.
Visszahúzott és maga felé fordított.
-Mit mondtam neked Mayfield? -lehajolt hozzám
-Nem tudom, sok hülyeséget. -megvontam a vállamPersze, emlékeztem, hogy azt mondta ne merjem Max előtt megütni, mert eltöri a kezem.
Néztem a szemeit és a száját felváltva.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...