-Mit csinálsz? -tátva maradt a szám mikor beállt mellém a kádba
Rettegtem nehogy lebukjunk.
Mi lesz ha anya vagy Neil, esetleg Max észreveszi, hogy bejött hozzám?
Nem is értettem, hogy merte megtenni.
Folyamatosan ájulás közeli helyzetbe hoz ezekkel a dolgokkal.
Nem elég, hogy beoson hozzám, most fényes nappal a fürdőben teszi tiszteletét.
Lassan visszahúzta a zuhanyfüggönyt és elmosolyodott -Apám azt mondta spóroljunk a vízzel, hát én megtaláltam ennek a módját.Nem hittem el, hogy lehet képes ilyen öntelten vigyorogni mikor a szüleink a házban vannak, és ő lazán beállt mellém tusolni.
Még mindig magam előtt tartottam a karjaimat, úgy mintha nem látott volna már meztelenül.
El is könyveltem magamban, hogy sosem leszek képes megszokni a dolgot.-Ide adod? Kérlek! -mögém pillantott
Nem volt az az Isten, hogy levegyem magamról a kezemet.
-Menj ki! Nem lehetsz itt! Lefogunk bukni! -suttogtam kétségbeesve
-Hát jó, akkor majd én. -közelebb lépett és éreztem a mellkasát a testemen, mögém nyúlt és megemelte a sampontMost fog hajat mosni???
Igen most...
Megfogta a zuhanyrózsát és bevizezte a haját -Basszameg Mayfield, nem is csodálom, hogy mindig piros vagy! Ez kurva meleg. -a kezembe nyomta a zuhanyt
Nyomott a hajára sampont és mosni kezdte.
Lefagyva álltam előtte, zakatolt a szívem, majdnem elájultam annyira féltem, hogy valaki benyit, vagy valakinek feltűnik, hogy egyikünk sincs a szobájában.
Észre sem vettem, hogy már nem takarom magam, mert minden erőmmel koncentráltam arra, hogy ne pillantsak le...Kicsit előre hajolt, úgy gondoltam arra vár, hogy a feje fölé tegyem a zuhanyrózsát, így is tettem, lemosva az összes sampont a hajáról.
Eközben megfogta a derekamat az egyik kezével, a pára és meleg ellenére is beleborzongtam, libabőrös lettem.
Nagyon jól állt neki minden egyes rohadt vízcsepp. Nem is gondoltam volna, hogy valaki vonzó lehet még vizesen is.
A szabad kezével kivette a kezemből, és visszatette a zuhanyt a helyére. Így már mindkettőnkre folyt a meleg víz.-Lefogunk bukni miattad! -összeráncoltam a szemöldököm és a mellkasára tettem mindkét kezem, jelezve, hogy ne jöjjön közelebb
-Senki sem fog semmit sem megtudni. Csak halknak kell lenned. -öntelt mosoly ült ki az arcáraMinden egyes önkontrollomat be kellett vetnen, hogy ne nézzek le, és áldottam az eget amiért a forró víz folyt rám, így kevésbé volt kínos a vöröslő arcom.
-Nevetséges. -ennyit tudtam kinyögni halkan, nem voltam képes mást mondani, mert a gondolataim kalandozni kezdtek mindenfelé.
Gyorsan kizártam ezeket a gondolatokat, de olyan volt mintha magammal harcolnék.
Egy részem küzdött, hogy távol maradjak tőle a másik meg mindenre bólogatni akart amit csak kért tőlem. Mintha észrevette volna, hogy mik is járnak a fejemben, elmosolyodott.-Szerintem meg te vagy nevetséges. Csak szórakozunk kicsit. -megfogta mindkét kezével a derekamat és közelebb húzott magához. Lehajolt a nyakamhoz és elkezdte csókolgatni.
A vállaira tettem a kezem és elhúzódtam.
-Kiszívtad a nyakam! -ráncoltam a homlokom-Mit mondok ha észreveszik? -le sem kellett pillantanom, hogy érezzem ő készen áll bármireHozzám ért a férfiassága és én próbáltam nem foglalkozni azzal, hogy mennyire vágyakozni kezdtem rá.
-Majd eltakarod sminkkel. -megvonta a vállát
-Nem vicces, és ha anya észreveszi? Vagy Neil? -aggódva kérdeztem
-Képzeld el mi lenne ha megtudnák, hogy Alexa mégsem olyan ártatlan mint amilyennek tűnik.-halkan elnevette magát és az arcomhoz hajolt
YOU ARE READING
Cherry Lane • Billy Hargrove +18
FanfictionA történetben részletes felnőtt tartalom jelenik meg, csúnya beszéd, erőszak és szexualitás! Kérlek ennek tudatában olvasd! ERŐSEN +18 Ez egy sötétebb regény, néhol felkavaró lehet. * Alexandra Mayfiel...