Reggel nyolcra kellett volna Maxért elmenni, de mi Billyvel elaludtunk.
Valahogy a szobájában kötöttünk ki, vagy az ötödik menet után, valamikor hajnali négy körül.
A telefon csengésére riadtunk fel szinte egyszerre.
Fájt minden egyes porcikám, felakartam állni, de nem ment.-Felkell venned. -lökdöstem Hargroveot
Hatalmas szenvedések árán felállt és olyan komótosan sétált ki a konyhába, mintha egy lassított filmet néztem volna.
Eközben én próbáltam összeszedni magam, anyaszült meztelen voltam még mindig.
Lassan felültem az ágyon és Billy egyik földön heverő pólója felé nyúltam.
Gyorsan magamra kaptam és felálltam.
Izomlázam volt mindenhol, de ami a legkellemetlenebb volt az a hasam aljában érzett fájdalom és ott lent is sajgott.
A combom belseje lila árnyalatban pompázott, akárcsak a nyakamon a megjelölések és a csípőmön az ujja nyomai.
Úgy néztem ki mint akit összevertek.Visszasétált a szobába, egy cigarettával a szájában.
-Az az én pólóm? -összeráncolta a szemöldökét
-Bocsi. -bugyután néztem ráVégig pillantott rajtam, majd felém lépkedett. A szájába tette a cigarettáját és felhúzta a felsőt annyira, hogy láthassa a combjaimat, kicsit még fentebb tolta a felsőt és én magam elé kaptam a kezem, takargatva azt amivel olyan sokat időzött este.
A csípőmre nézett majd elengedte a pólót.
Kivette a szájából a cigarettát és bal kezébe fogta.
-Basszameg Mayfield. -szinte kétségbeesve nézett rám -Fáj?
-Nem, vagyis kicsit. -nagyon fájt mindenem
-Miért nem szólsz? -beleszívott a cigijébe és az éjjeliszekrénye felé lépkedett, beletette a marlboro szálat a hamutartóba és meredt ki az ablakon
-Én csak, azt hittem így szereted. -motyogtam halkanMegfordult és rám pillantott -Tudod a szex olyan dolog amit ketten csinálnak, két embernek kell élveznie!
-Én élveztem! Nagyon! -ez igaz volt, nem hazudtam
-Soha többé nem csinálhatjuk így! -csóválta a fejét miközben elém állt-Nyisd ki a szádat és szólj ha valami nem tetszik. -megemelte az arcomat, kicsit mintha hezitált volna mielőtt újra megszólalt-Ne haragudj.
-Nem, én nem haragszom. -bólogattam___________________
Billy elszörnyedve nézte a nőn éktelenkedő foltokat. Úgy nézett ki Alexa mintha megverték volna. Olyan ártatlanul pillantott rá a lány, hogy azt hitte ott menten újra a magáévá teszi.
Természetesen nem engedett teret ezeknek a gondolatoknak, hiszen Mayfield alig állt a lábán.
Tényleg tapasztalatlan, és úgy tűnt érthetetlen okokból kifolyólag, nagyon a kedvében akart járni a nő.
A probléma azzal volt, hogy szinte elveszítette múlt éjjel a józan eszét is, miután Alexandra hisztizni kezdett és meg is ütötte.
Hargrove nem tolerálta ha valaki megüti, azt sem szerette ha hozzáérnek, ha csak nem szexről volt szó, vagy ahhoz hasonló dolgokról.
Miután Alexa bátorkodta megpofozni, elöntötte a düh, hiszen az apja szokta testileg fenyíteni amióta az eszét tudja.
Gyűlöli ha valaki meglöki, megüti vagy csak nekimegy. Elkattan nála valami és gondolkozni sem tud.
Mikor kitisztul a feje, tudja ő, hogy nem éppen a legracionálisabb cselekedeteket követte el egy egy ilyen érzelmileg túlfűtött állapotában, de pár perc után tesz rá magasról.
Most viszont ott állt előtte ez a törékeny ártatlan lány, és olyan bűntudatot kezdett érezni mint a 18 éve alatt még sosem. Még akkor sem mikor Kaliforniában eltörte a srác kezét, és akkor sem mikor behúzott Harringtonnak csak mert rossz napja volt, talán mikor Max deszkáját eltörte, akkor érzett utána egy halvány kis bűntudat szerű valamit.-Nem, én nem haragszom. -bólogatott ártatlan szemekkel Alexa
Hargrove nem is értette, hogyan lehet ennyire angyali valaki, aki egész este a nevét nyögte mindenféle pozíciók közben.
Azok az ártatlan szemek a gyengéi, olyan gyönyörűnek látta, hogy az már szinte megrémisztette.
Sőt, magát Alexa Mayfieldet is röhejesen tökéletesnek találta az utóbbi időben.
Nem is értette, miért csodálja ennek az édesen esetlen lánynak minden egyes mozzanatát.
Eltudta volna nézni órákig, azt is ahogyan az alszik, vagy csak lélegzik.
Mindegy volt mit csinált a nő, az Billynek érthetetlen okból tetszett.
Még az is amikor kiesett a kezéből valami és ügyetlenül guggolt le érte, mert nem akart hajolgatni. Vagy az amikor percenként igazgatta a ruháját ha feszült volt valami miatt, vagy az amikor tördelte a kezeit ha valaki felbosszantotta.
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...