San Diego

564 29 2
                                    

-Apa, apa!

Caroline kántálta, San Diego egy eldugott kis tengerpartján.
A homokban tipegett körbe körbe, meleg volt a talaj a kis talpainak, de az istenért sem akart lábbelit húzni.
Elsimította az egyik aranyszínű, kunkori tincsét a kis arcából és lehajolt. Tanakodva nézett a lábacskája elé, miközben az édesapjáért kiabált.

-Mond szépségem. -a szeme elé tette Billy a kezét, hogy eltakarja a napot annyira, hogy megfelelően rálásson a kislányra
-Kagyló? -felnézett apjára

Billy elmosolyodott és elkezdett a gyermeke felé lépkedni, majd lehajolt Carolinehoz.

-Igen, ez egy kagyló. -felvette és a lánykának nyújtotta

Caroline apró kis kezébe fogta azt és forgatni kezdte.

-Ez egy fésűkagyló. -rábökött Billy a mutatóujjával- Képzeld, némelyik fésűkagyló időnként képes gyöngyöt termelni. -mosolyogva nézte kislányunk arcát
-Gyöngyöt? -tátott szájjal kérdezett vissza Caroline
-Mhmm, de ez amit fogsz, nem. Viszont, nagyon szép, hazahozhatnád és a szobádba tehetnéd.-megsimogatta a csöppség arcát
-Hazahozom. Tetszik. -bólogatva, érdeklődve forgatta a kis kezében a kagylót

Hargrove megsimogatta a kicsi feje búbját és felegyenesedett.

Billy körbenézett a tengerparton, majd a víz felé fordult.
Egy pillanatra lehunyta a szemeit, és csak élvezte a délutáni tengerparti forró szellőt a bőrén.
Hiányzott neki a tenger, a sós illat a végeláthatatlan kékség. Otthon érezte magát, hosszú évek után először.
Eszébe jutottak az emlékei édesanyjáról, az órák amiket együtt töltöttek kint ugyan ezen a helyen.
Mostmár ő is szülővé vált, ezúttal ő ácsorog itt a saját gyermekével.
Bámulta a horizontot, és boldog volt.
Érezte ahogyan hátulról átkarolja két gyenge kar pár, lehunyta szemét és elmosolyodott.
Hirtelen megragadta az őt ölelő törékeny kezeket, és maga elé húzta Alexát egy mozdulattal.
Vigyorogva nézett le szerelmére, átfonta kezeit a nő kecses dereka körül szorosan, hogy összepréselődjön a testük.

Gyönyörködött Alexa szépségében, jól megnézte annak arcát. Minden egyes apró szeplő helyét, álmából felriadva is eltudná mondani.
Mély levegőt vett és sóhajtott egy hatalmasat.
Nem tudta mivel érdemelte ki ezt az egészet.
A gyermekét, a szerelmét és a boldogságot.

Alexandra szintén Billyt nézte, le sem vette szemeit a férfi arcáról.
Hargrove tudta jól, hogy ugyan azt érzik mindketten.
Szerencsésnek érezte magát amiért talált valakit akivel viszonozzák egymás érzéseit.

Hirtelen Caroline rohant feléjük és átkarolta szülei lábait.
Billy a kislány feje búbjára helyezte tenyerét finoman simogatva azt, a másik kezével Alexát ölelte.
Megakarta óvni őket a világ összes fájdalmától, csalódásától és még a legapróbb kellemetlenségekkel járó dolgoktól is.
Feláldozná saját magát egy szempillantás alatt értük.
Alexa és Caroline, ők ketten jelentik Billy számára a világot.
Oltalmazni és szeretni fogja őket az utolsó lélegzetéig, ezt már régen elhatározta.

-Szeretlek titeket. -morogta az orra alatt
-Apa-kuncogott Caroline-Szeretlek.
-Én is szeretlek titeket.-mosolyogva nézett fel Billyre, Mayfield

______________________


-Au! -felszisszentem amikor a hideg testápoló a hátamhoz ért
-Mayfield, mi a szarért voltál végig a napon? Nem kented be magad a nyamvadt naptejjel?-bosszankodott Billy, miközben bekente a leégett vállaimat
-Elfelejtettem. -megvontam a vállam -Különben meg két nap múlva szép barna leszek.
-Egy hülye picsa vagy. -morogta a hátam mögül Hargrove-De a legszebb hülye picsa. -hátra sem kellett fordulnom, hogy tudjam vigyorogni kezdett -Ez a Sue néni egy boszorkány. -halkan elnevette magát
-Billy!-csóváltam a fejem
-Most mond, hogy nem ijesztő! Hogy tudtál itt élni? Basszus esküszöm még egy voodoo babát is láttam, mikor a szobája előtt elsétáltam! Ami azt illeti egy egész kollekciót!-suttogta röhögve
-Porcelán babákat gyűjt. -sóhajtottam egyet. Valóban kicsit ijesztőek, de nekem volt négy évem megszokni ezeket. Most, hogy csak látogatóban vagyunk, kibírok pár napot a furcsa babás házában.
-Mi a szarért gyűjt egy öregasszony ilyeneket? -amint ezt kimondta hátrafordultam, láttam, hogy valós tanakodás bújt meg a kérdése mögött. Kissé megemelte a szemöldökét, majdhogynem elszörnyedve beszélt. Nevetni kezdtem, majd a szám elé tettem a kezem, hogy ne legyek túl hangos.
-Miattad -a mellkasára böktem-miattad felkel Caroline és Sue néni is! Shh!-kuncogtam halkan 
-Ez egy horror ház, előbb kelnek fel a szellemek miatt. -vigyorgott mint egy rossz gyerek

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now