Bosszú

488 29 4
                                    

Meg sem lepett, hogy Billy előbb ébredt.
Az már jobban megdöbbentett mikor a házat teljesen üresen találtam.
Egyetlen cetli lógott egy mágnesen a hűtő ajtaján.

"Anyával és cukorkával elmentünk a fagyizni. Billy megengedte. Puszi Max"

Sóhajtottam egy nagyot, úgy gondoltam Billy ma az uszodában van, gondoltam műszakot vállalt.
Még csak reggel kilenc körül járt az idő, de a hőség már így is elviselhetetlenné vált.
Vettem egy hideg zuhanyt és közben zakatolni kezdtek a gondolataim.
A látlelet még mindig anya szobájában hever, valamiért nem bíztam anyámban, a reakciója után nem.
Gyorsan elzártam a csapot és magamra tekertem a törölközőmet.
Besiettem anya szobájába szép víztócsát hagyva magam után.
Ahhoz a szekrényhez léptem ahol tárolta a dokumentumot, kihúztam az ajtaját mikor lépteket kezdtem hallani.
Hátrapillantottam egyenesen az ajtóra.

-Lám lám lám. Mit látnak szemeim? -Billy állt meg az ajtóban, megfogta az ajtókeretet és figyelt
-Megijesztettél! -kifújtam a levegőt -Csak kiveszem ezt. -gyorsan kikaptam a látleletet anya fiókjából -Jobb ha nem marad nála. -motyogtam és újra Billyre pillantottam.
Abban a percben el is indult felém, nem sietett, lassan lépkedett. Mikor elém ért kivette a kezemből a papírt és összehajtotta majd szépen a farzsebébe tette azt, közben le sem vette rólam a szemeit.
Nem tudtam eldönteni, hogy mit is látok rajta éppen.
A törölközőm tetejéhez ért egy ujjal.
-Nem, nem lehet! Anyáék bármikor betoppanhatnak! -csóváltam a fejem. Még csak az hiányozna, hogy anya meglásson minket intim helyzetben a szobájában.
-Oh, a megtért Susan mit szólna ha az ágyában találná a drága kislányát velem? -halkan elnevette magát és az ujjával a törölközőm tetejét babrálta, majd a nyakamhoz hajolt, éreztem, hogy csiklandozza a bőrömet a lehelete majd azt, hogy egy apró csókot adott rá, majd egy újabbat és újabbat. Hátrabiccentettem a fejem, ösztönös reakció volt hisz tetszett.
-Sosem elég semmi, huh? -suttogta és folytatta, a következő pillanatban a bokáim mellett landolt a törölközőm, észre sem vettem, hogy Billy egy kézzel letolta rólam azt.
Kicsit meglökött annyira, hogy anya ágyára essek.
Kiülhetett az arcomra a horror, hiszen Hargrove elnevette magát.
Rosszul éreztem magam amiért a saját anyám ágyán fekszem ruhátlanul.
Billy lassan lekapta magáról a pólóját és a nadrágját is.
-Billy! -ráztam a fejem és az ajtó felé pillantottam, majdnem kiugrott a szívem a helyéről, rettegtem, hogy anya megjelenik. Szívrohamot kapna ha ezt látná, képes lenne elmenni ezután a végletekig csakhogy Billyt távol tartsa tőlem. Szinte láttam a lelki szemeim előtt, hogy meglebegteti a látleletet a rendőrségen és előadja, hogy Billy megint bántotta.
Emlékeztettem magam, hogy Hargrove farzsebében van a papír.
-Hallanánk ha megjönne. -vigyorogva mászott fölém és kezdte csókokkal borítani a combom belsejét
-Billy, anya -mielőtt befejezhettem volna felnyögtem, hiszen a lényegre tért

Végigfutottak az ujjaim a tincsei között, elvesztem a pillanatban.
Megmarkolta a csípőmet és az ágyhoz nyomta, így moccanni sem tudtam miközben kényeztetett.
Biztos voltam abban, hogy nem hallanám meg anyámat ha felbukkanna, reméltem, hogy ő jobban észnél van mint én.

-Jó, nagyon. -egy apró sóhaj hagyta el a számat

Bizonyára enélkül is rájött volna, hogy tetszik a dolog.
Árván hagyta a legérzékenyebb pontomat és az arcomhoz hajolt, nyomott egy csókot a számra, lassan kezdem megszokni a saját ízemet.

-Jobb mint a cukor. -halkan elnevette magát és én elvörösödtem. Egy pillanat alatt megfordult velem a világ, hiszen az oldalamra fordított, a következő dolog amit éreztem, hogy megfogja a lábamat és figyelmeztetés nélkül a magáévá tesz.
Feszített, de egy perccel később feldolgozta a dolgot a szervezetem és átváltozott tiszta élvezetté az előző érzés.
A vállamhoz hajolt és megharapta azt, nem nem finoman, fel is szisszentem.
Egy tizedmásodperc alatt váltott pózt és már a hasamon találtam magam, a kezeimmel magam mögött.
Úgy éreztem magam mint valami rongybaba.
Szorította a csuklóimat és hallottam, hogy szaporán veszi a levegőt és morog nyög mély hangján, ez csak felkorbácsolta az én vágyaimat is.
Hirtelen elengedte a csuklómat és elhúzódott tőlem, majd a következő amit észleltem, hogy valami hozzám ér.
Próbáltam hátrapillantani, nagyjából sikerült is kivennem, hogy az mi is.
Egy pillanatra elszörnyedtem.
Anyám köntösének a zsinórja?
Inkább visszanyomtam a fejem a párnába, mocskosnak éreztem magam amiért azzal köti meg a csuklómat a hátammögött, de nem sokáig tudtam ezen agyalni mert ismét magamban éreztem és mint aki valamiféle transzba kerül, elöntötte az agyam az extázis.
Megmarkolta a csípőmet ezzel megtartva a helyzetem, miközben erőszakosan hevesen mozgott.
Párnába nyomott fejjel nyögdécseltem mindenféle összevisszaságot.
-Hmm kihez tartozik Alexa? -meglepően összeszedetten beszélt ahhoz képest amilyen mozgásban volt
-Hozzád. -feleltem gyorsan
-Hozzám. -halkan elismételte
-Mhmmm. -ennyire tellett tőlem

Cherry Lane • Billy Hargrove +18Where stories live. Discover now