Alexa? -suttogva lépett be az ajtómon Max
-Hm? -a párnámba nyomott fejjel motyogtam
-Csináltam reggelit, jössz? -hallottam a hangján, hogy mosolyogKi tudna erre nemet mondani?
Pedig ma nem terveztem felkelni, kerülni akartam Billyt olyan messziről amilyenről az csak lehetséges.-Egy perc és megyek. -motyogtam
Behajtotta az ajtót és én felültem.
Sajgott mindenem, a csuklómra pillantottam, ahol egy halvány lila folt díszelgett.
Fájt a lábam, lehúztam róla a takarót, vagy négy öt lila folt ékeskedett rajta.
Gondolom a camaro melletti rúgkapálózásom eredménye lehet.
Nem baj, én is adtam neki...Lehunytam a szemem, mély levegőt vettem és felálltam.
Hargrove biztosan alszik még, minden átbulizott este után ezt teszi, fél napig ki se mozdul a szobájából.
Ezt kitapasztaltam a pár hetem alatt.______________________
Billy korán ébredt, maga sem hitte el, hogy mire.
Alexa a szobájában feküdt, felcsúszott a pólója, és emiatt szabaddá váltak tökéletes keblei.
A férfi nem habozott sokat, a nő fölé mászott és birtokba vette annak minden porcikáját.
A nő ekkor letolta magáról, majd elkalandozott a keze és a szája is.
Billy ekkor ébredt fel, pont abban a percben mikor álmában a csúcsra ért Alexa szájától.
Pont akkor, amikor marokba fogta a nő haját, pont akkor mikor kéjesen felnyögött a fiatal szépség.
Nem csak álmában ért a csúcsra, hanem ez az érzés ébresztette.
Elment...pont mint 14 évesen...Mély levegőt vett és az éjjeliszekrényéhez nyúlt a zsebkendők felé, megmarkolt egyet és eltüntette a kéjes álom nyomát magáról.
Rágyújtott egy cigire, de folyton lepörgette az agya az álmában történteket.
-Billy! -kopogott Max
-Mi a szart akarsz? -mérgelődött a férfiNem volt hangulata a kamaszhoz, hiszen még mindig a lány nővére járt a fejében.
-Csináltam reggelit, gyere.
Billy ekkor elnyomta a cigijét, bármennyire is bosszantotta Max, azért azt még ő is elismerte, hogy olykor egész tűrhető tud lenni a kislány.
Sőt, sokkal elviselhetőbb mint a nővére, és tessék már megint Alexa férkőzött a gondolataiba.____________________
Mikor kiléptem az étkezőbe, láttam, hogy Billy unottan eszik.
Max vigyorogva intett, hogy üljek le, és mint egy apró kis konyhatündér elkezdett elém pakolni.
Palacsintát készített, és még egy pohár narancslevet is letett elém.
Bámultam a tányérom, majd felpillantottam.
Össze is találkozott a tekintetem a velem szemben ülő Hargrove tekintetével.-Finom? -kuncogott Max és lehuppant mellém
-Nagyon! -még bele sem kóstoltamMax, Billyre pillantott miközben bekapott egy hatalmas falat palacsintát.
-Mi történt a kezeddel? -biccentett felé a húgom
Ekkor Billy hátradőlt a széken és rám meredt, hiszen mindketten tudtuk, hogy azok a csuklója körül az én körmöm nyomai.
-És veled? -ekkor már kiesett a villa Maxine kezéből, meg is markolta a kezem és forgatta -És a lábad? -tátva maradt a szája
-Jó volt a buli. -bénán felnevettem -Berúgtam, elestem.
-Úristen! Sosem fogok inni. -csóválta a fejét és újra enni kezdett
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...